#411 af silvercocker
Fra BMI 33 til BMI 25 på kortest forsvarlige tid
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+silvercocker
re: Mystisk!
For at holde varmen på gåturen kan du vel tage nogle overtræksbukser af en art på, som du så tager af når du alligevel tager jakken af i venteværelset. Men ja, tøjets vægt bliver jo inkluderet når man vejes uden for hjemmet. Selvom lægen da nok gerne vil lade dig klæde dig af først hvis du siger du helst vil have vægten uden de ekstra 1-2 kilo tøjet giver dig. De har trods alt set deres del af nøgne mennesker og mennesker i undertøj. Det er en del af jobbet. Held og lykke ved lægen
12 år8. december 2011 kl. 08:22
solakka
JUBII - gik supergodt hos lægen!
Fedt% er faldet med en enhed - og er nu på 37%
Vægttab 3,6kg siden sidst - NOT BAD!
Tak Silvercocker for gode råd!
Løsningen var:
lange uldne underbenklæder og joggingset bukser ovenpå. En BH som jeg egentlig ikke kan bruge til andet - den støtter overhoved ikke nok til ridning el. løb. Men den vejer meget lidt. T-shirt med korte ærme..
hehehe - hvis jeg havde jogging bukser uden lynlås ved anklerne - så havde jeg "sparet" endnu nogle gram! Sloggi trusser og bambus sokker - er nysgerrig nok til at ved lejlighed veje hvad tøjet vejer ;o)
Nåh - nu har jeg en måned tid før jeg skal stå til regnskab igen!
SUPER
Fik mig også en rar rask gåtur til og fra lægen.
Nu venter Mik - og C med sin hest - så tager vi i skoven!
Hold jer muntre!
Fedt% er faldet med en enhed - og er nu på 37%
Vægttab 3,6kg siden sidst - NOT BAD!
Tak Silvercocker for gode råd!
Løsningen var:
lange uldne underbenklæder og joggingset bukser ovenpå. En BH som jeg egentlig ikke kan bruge til andet - den støtter overhoved ikke nok til ridning el. løb. Men den vejer meget lidt. T-shirt med korte ærme..
hehehe - hvis jeg havde jogging bukser uden lynlås ved anklerne - så havde jeg "sparet" endnu nogle gram! Sloggi trusser og bambus sokker - er nysgerrig nok til at ved lejlighed veje hvad tøjet vejer ;o)
Nåh - nu har jeg en måned tid før jeg skal stå til regnskab igen!
SUPER
Fik mig også en rar rask gåtur til og fra lægen.
Nu venter Mik - og C med sin hest - så tager vi i skoven!
Hold jer muntre!
12 år8. december 2011 kl. 10:22
Nikomath
Dejligt Tante Sól :o)
flot klaret - og det skal nok blive godt om en måned også - jeg hepper på dig ;o)
Knus Nikomath
flot klaret - og det skal nok blive godt om en måned også - jeg hepper på dig ;o)
Knus Nikomath
12 år8. december 2011 kl. 10:50
calcit
Godt solakka - selv er jeg ligeglad om det er barnligt. Hvis det kunne få katastrofale følger fordi andre ikke tænker over hvad et par jeans fyldt med lommer og nitter vejr.....ellers kunne man vel vejes i undertøj hvilket ville være mest rimeligt...idet der fra sommer tøj - vinterpåklædning kan være kilos forske. Det er tallene som tæller når det gælder. Selv startede jeg i sommer ( med at lægen ville se mig de næste 6 mdr. )så da var det selvfølgeligt med stumpe bukser....nu har jeg et par varme joggingbukser inden under.....jeans...og undertrørje, sokker og trøjer....så jeg er ligeglad jeg smider det overflødige i venteværelset og står som jeg tilnærmesvis stod i sommers....
Så nu skal det bare ovestås for os....og det skal bare gå godt. !
Så nu skal det bare ovestås for os....og det skal bare gå godt. !
12 år8. december 2011 kl. 14:32
solakka
Tralalaaaa - r i højt humør!
Tak Niko - du må gerne heppe, det er dejligt! Og hvis jeg falder alt for slemt - så trænger jeg til et los et vist sted hehehe ;o)
Calcit - jamen det er da også rigtigt tænkt! Selvfølgelig kan man klæde af diverse tøj i venteværelset - tænk nu hvis jeg f.eks. havde en flyverdragt... så ville det jo være ganske naturligt at jeg tog den af i venteværelset.
Egentlig er flyverdragt - som jeg skrev i en anden tråd - den obligatoriske "vinteruniformen" for islænderryttere!
Jeg kan bare ikke bruge dem... jeg kan sagtens komme i sådan en dragt (i passende størrelse self.) men jeg kan ikke klæde den af uden hjælp. Eller lang fortvivlet kamp! Jeg HAR prøvet rigtigt mange producenters flyverdragte.. og siddet fasti dem i butikken!! ØV! Ikke sjovt!
Super ridetur i skoven i dag!!! Alle gangarter blev brugt og det gik rigtigt godt!
Det findes nok næsten ikke nogenting som er så herligt befriende som at dundre afsted i hurtig galop! Jeg hyler JUBII og ibland smider jeg tøjlerne og strækker armene udog op over hovedet i lutter fryd!!
