#961 af calcit
Fra BMI 33 til BMI 25 på kortest forsvarlige tid
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+calcit
spændende..
Lyder spændende med kokos sukker det skal jeg skaffe...med hensyn til at mærke energier ja, så har jeg altid kunnet det i både krystaller og på steder....men det ved I vist godt.
12 år21. oktober 2012 kl. 20:46
solakka
brok brok brok
brok brok brok....
nej hvor er det træls at ikke have gæve gode kammerater at ride sammen med!
Mik vil jo aller helst løbe i flok i skoven - DET synes han er fest.
Så jeg tog atter en gang chancen at ride sammen med min gode veninde siden mange år..
Men hun "snød" mig atter engang!
Der var en ekvipage mere med på turen..
En person jeg helst ikke vil være i nærheden af. GYS!
Jeg ved ikke hvis I andre har haft denne slags oplevelser, at en bestemt person får jer til at blive dårlig tilpas?
Ikke fordi vedkommende overhoved har gjort eller sagt noget negativt rettet mod en...
Hende her er massivt negativ.. Og hun påvirker mig sågar FYSISK! Det er helt vildt! Jeg får vanvittigt ondt hvis hun er med på turen?
Jeg bliver nok nødt til at sige til min veninde at jeg helst ikke vil ride tur hvis hende den anden også skal med...
Men hvordan SIGER man sådan en ting?!
Det er jo dybt uretfærdig af mig - hun har jo ikke "gjort" mig noget?
Men jeg bliver vanvittigt dårlig hver gang... Og det kan jo dårligt være en tilfældighed...? Ikke fem gange i rap...?
Det er ikke fair overfor Mik som jo ligesom alle andre heste - og dyr for den slags skyld - er meget følsom for sit menneskes sind.
Nu må jeg ryste denne oplevelse af mig.
Og så tager Mik og jeg ud i skoven kun os to.
Jeg håber nemlig jeg har det tilstrækkeligt godt også i dag. På trods af gårdagens mislykkede skovtur...
nej hvor er det træls at ikke have gæve gode kammerater at ride sammen med!
Mik vil jo aller helst løbe i flok i skoven - DET synes han er fest.
Så jeg tog atter en gang chancen at ride sammen med min gode veninde siden mange år..
Men hun "snød" mig atter engang!
Der var en ekvipage mere med på turen..
En person jeg helst ikke vil være i nærheden af. GYS!
Jeg ved ikke hvis I andre har haft denne slags oplevelser, at en bestemt person får jer til at blive dårlig tilpas?
Ikke fordi vedkommende overhoved har gjort eller sagt noget negativt rettet mod en...
Hende her er massivt negativ.. Og hun påvirker mig sågar FYSISK! Det er helt vildt! Jeg får vanvittigt ondt hvis hun er med på turen?
Jeg bliver nok nødt til at sige til min veninde at jeg helst ikke vil ride tur hvis hende den anden også skal med...
Men hvordan SIGER man sådan en ting?!
Det er jo dybt uretfærdig af mig - hun har jo ikke "gjort" mig noget?
Men jeg bliver vanvittigt dårlig hver gang... Og det kan jo dårligt være en tilfældighed...? Ikke fem gange i rap...?
Det er ikke fair overfor Mik som jo ligesom alle andre heste - og dyr for den slags skyld - er meget følsom for sit menneskes sind.
Nu må jeg ryste denne oplevelse af mig.
Og så tager Mik og jeg ud i skoven kun os to.
Jeg håber nemlig jeg har det tilstrækkeligt godt også i dag. På trods af gårdagens mislykkede skovtur...
12 år22. oktober 2012 kl. 07:26
calcit
re: brok brok brok
God tur derude....her regner det så jeg kommer ikke i skoven. Hvordan man siger det ja, det er en udfordring. Men alle dine signaler er gode nok, brug dem lyt det ved jeg, du vil.....LYT og det er det du gør. Men uanset hvad så bliver du nød til at melde ud. En person kan forvandle en stemning til at blive så dårlig. Du er så sensetiv og modtagelig med sygdom og negativitet bliver vi syge af. Hvis vedkommende er åben og selv har oplevet den slags.... så ville vedkommende forstå. Er personen det ikke, så behøver du ikke uddybe mere end du har lyst til. Alt i skoven er som regel stærk livsenergi og dyrene...bliver nysgerrig om den anden har det ligeledes? ikke at du kan bruge det selv til noget. Men det kunne være spændende. Spyt ud min ven.Du er kun din egen beskytter...
