Step by Step

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Step by Step
Tak for velkomsten.. Dejligt at være en del af fællesskabet..
Jeg skal bare skrive mine tal herinde i morgen eller hva'..?
12 år7. marts 2012 kl. 21:06
re: Step by Step
Mallemus ja det skal du. Ud fra det skema du kan se vi har givet vores tal i. :-)
12 år7. marts 2012 kl. 21:30
2. store vejedag (8. marts) - Resultater
Oprindelig startvægt: (har vejet 80kg for lidt år tilbage) men i januar 67 kg ca. Startvægt den 27. februar: 66,2 kg 1. delmål: 64,5 kg inden den 14. marts = 1,7 kg

Vægt den 1. marts: 64,5 kg
Tabt 1. uge: -1,7 kg
Tabt 2. uge: - 0,5 kg
Tabt i alt: - 3 kg (2,2 kg)

Dejligt det går nedad. :-D
God dag til alle.
12 år8. marts 2012 kl. 06:57
re: 2. store vejedag (8. marts) - Resultater
Oprindelig startvægt: 70,2 kg
Startvægt den 23. februar: 65,5 kg
1. delmål: 65 kg inden den ?. marts = 0,5 kg

Vægt d. 8. marts: 65
Denne uge: +0.5

... øv.
virkelig øv.. men der skal vel være plads til opture. 500 gram er jo heller ikke det helt store. Jeg har ikke taget mere på end jeg har tabt sidste uge. Men jeg ved at nu når jeg har set et + denne uge, vil jeg tage mig mere sammen. Det er bare virkelig.. øv. Held og lykke til jer andre.
12 år8. marts 2012 kl. 08:15
2. store vejedag (8. marts) - Resultater
Først vil jeg sige velkommen til Mallemus42 og Sanjus.
Skriv jeres vægt og delmål som nedenfor - så er det nemt for mig at lave en samlet oversigt over ugens vægttab.

KK1001
Oprindelig startvægt i januar 2011: 73,6 kg
Startvægt den 24. februar: 71,6 kg
1. delmål: 70 kg inden den 15. marts = -1,6 kg

Vægt den 1. marts: 70,6 kg
Tabt 1. uge: -1 kg
Tabt 2. uge: 0 kg
Tabt i alt: -3,6 kg

Ja, det blev et stort rungende 0 kg i vægttab i denne uge - men jeg har heller ikke været helt så standhaftig som i 1. uge – måske fordi der ”kun” er 0,5 kg til 1. delmål og det gør mig åbenbart lidt doven og tænker ”der er jo masser af tid – så jeg kan godt lige…”. Men nu må jeg virkelig tage mig sammen og give den en skalle i næste uge.
Held og lykke til jer andre.
12 år8. marts 2012 kl. 09:22
Endnu engang tusind tak for den varme velkomst..

Startvægt: d. 2. marts 70,0 kg
1.delmål: 68,0 kg den 17. marts= -2 kg

Vægt: 8. marts 69,4 kg
tabt: 0,6 kg

Jeg er rimelig tilfreds med 0,6 kg fra i fredags, hvor der har været min mands fødselsdag i mellemtiden.. Min fordøjelse har også været rigtig træls så tror også det spiller ind..
Har aftalt med mig selv, at jeg skal blive bedre til at få drukket noget mere vand. Og så skal jeg spise langsommere,, har det med at spise for hurtig, for så opdager jeg ikke hvor meget jeg når at spise.. rigtig dårlig vane.. Og giver ikke den bedste fordøjelse..
12 år8. marts 2012 kl. 10:04
Crashe: jeg kan godt forstå du syntes det er øv med +0,5 kg men tror du skal se på hvad du har tabt samlet.. det er jo helt vildt.. super godt gået.. op på hesten igen...
MillerV: Det er da også super flot det du har opnået samlet set..
I er nogle seje tøser...
12 år8. marts 2012 kl. 13:04
...Og her kommer mine resultater for ugen :-)

Girl next door
Oprindelig startvægt: 66,5 kg
Startvægt den 23. februar: 60,0 kg
1. delmål: 59,5 kg inden den 12. marts = -0,5 kg
1. del mål nået: 29. februat 2012
2. delmål: 58,3 kg inden 8. april = -0,5 kg

Vægt den 8. marts: 58,8 kg
Tabt 1. uge: -1,1 kg
Tabt 2. uge: - 0,1 kg
Tabt i alt: -7,7 kg

Jeg er desværre ikke helt tilfreds, men når jeg kigger lidt mere objektivt på det, så ved jeg at det er virkelig godt klaret. Så skal lige se tingene i det rigtige perspektiv.

Jeg har sat mig et nyt delmål. Vover mig ud i at tro på at det kan lade sig gøre at blive liggende under 59,5 kg og tiden vil jo så vise om den er god nok ;-)

Jeg ved ikke om 2. delmål skal skrives ind på den måde, men ellers kan vi jo altid skrive det på en anden måde senere :-)

Det har vist været en barsk uge for langt de fleste af os, så selvom vi måske ikke selv synes, at vi gjorde det bedst muligt, så er vi her stadig og vi hænger i - og det tæller bestemt også. Spændende at se, hvad den næste uges tid bringer os hver især - både personligt og vægtmæssigt :-)

Held og lykke til jer hver især :-)
12 år8. marts 2012 kl. 14:12
Crashe, øv da at vægten er oppe.. Men godt at den nok vil få dig til at knokle lidt ekstra..

Uhh ha, kk1001 det er farligt at tænke sådan, men kender det godt.. Man har jo god tid til at nå målet så ingen stress.. Men det er desværre bare øv at stå på vægten og se at der ikke er sket noget.

God gået Mallemus. Måske en ide er at portions anrette, så kan du ikke komme til at spise for meget?
Takker.. Føler også det er gået godt. :)

Girl next door, sejt at du tror på det nok skal lykkes. Og når du tror på det, skal det nok lykkes. :) Jeg hepper på det nok skal gå.. :)
12 år8. marts 2012 kl. 15:29
hej ja, jeg har fået noget hjælp, med hensyn til vægten i denne uge, jeg har nemlig ligget syg i 1 1/2uge, og det ses på vægten, så jeg tør slet ikke tænke på hvad den så står på i næste uge, men forhåbentlig, ikke så meget mere, så mit mål holder, smiler

oprendelig vægt 31/10.11= 73,8
startvægt den 24,2= 72,4
1 delmål den 15/2= 71,4

vægt 1 uge= 71,1
vægt 2 uge= 70,3
samlet tab = 3,5

så, bare jeg nu kan holde, så den står på det samme i næste uge, så er jeg mere end godt tilfreds
men man ved jo aldrig, med sådan et tab grundet sygdom, det plejer jo ikke at holde, men man har da lov at håbe, smiler

knuzzz ladysus
12 år8. marts 2012 kl. 16:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });