#111 af Crashe (slettet)
Step by Step
Du læser en tråd i debat > vægttabCrashe (slettet)
re: Nå, så kom det ;-)
Mange tak for linket! Så ligger jeg lige 3 cm under "moderat overvægtig".
12 år13. marts 2012 kl. 17:16
bruger slettet
Hej Crashe..
Selvfølgelig kan du løbe.. du skal bare starte stille og roligt..
Jeg har startet op flere gange efter lange pauser.. Jeg har hver gang brugt Iforms løbeprogram" løb 5 km på 12 uger.". Det er super og virker..
Man tror det ikke når man starter.. for man tror man skal dø bare at løbe 2 x 1 min..
Jeg har 2 gange kunnet afkorte programmet fordi det gik hurtigere fremad og har kunne løbe 5 km i træk uden pauser efter ca. 9-10 uger.. og det kan ses og mærkes på kroppen..
Er lige startet op igen efter vinterpause.. men har været lagt ned fordi jeg har haft problemer med min nakke.. Den gør for ondt når det støder op i nakken..
Så jeg har brugt kondicyklen istedet.. jeg ved fra tidligere at det også virker.. bare man interval træner..
Jeg cykler i rask tempo og så giver jeg den max gas i 1 - 1 1/2 min med jævne mellemrum.. Det giver også godt til konditionen.. og jeg har oplevet at det har gjort det lettere at løbe.. Bruger det om vinteren for at holde formen..
Jeg er fuldstændig høj... Jubii jeg har tabt 1 kg den sidste uge... fedt fedt fedt.. Men syntes også jeg har været go'.. Har ikke fået over 1400 kcal om dagen og har virkelig givet den gas på kondicyklen så jeg har haft et overskud på ca. 800 kcal.. Så det måtte give resultat..
Selvfølgelig kan du løbe.. du skal bare starte stille og roligt..
Jeg har startet op flere gange efter lange pauser.. Jeg har hver gang brugt Iforms løbeprogram" løb 5 km på 12 uger.". Det er super og virker..
Man tror det ikke når man starter.. for man tror man skal dø bare at løbe 2 x 1 min..
Jeg har 2 gange kunnet afkorte programmet fordi det gik hurtigere fremad og har kunne løbe 5 km i træk uden pauser efter ca. 9-10 uger.. og det kan ses og mærkes på kroppen..
Er lige startet op igen efter vinterpause.. men har været lagt ned fordi jeg har haft problemer med min nakke.. Den gør for ondt når det støder op i nakken..
Så jeg har brugt kondicyklen istedet.. jeg ved fra tidligere at det også virker.. bare man interval træner..
Jeg cykler i rask tempo og så giver jeg den max gas i 1 - 1 1/2 min med jævne mellemrum.. Det giver også godt til konditionen.. og jeg har oplevet at det har gjort det lettere at løbe.. Bruger det om vinteren for at holde formen..
Jeg er fuldstændig høj... Jubii jeg har tabt 1 kg den sidste uge... fedt fedt fedt.. Men syntes også jeg har været go'.. Har ikke fået over 1400 kcal om dagen og har virkelig givet den gas på kondicyklen så jeg har haft et overskud på ca. 800 kcal.. Så det måtte give resultat..
12 år14. marts 2012 kl. 10:32
Girl next door
Hvor er du sej, Mallemus :-)
Og tillykke med det flotte vægttab. Det er så dejligt når det går den vej - og endnu en god følelse at kunne "rapportere" det i morgen her i tråden :-)
Og tillykke med det flotte vægttab. Det er så dejligt når det går den vej - og endnu en god følelse at kunne "rapportere" det i morgen her i tråden :-)
12 år14. marts 2012 kl. 13:59
MillerV
Pyh ha..
Sikke en uge det har været.. Alt det jeg havde tabt er kommet på igen i weekenden.. Og har de sidste dage kæmpet for at få dem af igen.. Men tvivler lidt på hvordan det er gået i morgen..
For at jeg nu skal kæmpe lidt mere for det, har jeg lige spurgt min kæreste om han ikke vil lave en aftale/en gulerod for mig og det har han sagt ja til. Sådan at jeg kan kæmpe for at nå mit mål, men samtidig er der en anden gulerod ved det også.. Vi må aftale i aften hvad det skal være. :)
Håber i andre har haft en bedre uge.. Og er sluppet godt fra fristelser. :) Selv er jeg snuplet siden i fredags. Og kæmper for at rejse mig.
For at jeg nu skal kæmpe lidt mere for det, har jeg lige spurgt min kæreste om han ikke vil lave en aftale/en gulerod for mig og det har han sagt ja til. Sådan at jeg kan kæmpe for at nå mit mål, men samtidig er der en anden gulerod ved det også.. Vi må aftale i aften hvad det skal være. :)
Håber i andre har haft en bedre uge.. Og er sluppet godt fra fristelser. :) Selv er jeg snuplet siden i fredags. Og kæmper for at rejse mig.