12 år22. oktober 2012 kl. 10:06
kosesmølf
Tak for tipset med back on track såler -det kan jeg godt bruge til de kolde vinterdage i stalden!
Mht venindens veninde: Kan du ikke bare sige at du ikke har overskud tila t forholde dig til mere end en person, fordi sygdommen gør dig træt? jeg kan godt se at det kan komme til at lyde meget negativt hvis du begynder at tale om at vedkommende sender dig dårlige energier -den slags kan man ikke vide hvordan bliver modtaget. Mange er jo ikke selv så sensitive. Jeg er feks ikke så god til at føle hvordan andre har det -selvom jeg prøver. Men jeg respekterer når folk siger de ikke kan overskue "mig" eller at lave noget flere sammen.
Rigtig god tur med Mik idag -jeg skal også selv ud til min hest og have en ordentlig god træning -det er længe siden pga sygdom og travlhed.
Mht venindens veninde: Kan du ikke bare sige at du ikke har overskud tila t forholde dig til mere end en person, fordi sygdommen gør dig træt? jeg kan godt se at det kan komme til at lyde meget negativt hvis du begynder at tale om at vedkommende sender dig dårlige energier -den slags kan man ikke vide hvordan bliver modtaget. Mange er jo ikke selv så sensitive. Jeg er feks ikke så god til at føle hvordan andre har det -selvom jeg prøver. Men jeg respekterer når folk siger de ikke kan overskue "mig" eller at lave noget flere sammen.
Rigtig god tur med Mik idag -jeg skal også selv ud til min hest og have en ordentlig god træning -det er længe siden pga sygdom og travlhed.
12 år22. oktober 2012 kl. 15:16
calcit
enig kosesmølf det er en mulighed - man kan ikke vide eller forvente den anden er så sensetiv.
Har et eksempel på en som blev inviteret til en stor fest. Ærligt så gad han slet ikke de personer af mange årsager,. Han brugte faktisk det påskud som du kosesmølf anbefaler. Lavede et skriftligt afbud. Ingen blev sure eller fornærmede. Til gengæld opfatter de ham som et vrag, der ikke orker at være nær andre. Selvom ingen når ham til sokkeholderen....men det er et valg og en mulighed.
Har et eksempel på en som blev inviteret til en stor fest. Ærligt så gad han slet ikke de personer af mange årsager,. Han brugte faktisk det påskud som du kosesmølf anbefaler. Lavede et skriftligt afbud. Ingen blev sure eller fornærmede. Til gengæld opfatter de ham som et vrag, der ikke orker at være nær andre. Selvom ingen når ham til sokkeholderen....men det er et valg og en mulighed.
12 år22. oktober 2012 kl. 15:49
solakka
re: brok brok brok og nu med STORE BOGSTAVER
Må man bande lidt???
Har lige fået brev fra Finland - de skriver at det vil tage dem ca ET ÅR at regne ud hvad jeg skal have i pension fra Finland!
Og hvad skal jeg så i mellemtiden? Optage banklån eller...?
jeg blev så FÖRBANNAD at jeg straks ringede til den finske Pensionsstyrelsens direktør Liisa Hyssälä.
Ikke at hun var på sit kontor.
Ville lige advare hende om,at hendes styrelse vil blive hængt ud i medierne og deres inkompetence belyst så alt folket kan se at Liisa Hyssylä ikke passer sit job.
Blev stillet om til juridisk afdeling.. de lovede at gøre sit bedste.
Jeg sagde at jeg venter tre dage inden jeg går i medie krig.
Helt ærligt! Hvis svenskerne er lige så sløve - så kommer jeg at mangle mindst omkring 9 - 10.000 kroner PER MÅNED et helt år...
PIS!!!
Jeg VIDSTE det ville blive en indædt KRIG at få kradset ind MINE penge.
Har lige fået brev fra Finland - de skriver at det vil tage dem ca ET ÅR at regne ud hvad jeg skal have i pension fra Finland!
