#112 af Store_Michael (slettet)
Fra BMI 33 til BMI 25 på kortest forsvarlige tid
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Store_Michael (slettet)
re: JUBII 700g forsvandt siden i går!
Hej Sol.
Hvordan gik så heste-ferien, hold både biler, trailere, heste og ryttere ?
Håber i havde en rigtig god tur.
Selv er jeg nu hjemme i trygge rammer, med et knald godt marked bag mig.
Nu venter der nye udfordringer med kosten nu hvor man selv bestemmer hvad der skal i køleskabet :-)
God aften,
Knus
Michael.
Hvordan gik så heste-ferien, hold både biler, trailere, heste og ryttere ?
Håber i havde en rigtig god tur.
Selv er jeg nu hjemme i trygge rammer, med et knald godt marked bag mig.
Nu venter der nye udfordringer med kosten nu hvor man selv bestemmer hvad der skal i køleskabet :-)
God aften,
Knus
Michael.
13 år6. juni 2011 kl. 23:19
solakka
AV AV - knust storetå!
@Michael - ja det gik jo ikke så godt!
Turen til Rømø var lang og varm - men vi ankom i god ro og orden.
Vi fik en herlig ridetur i marsken.
Lørdag gik det galt - sort uheld! Min hest kom til at knuse min svenstre storetå i traileren.
Først gjorde det ikke ondt.
Vi kørte til Esbjerg for at spise middag hos en af pigernes far.
Lækker middag - og sund.
Men min fod gjorde så ondt at det var svært at holde god min. Og det blev sent før vi kom afsted. I bilen tog jeg skoen af - og så var jeg klar over, at jeg måtte til skadestuen.
Tåen er flækket som en blomme man jogger på. Store sår. Røntgenbilledet viste at den yderste knogle var knust i mindst ti stykker...
Så medens de andre red herlige ture ved vesterhavet - måtte jeg ligge i seng med foden hævet. Penicillin og smertestillende...
Turen hjem var gyselig. Men det gik - det går jo når man SKAL. Min mand kom og hentede mig fra Slangerup - så der står min bil og venter indtil jeg kan køre bil igen.
Pinsestævnet må klare sig uden mig.
Hvor lang tid det tager inden jeg er mobil igen - ved ingen.
Tåen bløder stadi. Dog ikke så slemt som de tre første døgn.
Jeg har jo vrøvl med mit blod - det vil ikke størkne, koagulere.
Måske ligeså godt - så skulle vel alt skidt være skyllet bort ur sårene?
Motion? Hm... nej det kan jeg ikke lige nu.
Kørte forbi min egen læge - med taxa - i går. Hun siger at jeg skal regne med at der går mindst en måned - måske længere tid før jeg er mobil igen.
Ingen ridning... ingen løbetræning. Ingen cykelture.
Foden skal holdes i ro så knogle skærverne har en chanse for at vokse sammen...
ØV ØV ØV!
Nåh - så må jeg kontrollere min kost meget nøje hvis jeg skal gøre mig håb om vægttab!
Jeg ved det kan lade sig gøre.
På Slankedoltor var jeg venner med en kørestolsbunden pige - og hun var meget dygtig til at tabe sig. På trods af, at hun ikke kunne dyrke motion.
Hvis jeg skriver noget værre vrøvl end ellers - så er det pga piller!! Hihi - jeg er i hvert fald MEGET afslappet!
Sól
Turen til Rømø var lang og varm - men vi ankom i god ro og orden.
Vi fik en herlig ridetur i marsken.
Lørdag gik det galt - sort uheld! Min hest kom til at knuse min svenstre storetå i traileren.
Først gjorde det ikke ondt.
Vi kørte til Esbjerg for at spise middag hos en af pigernes far.
Lækker middag - og sund.
Men min fod gjorde så ondt at det var svært at holde god min. Og det blev sent før vi kom afsted. I bilen tog jeg skoen af - og så var jeg klar over, at jeg måtte til skadestuen.
Tåen er flækket som en blomme man jogger på. Store sår. Røntgenbilledet viste at den yderste knogle var knust i mindst ti stykker...
Så medens de andre red herlige ture ved vesterhavet - måtte jeg ligge i seng med foden hævet. Penicillin og smertestillende...
Turen hjem var gyselig. Men det gik - det går jo når man SKAL. Min mand kom og hentede mig fra Slangerup - så der står min bil og venter indtil jeg kan køre bil igen.
Pinsestævnet må klare sig uden mig.
Hvor lang tid det tager inden jeg er mobil igen - ved ingen.
Tåen bløder stadi. Dog ikke så slemt som de tre første døgn.
Jeg har jo vrøvl med mit blod - det vil ikke størkne, koagulere.
Måske ligeså godt - så skulle vel alt skidt være skyllet bort ur sårene?
Motion? Hm... nej det kan jeg ikke lige nu.
Kørte forbi min egen læge - med taxa - i går. Hun siger at jeg skal regne med at der går mindst en måned - måske længere tid før jeg er mobil igen.
Ingen ridning... ingen løbetræning. Ingen cykelture.
Foden skal holdes i ro så knogle skærverne har en chanse for at vokse sammen...
ØV ØV ØV!
Nåh - så må jeg kontrollere min kost meget nøje hvis jeg skal gøre mig håb om vægttab!
Jeg ved det kan lade sig gøre.
