Step by Step

Du læser en tråd i debat > vægttab

Farvel
Jeg bliver nød til at melde mig ud af klubben igen. Af personlige årsager. Når jeg kan fortælle jer hvad det hele går ud på, melder jeg tilbage. Men tak for denne gang og det I har givet mig. Held og lykke
12 år25. april 2012 kl. 21:36
re: Farvel
Det er helt i orden - og du er altid velkommen til at vende tilbage, når du synes, at du er klar til det igen.
- også held og lykke til dig - håber det bedste.
12 år25. april 2012 kl. 21:40
re: Farvel
Håber du er ved godt mod på trods af det der sker og at du vender tilbage på et senere tidspunkt :-)

Pas godt på dig selv :-)
12 år25. april 2012 kl. 22:00
re: Tænk engang...
Mallemus det er rigtige gode idéer. Har prøvet gajol og det er også lækkert. Jeg spiser bare ofte hele pakken på en gang desværre. :-S Så det er ikk så tit jeg køber dem.

Men skyr med vanille lyder godt. Spiser nogen gange cheasy vanille yoghurt når jeg er hjemme og slik sulten.

Ablanu, det er ikk kun maden jeg kæmper med hos dem. Min kærestes niece på 3 år er der altid. (forældrene laver noget hele tiden, så hun blir passet der hele tiden) En 3-årig er som sådan fin nok, MEN ikke når hun styrer hele huset og slet ikk er opdraget. Det er godt nok hårdt at sidde på hænderne og ikk sige noget.

Men du har nok ret, det skal ikk hedde helvede. Hans forældre er jo søde nok.

GND, jeg falder i når tingene ser lidt sort ud og humøret bare blir presset for meget. Så skriger kroppen bare på noget og så falder jeg hurtigt i.
12 år25. april 2012 kl. 22:47
vejedag... 26.april
oprindelig startvægt: 70 kg
Startvægt: 69,4
1. uge tabt 1,4 kg (68,0 kg)
2. uge tabt 0,5 kg (67,5 kg)
3. uge tabt 0,2 kg (67,3 kg)
4. uge tabt 0,8 kg (66,5 kg)
5. uge tabt 0,5 kg (66,0 kg)
6. uge tabt 0 (66,0 kg)
7. uge tabt 0,6 kg (65,4)
tabt ialt: 4,6 kg
vægt idag 65,4
Målet til idag var 65,0 - nåede ikke mit mål maglede 400 g
Næste mål til d. 3. maj - 65 kg = 400 g

Det er ikke gået helt efter planan... håber jeg når bare en lille smule mere inden søndag hvor den store dag med konfirmation er.. dagen hvor MÅLET skulle være nået.. hele motivationsfaktoren..

Nu må jeg finde motivationen et anden sted.. Jeg skal til "gammel" klassefest d. 2 juni, med min "gamle" folkeskole klasse.. så det må være den næste store dag.. og selvfølgelig bikini-sæsonen.. som forhåbenlig blir god i år..

håber det er en god dag for I andre..
12 år26. april 2012 kl. 07:54
re: vejedag... 26.april
Girl next door
Mål indtil videre: 57 kg
Oprindelig startvægt: 66,5 kg
Startvægt den 23. februar: 60,0 kg
1. delmål: 59,5 kg inden den 12. marts = -0,5 kg
1. del mål nået: 29. februar 2012
2. delmål: 59,2 kg inden 8. april = -0,6 kg
3. delmål: vedligeholde så jeg max vejer 58,5 kg og min. 56 kg
Vægt den 19. april: 58,8 kg
Tabt 1. uge: -1,1 kg
Tabt 2. uge: - 0,1 kg
Tabt 3. uge: + 1,0 kg
Tabt 4. uge: 0,0 kg
Tabt 5. uge: - 0,4 kg
Tabt 6. uge: - 0,9 kg
Tabt 7. uge: - 0,4 kg
Tabt 8. uge: +0,7kg
Tabt 9. uge: -0,4 kg
Tabt i alt: - 8,1 kg

Det der med vedligehold er ikke helt let, må jeg indrømme. Troede ellers jeg havde gjort det let for mig selv ved at have et delmål med en margen på 2,5 kg, men ligger/lå selvfølgelig også i den høje ende at mit mål.

Jeg har det lidt svært for tiden, og det påvirker helt klart vægten. Jeg synes jeg har rimelig styr på det med maden igen, men indeni er der som om der har raseret en tornado.

Der er nok ingen af os er så priviligerede altid bare at have ren idyl indeni - det kommer i perioder, så jeg glæder mig over, at når det her er overstået, så kommer der forhåbentlig lidt ro på i en periode igen :-)

Håber I andre har haft en god uge både med det ene og det andet ;-)
12 år26. april 2012 kl. 09:53
Hovsa...glemte et par detaljer... Den kommer lige her igen ;-)

Girl next door
Mål indtil videre: 57 kg
Oprindelig startvægt: 66,5 kg
Startvægt den 23. februar: 60,0 kg
1. delmål: 59,5 kg inden den 12. marts = -0,5 kg
1. del mål nået: 29. februar 2012
2. delmål: 59,2 kg inden 8. april = -0,6 kg
3. delmål: vedligeholde så jeg max vejer 58,5 kg og min. 56 kg

Vægt den 26. april: 58,4 kg
Tabt 1. uge: -1,1 kg
Tabt 2. uge: - 0,1 kg
Tabt 3. uge: + 1,0 kg
Tabt 4. uge: 0,0 kg
Tabt 5. uge: - 0,4 kg
Tabt 6. uge: - 0,9 kg
Tabt 7. uge: - 0,4 kg
Tabt 8. uge: +0,7kg
Tabt 9. uge: -0,4 kg
Tabt i alt: - 8,1 kg

Det der med vedligehold er ikke helt let, må jeg indrømme. Troede ellers jeg havde gjort det let for mig selv ved at have et delmål med en margen på 2,5 kg, men ligger/lå selvfølgelig også i den høje ende at mit mål.