12 år14. marts 2012 kl. 18:27
Girl next door
re: Pyh ha..
MillerV, kan kun sige, at du er bestemt ikke alene om at have haft en svær uge, hvad angår vægten.
Nogle gange går det fantastisk og andre gange, som nu, står det trægt, langsomt og utrolig sløjt til.
Nogle gange går det fantastisk og andre gange, som nu, står det trægt, langsomt og utrolig sløjt til.
12 år14. marts 2012 kl. 23:37
bruger slettet
torsdagsvejning
oprindelig startvægt: 70 kg
Startvægt: 69,4
1. delmål 68 kg til den 17. marts = 2 kg
Vægt idag: 68
Tabt den sidste uge: 1,4 kg
Nået mit mål 2 dage før tid..
Held og lykke til Jer andre.. og go' dag
Startvægt: 69,4
1. delmål 68 kg til den 17. marts = 2 kg
Vægt idag: 68
Tabt den sidste uge: 1,4 kg
Nået mit mål 2 dage før tid..
Held og lykke til Jer andre.. og go' dag
12 år15. marts 2012 kl. 07:54
kk1001 (slettet)
3. og sidste vejedag torsdag den 15. marts (1. delmål)
KK1001
Oprindelig startvægt i januar 2011: 73,6 kg
Startvægt den 24. februar: 71,6 kg
1. delmål: 70 kg inden den 15. marts = -1,6 kg
Vægt den 8. marts: 71,1 kg
Tabt 1. uge: -1 kg
Tabt 2. uge: 0 kg
”Tabt” 3. uge: + 0,5 kg
Vægttab på 500 gram over tre uger – det er altså ikke helt godt. Især ikke når målet var at smide 1,6 kg inden den store fest på lørdag.
Jeg kan kun konstatere, at jeg har ikke været god nok til at filtrere lækkerierne fra… nå, men op på hesten igen.
Mit nye delmål må så være at smide 1,1 kg inden torsdag den 29. marts – det er to uger og ud over lørdag er der ikke nogen fester osv. i min kalender (endnu) og det gør nok chancerne større for succes.
Held og lykke til jer andre gæve piger.
Oprindelig startvægt i januar 2011: 73,6 kg
Startvægt den 24. februar: 71,6 kg
1. delmål: 70 kg inden den 15. marts = -1,6 kg
Vægt den 8. marts: 71,1 kg
Tabt 1. uge: -1 kg
Tabt 2. uge: 0 kg
”Tabt” 3. uge: + 0,5 kg
Vægttab på 500 gram over tre uger – det er altså ikke helt godt. Især ikke når målet var at smide 1,6 kg inden den store fest på lørdag.
Jeg kan kun konstatere, at jeg har ikke været god nok til at filtrere lækkerierne fra… nå, men op på hesten igen.
Mit nye delmål må så være at smide 1,1 kg inden torsdag den 29. marts – det er to uger og ud over lørdag er der ikke nogen fester osv. i min kalender (endnu) og det gør nok chancerne større for succes.
Held og lykke til jer andre gæve piger.
12 år15. marts 2012 kl. 09:02
Crashe (slettet)
re: torsdagsvejning
Crache
Oprindelig startvægt: 70,2 kg
Startvægt den 23. februar: 65,5 kg
Vægt den 15. marts: 64.4 kg
Tabt 1. uge: -1.3 kg
Tabt 2. uge: +0.8 kg
Tabt 3. uge: -0.6 kg
Tabt i alt: -5.8 kg
Jeg blev helt mundlam da jeg stod på vægten. Hvordan kan jeg have tabt mig 600 gram, når ugen har gået så skidt ? Jeg har overspist 2 gange og desuden spist chokolade! Glæden er ikke til at beskrive. Måske var det alt det vand jeg aftalte med mig selv, at jeg skulle drikke fremover. Måske har det også noget at gøre med min løbetur i går (jaaa! jeg løb!). Og måske har jeg bare ikke været så slem denne uge som jeg troede :)
Jeg er ude og rejse og kommer først hjem i næste uge, så I kommer ikke til at høre fra mig indtil da. Håber at det er gået godt med alle!
Oprindelig startvægt: 70,2 kg
Startvægt den 23. februar: 65,5 kg
Vægt den 15. marts: 64.4 kg
Tabt 1. uge: -1.3 kg
Tabt 2. uge: +0.8 kg
Tabt 3. uge: -0.6 kg
Tabt i alt: -5.8 kg
Jeg blev helt mundlam da jeg stod på vægten. Hvordan kan jeg have tabt mig 600 gram, når ugen har gået så skidt ? Jeg har overspist 2 gange og desuden spist chokolade! Glæden er ikke til at beskrive. Måske var det alt det vand jeg aftalte med mig selv, at jeg skulle drikke fremover. Måske har det også noget at gøre med min løbetur i går (jaaa! jeg løb!). Og måske har jeg bare ikke været så slem denne uge som jeg troede :)
Jeg er ude og rejse og kommer først hjem i næste uge, så I kommer ikke til at høre fra mig indtil da. Håber at det er gået godt med alle!
12 år15. marts 2012 kl. 09:04
Girl next door
re: torsdagsvejning
Nøj, en skør uge!
Min vægt er gået støt opad i næsten 2 uger. Sidste vejedag kunne jeg kun sige at jeg havde tabt mig fordi jeg til den forrige vejedag havde tabt mig helt ekstremt.
Jeg har godt nok ikke haft et helt vildt underskud, men burde ikke bare tage på og på. I går og her til morgen er det så lykkedes mig at få den banket lidt ned igen, men hold da op....
Tænker at det kan skyldes alt muligt, så tror bare jeg vil prøve på at acceptere at nu er det her min vægt for tiden og så forholde mig til det herfra. Derfor vil jeg også ændre mit 2. delmål igen. Ellers er det alt for urealistisk.
Girl next door
Oprindelig startvægt: 66,5 kg
Startvægt den 23. februar: 60,0 kg
1. delmål: 59,5 kg inden den 12. marts = -0,5 kg
1. del mål nået: 29. februar 2012
2. delmål: 59,2 kg inden 8. april = -0,6 kg
Vægt den 15. marts: 59,8 kg
Tabt 1. uge: -1,1 kg
Tabt 2. uge: - 0,1 kg
Tabt 3. uge: + 1,0 kg
Tabt i alt: -6,7 kg
Håber alle er ved godt mod og klar til at fortsætte mod 4. uge :-)
Selvom ting til tider tager (lang) tid, så skal vi med tid og indsats nok komme derhen, hvor vi gerne vil være :-)
Min vægt er gået støt opad i næsten 2 uger. Sidste vejedag kunne jeg kun sige at jeg havde tabt mig fordi jeg til den forrige vejedag havde tabt mig helt ekstremt.
Jeg har godt nok ikke haft et helt vildt underskud, men burde ikke bare tage på og på. I går og her til morgen er det så lykkedes mig at få den banket lidt ned igen, men hold da op....
Tænker at det kan skyldes alt muligt, så tror bare jeg vil prøve på at acceptere at nu er det her min vægt for tiden og så forholde mig til det herfra. Derfor vil jeg også ændre mit 2. delmål igen. Ellers er det alt for urealistisk.
Girl next door
Oprindelig startvægt: 66,5 kg
Startvægt den 23. februar: 60,0 kg
1. delmål: 59,5 kg inden den 12. marts = -0,5 kg
1. del mål nået: 29. februar 2012
2. delmål: 59,2 kg inden 8. april = -0,6 kg
Vægt den 15. marts: 59,8 kg
Tabt 1. uge: -1,1 kg
Tabt 2. uge: - 0,1 kg
Tabt 3. uge: + 1,0 kg
Tabt i alt: -6,7 kg
Håber alle er ved godt mod og klar til at fortsætte mod 4. uge :-)
Selvom ting til tider tager (lang) tid, så skal vi med tid og indsats nok komme derhen, hvor vi gerne vil være :-)
12 år15. marts 2012 kl. 09:24
bruger slettet
sidste vejning,
hej
ja min vægt har gået lidt ned og op, med det er hvad jeg forventet, da jeg har været syg, og så taber man sig næsten altid, men heldigvis, kom det hele ikke på igen så jeg har nået mit delmål denne gang
oprindelig startvægt den 31/10: 73,8
startvægt den 24/2: 72,4
1 delmål den 15/3: 71,4
vægt i dag den 15/3: 70,9
vægten 1 uge: 71,1 = - 1,3kg
vægten 2 uge: 70,3 = - 800g
vægten 3 uge: 70,9 = +600g
tabt ialt: 2,9 kg
mit næste delmål er at komme på 70 kg den 29/3
det er ingen gang et kg så det skulle være til at nå,smiler
ha´en rigtig god uge
knuzzz ladysus
ja min vægt har gået lidt ned og op, med det er hvad jeg forventet, da jeg har været syg, og så taber man sig næsten altid, men heldigvis, kom det hele ikke på igen så jeg har nået mit delmål denne gang
oprindelig startvægt den 31/10: 73,8
startvægt den 24/2: 72,4
1 delmål den 15/3: 71,4
vægt i dag den 15/3: 70,9
vægten 1 uge: 71,1 = - 1,3kg
vægten 2 uge: 70,3 = - 800g
vægten 3 uge: 70,9 = +600g
tabt ialt: 2,9 kg
mit næste delmål er at komme på 70 kg den 29/3
det er ingen gang et kg så det skulle være til at nå,smiler
ha´en rigtig god uge
knuzzz ladysus