Og hvad skal jeg så i mellemtiden? Optage banklån eller...?
jeg blev så FÖRBANNAD at jeg straks ringede til den finske Pensionsstyrelsens direktør Liisa Hyssälä.
Ikke at hun var på sit kontor.
Ville lige advare hende om,at hendes styrelse vil blive hængt ud i medierne og deres inkompetence belyst så alt folket kan se at Liisa Hyssylä ikke passer sit job.
Blev stillet om til juridisk afdeling.. de lovede at gøre sit bedste.
Jeg sagde at jeg venter tre dage inden jeg går i medie krig.
Helt ærligt! Hvis svenskerne er lige så sløve - så kommer jeg at mangle mindst omkring 9 - 10.000 kroner PER MÅNED et helt år...
PIS!!!
Jeg VIDSTE det ville blive en indædt KRIG at få kradset ind MINE penge.
12 år25. oktober 2012 kl. 13:32
calcit
Ja det burde køre automatisk.....vi skal sgu kæmpe for det hele selv.
12 år25. oktober 2012 kl. 15:56
solakka
ja Calcit - men "mod dumhed kæmper selv guderne forgæves"... og at kæmpe mod bureautokratiets maskineri - er hårdt. Opslidende.
Det er simpelthen for usselt.
Mit skrantende helbred gør at jeg har svært ved at magte at kæmpe for at få MINE penge.
Det er jo for pokker ikke almisser men en RET man optjener ved at arbejde flittigt og betale skat og diverse afgifter.
Jeg vil prøve at få aktiveret den "tredje statsmagt"...
Det er vist den eneste mulighed man som borger har at få sin ret.
Det er simpelthen for usselt.
Mit skrantende helbred gør at jeg har svært ved at magte at kæmpe for at få MINE penge.
Det er jo for pokker ikke almisser men en RET man optjener ved at arbejde flittigt og betale skat og diverse afgifter.
Jeg vil prøve at få aktiveret den "tredje statsmagt"...
Det er vist den eneste mulighed man som borger har at få sin ret.
12 år25. oktober 2012 kl. 17:52
solakka
hihi - mon jeg skulle på stave kursus?
og øve mig at skrive bureaukrati 100 gange? (Mon det blev rigtigt denne gang?)
Det bliver bare værre dether med mine pensioner... GRRRRRRR
og øve mig at skrive bureaukrati 100 gange? (Mon det blev rigtigt denne gang?)
Det bliver bare værre dether med mine pensioner... GRRRRRRR
12 år26. oktober 2012 kl. 12:48
solakka
HA! sagde spanjoren og grep hennes hand som var kall som en orms
Det nyttede at ringe op til overbossen for den finske Pensionsstyrelsen og hælde verbal galde over sekretæren og den juridiske afdeling.
Der var et brev i posten i dag med to formularer som skulde fyldes i og sendes retur... MÅSKE tager de sig sammen nu de har fundet ud af at jeg aldeles ikke passivt VENTER et helt år på at de får udført sit arbejde. Som jo overhoved ikke er svært eller kompliceret som sådan.
Men jeg er i mega dårligt humør af alt det her bøvl...
Jeg håber jeg snart bliver mere munter.
Det har simpelthen været alt for massivt med sygdom, datters sygdom, søsters kamp mod cancer og jeg ved ikke hvad... og så al den pensions bøvl on top of it.
Lige for tiden trækker jeg dynen over hovedet, samler kræfter - og springer så ud i bokse ringen for en kort bemærkning... og så går jeg ned igen.
Der var et brev i posten i dag med to formularer som skulde fyldes i og sendes retur... MÅSKE tager de sig sammen nu de har fundet ud af at jeg aldeles ikke passivt VENTER et helt år på at de får udført sit arbejde. Som jo overhoved ikke er svært eller kompliceret som sådan.
Men jeg er i mega dårligt humør af alt det her bøvl...
Jeg håber jeg snart bliver mere munter.
Det har simpelthen været alt for massivt med sygdom, datters sygdom, søsters kamp mod cancer og jeg ved ikke hvad... og så al den pensions bøvl on top of it.
Lige for tiden trækker jeg dynen over hovedet, samler kræfter - og springer så ud i bokse ringen for en kort bemærkning... og så går jeg ned igen.
12 år26. oktober 2012 kl. 18:32