Step by Step
Du læser en tråd i debat > vægttabCrashe (slettet)
re: eksamen!
Mange tak MillerV!
Jeg har købt et Garmin FR60. Jeg gav ca. 900 for det, inkl. fodpod. Allerede på dag 1 kan jeg konstatere, at det er et rigtig godt redskab!
Du kan i princippet godt gå med det hele dagen, men det er jo ikke uret i sig selv, men pulsremmen der måler din puls. Og den skal sidde stramt for at kunne måle, så det er nok ikke lige det man gider at gå rundt med en hel dag.
Uret har mange funktioner, med fodpoden kan man måle puls, hastighed, tempo, forbrændte kalorier, og man kan indtaste intervaller så uret pipper efter bestemt antal minutter eller en bestemt distance og man kan lave en "virtual partner" som man konkurrerer imod og masser af andet som jeg ikke lige har styr på endnu :)
Jeg har købt et Garmin FR60. Jeg gav ca. 900 for det, inkl. fodpod. Allerede på dag 1 kan jeg konstatere, at det er et rigtig godt redskab!
Du kan i princippet godt gå med det hele dagen, men det er jo ikke uret i sig selv, men pulsremmen der måler din puls. Og den skal sidde stramt for at kunne måle, så det er nok ikke lige det man gider at gå rundt med en hel dag.
Uret har mange funktioner, med fodpoden kan man måle puls, hastighed, tempo, forbrændte kalorier, og man kan indtaste intervaller så uret pipper efter bestemt antal minutter eller en bestemt distance og man kan lave en "virtual partner" som man konkurrerer imod og masser af andet som jeg ikke lige har styr på endnu :)
12 år26. marts 2012 kl. 22:20
Girl next door
Held og lykke med eksamen, Crashe.
Krydser fingre for dig :-)
Og du har ret; du fortjener massage uanset om du består eller ej. Men derfor ønsker jeg nu alligevel at du både består OG får massage :-)
Krydser fingre for dig :-)
Og du har ret; du fortjener massage uanset om du består eller ej. Men derfor ønsker jeg nu alligevel at du både består OG får massage :-)
12 år26. marts 2012 kl. 23:00
Girl next door
re: Step by Step
Crashe: kom lige til at tænke på, at man skal vælge sine kampe med omhu.
Der er kun så og så meget energi til rådighed og lige nu kæmper du for din eksamen. Vægten, kalorier og ønsket om at tabe dig er der også i påsken og efter, når det bliver lidt mere hverdag igen, så er sikker på du nok skal vende stærkt tilbage, når tiden og energien er til det ;-)
Der er kun så og så meget energi til rådighed og lige nu kæmper du for din eksamen. Vægten, kalorier og ønsket om at tabe dig er der også i påsken og efter, når det bliver lidt mere hverdag igen, så er sikker på du nok skal vende stærkt tilbage, når tiden og energien er til det ;-)
12 år26. marts 2012 kl. 23:02
kk1001 (slettet)
re: Kender I det?
Ja, det er med at påskønne de kære mænd, når de gør noget for at overraske/glæde/motivere os - ellers går det jo ligesom i sig selv igen.
Hvis jeg skal komme med et gæt - så tror jeg, at min mand inviterer mig ud på en rigtig god middag (så det også er noget, som glæder ham). Det er også okay - vi vil jo meget gerne ud og spise begge to og eeeelsker god mad.
Girl next Door - HVIS overraskelsen er en lækker middag, så skal jeg i al fald så langt ned i vægt, at jeg ikke ryger over de 70 kilo pga. middagen - det ville jo være lidt surt.
Jeg er godt nok spændt på hvad vægten viser på torsdag - jeg vejer mig kun om torsdagen. Så det er kun hvad jeg kan mærke og fornemme, som fortæller mig, om det går den rigtige vej.
Crashe - håber det går rigtigt godt med din eksamen.
Hvis jeg skal komme med et gæt - så tror jeg, at min mand inviterer mig ud på en rigtig god middag (så det også er noget, som glæder ham). Det er også okay - vi vil jo meget gerne ud og spise begge to og eeeelsker god mad.