På Slankedoltor var jeg venner med en kørestolsbunden pige - og hun var meget dygtig til at tabe sig. På trods af, at hun ikke kunne dyrke motion.
Hvis jeg skriver noget værre vrøvl end ellers - så er det pga piller!! Hihi - jeg er i hvert fald MEGET afslappet!
Sól
13 år8. juni 2011 kl. 14:16
Slettet indlæg
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år8. juni 2011 kl. 16:17
Nikomath
re: AV AV - knust storetå!
Av-av.... Bare at læse din historie får det til at gøre nas i min storetå - og den fejler altså ikke det mindste :o)
Godt at høre, at det ikke har sendt dig helt ned i et sort hul - bevar gejsten og humøret, så skal det nok gå altsammen - ja alt sammen, men du går selvfølgelig ingen steder :-)
Keep smiling, kære Sól - og vi er her til at bakke dig op, når du har brug for det.
KNus Nikomath
Godt at høre, at det ikke har sendt dig helt ned i et sort hul - bevar gejsten og humøret, så skal det nok gå altsammen - ja alt sammen, men du går selvfølgelig ingen steder :-)
Keep smiling, kære Sól - og vi er her til at bakke dig op, når du har brug for det.
KNus Nikomath
13 år8. juni 2011 kl. 20:45
calcit
re: AV AV - knust storetå!
uha uha......det var da en skrækkelig oplevelse som gør sindsygt ondt....og også at læse.......jeg har svært ved lige at finde ord.......
13 år8. juni 2011 kl. 22:20
solakka
re: AV AV - knust storetå! Forts
Den DUMME tå!
Tænk, endnu i dag torsdag bløder sårene.
Det var i lørdags omkring kl 17 at uheldet skeete.
Hrmpf! Jeg må vist tage jern piller!
Sidder med foden højt hævet og knokler med dommersekretær kabalen til Pinsestævnet.
ØV hvor er det besværligt!
Sól
Tænk, endnu i dag torsdag bløder sårene.
Det var i lørdags omkring kl 17 at uheldet skeete.
Hrmpf! Jeg må vist tage jern piller!
Sidder med foden højt hævet og knokler med dommersekretær kabalen til Pinsestævnet.
ØV hvor er det besværligt!
Sól
13 år9. juni 2011 kl. 19:53
Slettet indlæg
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år9. juni 2011 kl. 19:58
Store_Michael (slettet)
Sikke da en redelighed Sol.
bare lige væk et par dage og så har du rodet dig ud i en knust tå, voldsomme smerter og pille-lykke :-)
Såøg til side.. Det er da skrækkelig. Også så længe det tager for at lukke sig. Håber du bliver tilset af lægen fra tid til anden.
Sev er jeg lige begyndt stable stenene til Pony-Landsstævnet i Juli, dog langt fra alene, hjælper blot med at lokke penge ud af diverse virksomheder, samt lave selve stævne-kataloget/programmet.
Der er dygtige piger til at ordne klasserne og alt det der med dommere og ting jeg ikke forstår.. :-)
Men nu ikke om mig..
Håber du kommer dig Sol.
Vi kan i hvertfald ikke undvære dig herinde :-)
Håber du kan finde hjælp i din veninde fra Slankedoktoren..
Knus
Michael.
bare lige væk et par dage og så har du rodet dig ud i en knust tå, voldsomme smerter og pille-lykke :-)
Såøg til side.. Det er da skrækkelig. Også så længe det tager for at lukke sig. Håber du bliver tilset af lægen fra tid til anden.
Sev er jeg lige begyndt stable stenene til Pony-Landsstævnet i Juli, dog langt fra alene, hjælper blot med at lokke penge ud af diverse virksomheder, samt lave selve stævne-kataloget/programmet.
Der er dygtige piger til at ordne klasserne og alt det der med dommere og ting jeg ikke forstår.. :-)
Men nu ikke om mig..
Håber du kommer dig Sol.
Vi kan i hvertfald ikke undvære dig herinde :-)
Håber du kan finde hjælp i din veninde fra Slankedoktoren..
Knus
Michael.
13 år10. juni 2011 kl. 22:36
solakka
@ tak Michael!
Jeg er tummelumsk af piller.
Prøver at trappe ned - i stedet for 4 stk per dag er jeg ned på to.
Men i nat ved et tiden gjorde det så ondt at jeg tog en pille. Og sov bagefter - skønt!
Nu vejer jeg min mad igen - og passer på hvad jeg spiser.
VED jo ghodt, at nu jeg ikke kan bevæge mig særligt meget - så trænger jeg ikke til andet end basis energi. Sammensat af højkvalitative fødevarer.
Gaaab - tror jeg skal se dyner igen!
Sól
Jeg er tummelumsk af piller.
Prøver at trappe ned - i stedet for 4 stk per dag er jeg ned på to.
Men i nat ved et tiden gjorde det så ondt at jeg tog en pille. Og sov bagefter - skønt!
Nu vejer jeg min mad igen - og passer på hvad jeg spiser.
VED jo ghodt, at nu jeg ikke kan bevæge mig særligt meget - så trænger jeg ikke til andet end basis energi. Sammensat af højkvalitative fødevarer.
Gaaab - tror jeg skal se dyner igen!
Sól
13 år14. juni 2011 kl. 10:51
Vægten viste 79,3 så nu ligger jeg under min plankurve! Sådan!
Glad Sól