#971 af calcit
Fra BMI 33 til BMI 25 på kortest forsvarlige tid
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+calcit
ud af røret og til postkassen.
Sol der er ikke noget at sige til du mangler alment overskud. Men udfyld det brev som jeg forstod ikke var kompliceret og i det du lægger det i postkassen og slipper det, så har du gjort hvad du kan. En gang i mellem skal man gøre noget som er anderledes, og der har du handlet. Ofte hængtes man af af personer som ikke er godt nok inde i sagerne. Nu har du fået fat i dem som har ansvaret. Hurra for det - hurra for du sender det af sted hellere i dag end i morgen.
12 år27. oktober 2012 kl. 10:04
Girl next door
...
Kære søde, dejlige Solakka :-)
Hjertelig tillykke med fødselsdagen - håber du får en helt fantastisk dag sammen med dem, du holder allermest af.
Må dit næste år - og ja, de næste mange år fremover - blive fyldt med glæde, taknemlighed, visdom og ikke mindst masser af muligheder for at gøre det, der gør dig allermest glad og tilfreds med livet.
De kærligste tanker,
Girl Next Door
Hjertelig tillykke med fødselsdagen - håber du får en helt fantastisk dag sammen med dem, du holder allermest af.
Må dit næste år - og ja, de næste mange år fremover - blive fyldt med glæde, taknemlighed, visdom og ikke mindst masser af muligheder for at gøre det, der gør dig allermest glad og tilfreds med livet.
De kærligste tanker,
Girl Next Door
12 år27. oktober 2012 kl. 15:41
Nikomath
re: ...
Kæreste Tante Sól.
Stort tillykke med fødselsdagen til dig - jeg sender dig positive tanker og energi HELE vejen over Atlanten.
Må det komme år indeholder masser af solskin, glæde og gode oplevelser for dig!!!!
Ud med bøvl, sygdom og alskens genvordigheder! DET skal være mit ønske for dig.
Knus Nikomath
Stort tillykke med fødselsdagen til dig - jeg sender dig positive tanker og energi HELE vejen over Atlanten.
Må det komme år indeholder masser af solskin, glæde og gode oplevelser for dig!!!!
Ud med bøvl, sygdom og alskens genvordigheder! DET skal være mit ønske for dig.
Knus Nikomath
12 år27. oktober 2012 kl. 17:48
Ablanu
re: ...
Kæreste sol da, stort tillykke med fødselsdagen! Selvom det ikke nødvendigvis fejres med den store 'manér', håber jeg du hygger dig og har haft/får en dejlig dag :)
12 år27. oktober 2012 kl. 21:30
calcit
Stort tillykke,,,
Stort tillykke med fødselsdagen, håber du har haft en dejlig dag....solen har jo skinnet så smukt Kun til ære for dig;-)
12 år27. oktober 2012 kl. 21:36
fedania
re: Stort tillykke,,,
Tillykke med dagen i går - vejret var rigtig pænt, selvom der var hundekolde til morgen (jeg skrabte is af bilen klokken 9:30!) :)
12 år28. oktober 2012 kl. 13:18
kosesmølf
re: Stort tillykke,,,
Kære Sol!
Også tillykke herfra mig til dig, din seje tøs! Må det næste år blive fyldt med glade ting både for dig og dem du elsker.
Kram smølfen
Også tillykke herfra mig til dig, din seje tøs! Må det næste år blive fyldt med glade ting både for dig og dem du elsker.
Kram smølfen
12 år28. oktober 2012 kl. 22:15
solakka
Tak for alle hilsener!
Åh hvor er I søde! Tusind tak for alle hilsener - det varmer!
Det er en lidt mærkelig oplevelse at pludselig være
FOLKEPENSIONIST!
Nu har jeg da fremadrettet ret til mimrekort og andre goder som samfundet lykkeliggør ældrebyrden med - HA!
Jeg havde en skøn dag - og vejret var næsten hele dagen meget fint!
Var på spadser tur med Mik og en anden ekvipage i det efterårs smukke Horserødhegn.. læste en god bog og så en dejlig film på TV.
Helten i Mit Liv lavede aftensmad...
MEN - min kondi er usigelig dårlig!
Jeg orker ikke at gå særlig langt.
I marts efter udbruddet af Colitis Ulcerosa, hvor jeg tabte mange kg på kort tid, vejede jeg på et tidspunkt 75,8 kg.
Tog på når jeg fik Prednisolon.
NU viser vægten 86,3kg.
Og det vil jeg gøre noget ved!
I hvert er jeg meget motiveret lige nu!
Og lige nu følger jeg ret tæt med i hvordan orkanen Sandy udvikler sig.
Alle mine tre i USA bosatte søskende kommer at blive ramt.
Ældste søster i West Virginia, store bror i Bearsville nor om New York og værst mellemsøster som bor på Manhattan. De bor i zone B - og skal i hvert fald ikke endnu evakueres.
Jeg har snakket med hende - håber hun har forberedt sig ordentlig. Og ikke kun snakkede mig efter munden!
Hvis hunh og hendes mand skal evakueres - så bliver det virkelig svært!
Manden er i starten af terminal fase af Parkinsons... han var allerede i går så panikslagen at han var i tøjet og parat til at blive evakueret før klokken seks lokal tid..(og ved at drive min søster til vanvid).
Jeg husker hvordan det var november 1981 når vi havde en orkan her i Øresundsregionen..
Jeg kunne ikke komme hjem fra arbejde i Helsingborg. Måtte sove over på kontoret. Alle vinduer mod vest blæste ud....