Girl next Door - HVIS overraskelsen er en lækker middag, så skal jeg i al fald så langt ned i vægt, at jeg ikke ryger over de 70 kilo pga. middagen - det ville jo være lidt surt.
Jeg er godt nok spændt på hvad vægten viser på torsdag - jeg vejer mig kun om torsdagen. Så det er kun hvad jeg kan mærke og fornemme, som fortæller mig, om det går den rigtige vej.
Crashe - håber det går rigtigt godt med din eksamen.
12 år27. marts 2012 kl. 08:47
MillerV
Crashe, jeg har længe ville have et. Så nu har jeg abet efter og bestilt det. :-D
Glæder mig til det kommer. :-D
Uhh fik i dag sneget mig på vægten her til morgen, da kæresten blev kaldt tidlig ud. Hvis jeg skal nå næste mål eller bare gå i nul så skal jeg tabe 700-1100g :-o
Uhh jeg har travlt.
Glæder mig til det kommer. :-D
Uhh fik i dag sneget mig på vægten her til morgen, da kæresten blev kaldt tidlig ud. Hvis jeg skal nå næste mål eller bare gå i nul så skal jeg tabe 700-1100g :-o
Uhh jeg har travlt.
12 år27. marts 2012 kl. 09:13
Crashe (slettet)
pulsur
Jeg gik også rundt i langt tid og ønskede mig et, indtil jeg tog mig sammen. Har du modtaget den?
Du løber en del mere end mig, men hvis jeg om nogle uger formår at komme nogen lunde på dit niveau, kunne det være at vi skulle konkurrere lidt? :-)
Det er vildt hvor glad jeg er blevet for at løbe. Jeg løber hver 2. dag og jeg kan slet ikke vente til de 48 timer er overstået så jeg kan løbe igen! Håber det forbliver sådan.
Eksamen i går gik...altså... det gik. Hvordan er jeg ikke helt sikker på. Men jeg er lettet, og mangler den sidste i morgen.
Håber det går godt med jer andre. Og husk nu. Det er vejedag imorgen, så lad det lille stykke chokolade stå hvor den gør. Hellere 200 kcal mindre til i morgens vejning end flere gram ekstra på vægten :)
Held og lykke!
Du løber en del mere end mig, men hvis jeg om nogle uger formår at komme nogen lunde på dit niveau, kunne det være at vi skulle konkurrere lidt? :-)
Det er vildt hvor glad jeg er blevet for at løbe. Jeg løber hver 2. dag og jeg kan slet ikke vente til de 48 timer er overstået så jeg kan løbe igen! Håber det forbliver sådan.
Eksamen i går gik...altså... det gik. Hvordan er jeg ikke helt sikker på. Men jeg er lettet, og mangler den sidste i morgen.
Håber det går godt med jer andre. Og husk nu. Det er vejedag imorgen, så lad det lille stykke chokolade stå hvor den gør. Hellere 200 kcal mindre til i morgens vejning end flere gram ekstra på vægten :)
Held og lykke!
12 år28. marts 2012 kl. 15:23
MillerV
re: pulsur
Crashe jeg har faktisk ikke rigtig løbet før. Men bokset en del det sidste år.. Men efter min operation i januar, kan jeg ikke rigtig bokse lige for tiden og så tænker jeg at løb, motionscykel og skimaskine må i brug.. Når vejret blir bedre har jeg aftalt med kæresten at vi skal begynde at løbe sammen.. Men under alle omstændigheder glæder jeg mig til at få den og se hvad jeg kan få ud af den.. Det skulle jo være en god måde at træne efter sin puls.. :)
Den er ikke kommet endnu, men de har hævet pengene, så håber da det kommer snart. :/
Er spændt på i morgens vejning. Håber jeg har en god dag på vægten. :)
Den er ikke kommet endnu, men de har hævet pengene, så håber da det kommer snart. :/
Er spændt på i morgens vejning. Håber jeg har en god dag på vægten. :)
12 år28. marts 2012 kl. 15:52
Girl next door
Snart torsdag igen
Årh altså...Den vægt der.
Grrrr.