Hr haft lyst til at træne detder specielle araberkvindebegestringshyl
det ville passe til stemningen!
ups - hvad har jeg mon lavet med mit tastatur...? Her sker mærkelige ting med teksten...?
Nåh pyt!
Jeg håber det holder tørvejr til kl halv seks. Så Miks pels ikke bliver våd.
Han skal have massage af prof i dag!
Fortsat superdag til alle jer dejlige tabere!
Calcit - jamen det er da også rigtigt tænkt! Selvfølgelig kan man klæde af diverse tøj i venteværelset - tænk nu hvis jeg f.eks. havde en flyverdragt... så ville det jo være ganske naturligt at jeg tog den af i venteværelset.
Egentlig er flyverdragt - som jeg skrev i en anden tråd - den obligatoriske "vinteruniformen" for islænderryttere!
Jeg kan bare ikke bruge dem... jeg kan sagtens komme i sådan en dragt (i passende størrelse self.) men jeg kan ikke klæde den af uden hjælp. Eller lang fortvivlet kamp! Jeg HAR prøvet rigtigt mange producenters flyverdragte.. og siddet fasti dem i butikken!! ØV! Ikke sjovt!
Super ridetur i skoven i dag!!! Alle gangarter blev brugt og det gik rigtigt godt!
Det findes nok næsten ikke nogenting som er så herligt befriende som at dundre afsted i hurtig galop! Jeg hyler JUBII og ibland smider jeg tøjlerne og strækker armene udog op over hovedet i lutter fryd!!
Hr haft lyst til at træne detder specielle araberkvindebegestringshyl
det ville passe til stemningen!
ups - hvad har jeg mon lavet med mit tastatur...? Her sker mærkelige ting med teksten...?
Nåh pyt!
Jeg håber det holder tørvejr til kl halv seks. Så Miks pels ikke bliver våd.
Han skal have massage af prof i dag!
Fortsat superdag til alle jer dejlige tabere!
12 år8. december 2011 kl. 15:45
calcit
re: Tralalaaaa - r i højt humør!
Dejligt med sprudlende energi....dejligt Solakka...
Sådan en flyverdragt kunne jeg godt bruge......
Du rider på bølgen og det er så lækkert at se du trives skønne menneske....hvad skulle vi gøre uden dig...og jeg har mod på at drage med til den hemmelige hytte...
Sådan en flyverdragt kunne jeg godt bruge......
Du rider på bølgen og det er så lækkert at se du trives skønne menneske....hvad skulle vi gøre uden dig...og jeg har mod på at drage med til den hemmelige hytte...
12 år8. december 2011 kl. 15:57
silvercocker
re: Tralalaaaa - r i højt humør!
Det var da super nyt fra lægen. Kom ikke og sig du ikke gør fremskridt, for nu har lægen det på skrift at du har tabt dig.
12 år8. december 2011 kl. 16:54
solakka
PLASK - så faldt jeg på næsen!
TANDPINE - AV AV AV og
FORKØLELSE!!
Ja det kunne jo ikke blive ved med at gå - sådan som forkølede folk hæmningsløst mænger sig med os andre!!! GRRRR
Så BLIV DOG HJEMME under DIN dyne istedet for at sprede din smitte!!
Indrømmer: jeg er sur og gnaven! Ikke pgs forkølelsen - det er slemt nok!
Men at så også have en mega tandpine oveni - det er bare for meget!
Tandlægen har tid den 13 december... så indtil da skal jeg bare holde ud og spise piller...
jeg har mega stærke piller fra det med min ryg og det med min tå.
Men jeg kan ikke tåle dem - bliver så svimmel og får kvalme...
Åh hvor er det altså SYND for mig!!
jammerhilsen fra Sól
FORKØLELSE!!
Ja det kunne jo ikke blive ved med at gå - sådan som forkølede folk hæmningsløst mænger sig med os andre!!! GRRRR
Så BLIV DOG HJEMME under DIN dyne istedet for at sprede din smitte!!
Indrømmer: jeg er sur og gnaven! Ikke pgs forkølelsen - det er slemt nok!
Men at så også have en mega tandpine oveni - det er bare for meget!
Tandlægen har tid den 13 december... så indtil da skal jeg bare holde ud og spise piller...
jeg har mega stærke piller fra det med min ryg og det med min tå.
Men jeg kan ikke tåle dem - bliver så svimmel og får kvalme...
Åh hvor er det altså SYND for mig!!
jammerhilsen fra Sól
12 år10. december 2011 kl. 12:01
calcit
re: PLASK - så faldt jeg på næsen!
uha tandpine er grum,t hvis jeg var dig ville jeg ikke vente til den 13....der er akut steder i kbh. Og ens egen tandlæge bør have akut tider... ring ellers mandag og sig du ikke kan holde det ud....mon ikke de forbarmer sig...
12 år10. december 2011 kl. 12:13
kis (slettet)
re: PLASK - så faldt jeg på næsen!
enig med calcit.
Hvis der er betændelse skal du heller ikke vente!
Hvis der er betændelse skal du heller ikke vente!
12 år10. december 2011 kl. 13:01