Nå - nu skal jeg ud til lille Mik - dyrlægen som også er en dygtig kiropraktor skal tjekke Mik helt igennem... Ikke at jeg skulle have bemærket noget særligt... men han er jo slem til at undlade at vise smerter..
Det er en lidt mærkelig oplevelse at pludselig være
FOLKEPENSIONIST!
Nu har jeg da fremadrettet ret til mimrekort og andre goder som samfundet lykkeliggør ældrebyrden med - HA!
Jeg havde en skøn dag - og vejret var næsten hele dagen meget fint!
Var på spadser tur med Mik og en anden ekvipage i det efterårs smukke Horserødhegn.. læste en god bog og så en dejlig film på TV.
Helten i Mit Liv lavede aftensmad...
MEN - min kondi er usigelig dårlig!
Jeg orker ikke at gå særlig langt.
I marts efter udbruddet af Colitis Ulcerosa, hvor jeg tabte mange kg på kort tid, vejede jeg på et tidspunkt 75,8 kg.
Tog på når jeg fik Prednisolon.
NU viser vægten 86,3kg.
Og det vil jeg gøre noget ved!
I hvert er jeg meget motiveret lige nu!
Og lige nu følger jeg ret tæt med i hvordan orkanen Sandy udvikler sig.
Alle mine tre i USA bosatte søskende kommer at blive ramt.
Ældste søster i West Virginia, store bror i Bearsville nor om New York og værst mellemsøster som bor på Manhattan. De bor i zone B - og skal i hvert fald ikke endnu evakueres.
Jeg har snakket med hende - håber hun har forberedt sig ordentlig. Og ikke kun snakkede mig efter munden!
Hvis hunh og hendes mand skal evakueres - så bliver det virkelig svært!
Manden er i starten af terminal fase af Parkinsons... han var allerede i går så panikslagen at han var i tøjet og parat til at blive evakueret før klokken seks lokal tid..(og ved at drive min søster til vanvid).
Jeg husker hvordan det var november 1981 når vi havde en orkan her i Øresundsregionen..
Jeg kunne ikke komme hjem fra arbejde i Helsingborg. Måtte sove over på kontoret. Alle vinduer mod vest blæste ud....
Nå - nu skal jeg ud til lille Mik - dyrlægen som også er en dygtig kiropraktor skal tjekke Mik helt igennem... Ikke at jeg skulle have bemærket noget særligt... men han er jo slem til at undlade at vise smerter..
12 år29. oktober 2012 kl. 09:06
solakka
oj oj oj!
Solen skinner - og D-dagen hvor jeg skal begynde at "stramme garnet" nærmer sig! For at nu citere en af de supersøde, herlige Down-piger vi har haft æren og fornøjelsen at se på TV!
Det udtryk vil jeg fremover bruge - som en hommage til et dejligt menneske!
Jeg har desværre dummet mig - mugede to bokse og fejede stalden. Resultat: AV AV AV!
Jeg må bestille kiro - eller egentlig osteopat - tid til mig selv. Plus massage.
Jeg må tage dette i opløbet og ikke lade det gå så vidt som i 2010... hvor jeg ikke kunne gå til sidst..
Sidder her indendøre foran skærmen i det herlige vejr - ØV!
Prøver forgæves at komme igennem til tidsbestilling for både Mik og mig.
Miks bækken var roteret og også nakken... konstaterede dyrlægen, som også er kiropraktor, i går.
Tre dage longering og gåture... og så kan vi stille og rolig gå igang med ridning..
Der skal mindst en behandling til om ca to uger før Mik forhåbentlig er OK igen...
Det udtryk vil jeg fremover bruge - som en hommage til et dejligt menneske!
Jeg har desværre dummet mig - mugede to bokse og fejede stalden. Resultat: AV AV AV!
Jeg må bestille kiro - eller egentlig osteopat - tid til mig selv. Plus massage.
Jeg må tage dette i opløbet og ikke lade det gå så vidt som i 2010... hvor jeg ikke kunne gå til sidst..
Sidder her indendøre foran skærmen i det herlige vejr - ØV!
Prøver forgæves at komme igennem til tidsbestilling for både Mik og mig.
Miks bækken var roteret og også nakken... konstaterede dyrlægen, som også er kiropraktor, i går.
Tre dage longering og gåture... og så kan vi stille og rolig gå igang med ridning..
Der skal mindst en behandling til om ca to uger før Mik forhåbentlig er OK igen...
12 år30. oktober 2012 kl. 10:32
kosesmølf
re: oj oj oj!
Avav! Lyder ikke sjovt, hverken for dig eller Mik! Får håbe I begge snart kan få tid hos behandlere.
Jeg er ikke helt med Sol (selvom jeg ellers har fulgt troligt med) hvad er D-dag? og hvornår er det?
Har set lidt billeder af "Sandy" og tænkte på dig og din familie derovre -har du hørt noget fra dem? Håber alt er ok.
mange tanker fra smølfen (som sidder og ser ud på et smukt snelandskab her på Gardermoen:) )
Jeg er ikke helt med Sol (selvom jeg ellers har fulgt troligt med) hvad er D-dag? og hvornår er det?
Har set lidt billeder af "Sandy" og tænkte på dig og din familie derovre -har du hørt noget fra dem? Håber alt er ok.
mange tanker fra smølfen (som sidder og ser ud på et smukt snelandskab her på Gardermoen:) )
12 år30. oktober 2012 kl. 13:46