Synes lige det gik så godt, men så her til morgen viste vægten bare det samme som i forgårs og dagen inden.
Ender vist desværre med at måtte noteres for det samme som de sidste to gange. Bare jeg ikke tager på igen - det må så blive mit mål istedet for at tabe mig.
Vågnede her til morgen efter at have sovet mange flere timer end jeg længe har gjort. Virkelig dejligt. Og hold da op, en omgang væske i kroppen. Øjenlågene var helt hævede og selv nu, mange timer senere, er fingrene helt stive og tykkere end de plejer at være. Jeg føler mig virkelig som Miss Fluffy Puffy. Vist egentlig et hjemmelavet udtryk, der betyder, at jeg fylder hele rummet :-D
Jeg er da noget spændt på i morgen, men kan høre at jeg bestemt ikke er den eneste. Vi må se, hvad torsdagen bringer af overraskelser ;-)
Grrrr.
Synes lige det gik så godt, men så her til morgen viste vægten bare det samme som i forgårs og dagen inden.
Ender vist desværre med at måtte noteres for det samme som de sidste to gange. Bare jeg ikke tager på igen - det må så blive mit mål istedet for at tabe mig.
Vågnede her til morgen efter at have sovet mange flere timer end jeg længe har gjort. Virkelig dejligt. Og hold da op, en omgang væske i kroppen. Øjenlågene var helt hævede og selv nu, mange timer senere, er fingrene helt stive og tykkere end de plejer at være. Jeg føler mig virkelig som Miss Fluffy Puffy. Vist egentlig et hjemmelavet udtryk, der betyder, at jeg fylder hele rummet :-D
Jeg er da noget spændt på i morgen, men kan høre at jeg bestemt ikke er den eneste. Vi må se, hvad torsdagen bringer af overraskelser ;-)
12 år28. marts 2012 kl. 16:02
MillerV
Vægttab 29/3
MillerV Oprindelig startvægt: (har vejet 80kg for lidt år tilbage) men i januar 67 kg ca.
Startvægt den 27. februar: 66,2 kg
1. delmål: 64,5 kg inden den 15. marts = 1,7 kg = klaret
2. delmål: 63,4 kg inden den 29. Marts = 0,8 kg = ikk klaret, mangler 100 g.
3. Delmål: 62,6 kg inden den 12. april = 0,9 kg
Vægt den 29. marts: 63,5 kg
Tabt 1. uge: -1,7 kg (64,5 kg)
Tabt 2. uge: - 0,5 kg (64,0 kg)
"Tabt" 3. uge: + 0,2 kg (64,2 kg)
Tabt 4. Uge: - 0,4 kg (63,8 kg)
Tabt 5. uge: - 0,3 kg (63,5 kg)
Tabt i alt: 2,7 kg
Manglede lige 100 g før delmålet.
Men har da tabt mig, trods mega snotnæse og ondt i halsen.
Håber det er gået godt for jer. :-D
Startvægt den 27. februar: 66,2 kg
1. delmål: 64,5 kg inden den 15. marts = 1,7 kg = klaret
2. delmål: 63,4 kg inden den 29. Marts = 0,8 kg = ikk klaret, mangler 100 g.
3. Delmål: 62,6 kg inden den 12. april = 0,9 kg
Vægt den 29. marts: 63,5 kg
Tabt 1. uge: -1,7 kg (64,5 kg)
Tabt 2. uge: - 0,5 kg (64,0 kg)
"Tabt" 3. uge: + 0,2 kg (64,2 kg)
Tabt 4. Uge: - 0,4 kg (63,8 kg)
Tabt 5. uge: - 0,3 kg (63,5 kg)
Tabt i alt: 2,7 kg
Manglede lige 100 g før delmålet.
Men har da tabt mig, trods mega snotnæse og ondt i halsen.
Håber det er gået godt for jer. :-D
12 år29. marts 2012 kl. 07:43
Hvilket pulsur har du købt og hvad måtte du give for det? Overvejer om jeg selv skal købe et.
Hmm, kan man egentlig gå med det hele dagen og så se.hvad man har forbrændt på en dag? Eller dur det kun når man presser sig selv?