Jeg har det lidt svært for tiden, og det påvirker helt klart vægten. Jeg synes jeg har rimelig styr på det med maden igen, men indeni er der som om der har raseret en tornado.

Der er nok ingen af os er så priviligerede altid bare at have ren idyl indeni - det kommer i perioder, så jeg glæder mig over, at når det her er overstået, så kommer der forhåbentlig lidt ro på i en periode igen :-)

Håber I andre har haft en god uge både med det ene og det andet ;-)
12 år26. april 2012 kl. 09:54
Det kommer til at lyde lidt underligt, men jeg har dårlig samvittighed over at skulle skrive min vægt herinde, især når de fleste af jer klarer jer så godt. Det har åbenbart påvirket mig så meget at jeg havde en drøm om det. I drømmen var min gamle klassekammerat med i denne gruppe og hun vejede sig. Hun så ked ud af det og jeg havde så meget lyst til at sige "bare rolig, du er ikke alene, jeg har også taget på denne uge ".
Det her er min kamp, og jeg bør være glad for den støtte i giver mig i stedet for at konkurrere med jeres fantastiske resultater.
For at undgå det vil jrg ikke skrive min vægt denne uge. Og jeg tror at jeg er på banen igen. Viljen er i hvert fald kommet ftilbage efter den der drøm. Jeg er begyndt at cykle igen for første gang i over et år. Kryds fingre for mig og mit comeback i næste uge :)
Stort tillykke til mallemus og girl next door! For resten har jeg bemærket at du har fået et nickname i forummet: GND :D
12 år26. april 2012 kl. 10:18
vejedag... 26.april
KK1001
Oprindelig startvægt i januar 2011: 73,6 kg
Startvægt den 24. februar: 71,6 kg
1. delmål: 70 kg inden den 15. marts = -1,6 kg – nået 0,5 kg
Startvægt den 15. marts: 71,1 kg
2. delmål: 70 kg inden den 29. marts = -1,1 kg – JUBBIIII – MÅLET BLEV NÅET.
Startvægt den 29. marts: 70 kg
3. delmål: 69,5 kg inden den 12. april = 0,4 kg – Målet blev desværre ikke nået.
1. uge: -1 kg
2. uge: 0 kg
3. uge: + 0,5 kg (vægt 71,1 kg)
4. uge: -700 g (vægt 70,4 kg)
5. uge: -400 g (vægt 70,0 kg)
6. uge: -100 g (vægt 69,9 kg)
7. uge: +400 g (vægt 70,3 kg)
8. uge: 0 g (vægt 70,3 kg)
9. uge: -200 g (vægt 70,1 kg)
Tabt i alt 3,5 kg

- så tæt på at komme ned i vægtklasse...ikke helt tilfredsstillende. Men jeg var alligevel glad for, at jeg trods alt har tabt mig 200 g.
Ugen har budt på bl.a. tøseaften - hyggemiddag hos naboen og meget sen aftensmad i går - så hvad kan man forvente - ikke det store vægttab, vel!
12 år26. april 2012 kl. 10:24
Crashe:

Jeg kender godt din følelse af at fejle i forhold til andre. I forbindelse med dette forum har jeg selv haft den ind i mellem og ikke haft lyst til at skrive mit tal ind. For efterfølgende at opdage, at det altså ikke går så skidt som jeg selv oplever det.

Jeg ved godt at +'erne og -'erne tæller deres tydelige sprog. Har man tabt sig, så har man tabt sig. Men følelsen i forhold til det kan sagtens være den samme alligevel. At det ikke er godt nok. Og den er du bestemt ikke ene om. Det skulle du bare lige vide.

Skidt med tallene - det er meget vigtigere at vi som mennesker er med. Også selvom det hurtigt bliver en jagt på at opnå et nyt og lavere tal.... Jeg håber du vil fortsætte med at fortælle om hvordan du har det. Som der før er blevet skrevet om, så hjælper det tit at få det skrevet ned og komme ud med det.

Og husk: ingen af os bagved skærmene er hverken bedre eller værre end du er: jeg ved i hvert fald, at jeg tit sidder med et kaos af følelser indeni, jeg føler mig også til tider forkert og mangelfuld i forhold til andre og i forhold til supertaberne herinde.

Alle har deres at slås med - også selvom det ikke ser sådan ud udadtil ;-)

Og dejligt at du trods alt føler at du er mere på banen igen, dejligt at du passer på dig selv og tør stå ved at denne uge skal du ikke taste vægt ind og sidst men ikke mindst; hvor er det skønt at du melder ærligt ud - bliv endelig ved med det :-)

12 år26. april 2012 kl. 10:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });