Step by step 2013

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: 2. vejedag - 12. uge
Nej det kan jeg godt forstå du ikk vil.

Er der nedtrapning hver uge eller gør man det over længere tid?
11 år23. marts 2013 kl. 18:11
Ja, jeg tager 25 mg af for hver uge, der går. Er dog startet med 50mg i denne uge, fordi jeg synes det tager for lang tid ellers. Kroppen vil dog helt automatisk vise hvad der går an og hvad der ikke går an, så det kommer lidt til at give sig selv med tempoet - utålmodighed eller ej ;-)
11 år23. marts 2013 kl. 21:03
Okay. Håber din krop er med på ideen. Og bare følger trop, så du ikk skal gå og være for utålmodig. :-)

Hvornår satser du på at være ude af det, hvis alt går som det skal?

Vil det påvirke vægten at stoppe?
11 år23. marts 2013 kl. 21:52
Jeg mener at det er midt i maj engang at jeg vil være færdig med medicinen, hvis det går efter planen, men du ved; plus/minus ;-)

Tjah... altså det er faktisk en bivirkning ved medicinen at tage på i vægt, men det gjorde jeg ikke dengang. Ved at fokusere ekstra på vægten dengang jeg begyndte på medicinen, fordi jeg var bange for at tage på, så tabte jeg mig i stedet. Håber da ikke det så betyder, at jeg tager mere på nu ;-) Men ved det jo faktisk ikke. Og ved heller ikke hvilken effekt medicinen har på nuværende tidspunkt. Dengang jeg startede på medicinen, arbejdede jeg stadigvæk og havde ikke accepteret min situation - og var derfor heller ikke bevidst om at aktivitetsregulere.

Føler mig virkelig grøn på det her punkt - så tiden må vise, hva der kommer til at ske, og hvordan det kommer til at gå :-)
11 år23. marts 2013 kl. 21:58
Årh der er da ikk længe til maj hvis alt går som det skal. :-)
Bare det bar mig der var klar til maj. Men måske vi kommer til at følges. :-)

Hvis du ikk tog på dengang, så er jeg sikker på der ikk tager på nu. Du ved jo hvordan man spiser fornuftigt. :-)
11 år24. marts 2013 kl. 06:52
Næh, maj er ikke længe væk - men nu havde jeg jo sat næsen op efter noget i stil med "lige om lidt" ;-)

Håber du har ret i dett med vægten - synes jeg bøvler lidt frem og tilbage og har gjort det en del tid efterhånden.

I dag siger vægten whopping 58,1 kg. Men spiste også meget i går og toiletbesøget er åbenbart udsat til et indtil videre ukendt tidspunkt - det gør jo også noget ;-)

Synes dog ikke der den store forandring på kroppen, men måske jeg bare ikke ser det. Årh, alt det pjat med mad og vægt... ;-)
11 år24. marts 2013 kl. 08:59
NY START
Jeg har siddet og tænkt lidt.... Jeg synes min indsats i forhold til vægttab er noget...slap. Mangelfuld egentlig. Jeg ved jo, hvad der skal til, og hvad jeg skal undgå - og alligevel, så har jeg den der åndssvage indstilling: Lidt skader jo ikke. Men jo, det gør det. Lidt skader også - for jeg kan ikke styre det. Så NU starter jeg forfra. Her i tråden godt nok, men alligevel ;-)

Jeg ved ikke, om I andre også har brug for en "ny" start, men ellers kan I jo bare gøre som I plejer ;-)
(Stadig vejedag mandag og torsdag, men med nyt mål- og forhpbentlig forbedret indsats ;-)

Girl Next Door

26. juli 1979/ 33 år
Højde: 172 cm
Mål: 55 kg
1. delmål: 57 kg
Startvægt den 24/3-12: 58,1 kg

Uge 1:
Mandag d. 25. marts:
Torsdag d. 28. marts:

Tabt 1. uge:

I alt:
11 år24. marts 2013 kl. 09:55
Der er altid meget der spiller ind på vægten.
Det ville være dejligt hvis ikke alt betød noget, for så ville man vide hvad der gjorde udslaget på vægten.
11 år24. marts 2013 kl. 16:56
re: NY START
Jeg er klart med på en ny start. Rygrad som en regnorm må væk. Ved jo også hvad der dur, jeg skal bare holde det og det gør jeg ikk lige nu.

MillerV
1/2-89 - 24 år.
Højde: 168 cm
Mål: 60 og gerne under. (ønske ville være den lave ende af 59)
Startvægt den 24/3-13: 61,8 kg

Uge 1:
Mandag d. 25. marts:
Torsdag d. 28. marts:

Tabt 1. uge:

I alt:
11 år24. marts 2013 kl. 17:02
re: NY START
Dejligt MillerV, at du er med på den. Håber det gør en forskel mentalt at tænke det som en ny start ;-)
11 år24. marts 2013 kl. 17:25

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });