KK1001
Oprindelig startvægt i januar 2011: 73,6 kg
Startvægt den 24. februar: 71,6 kg
1. delmål: 70 kg inden den 15. marts = -1,6 kg
Vægt den 1. marts: 70,6 kg
Tabt 1. uge: -1 kg
Tabt i alt: -3,6 kg
WAAAUUUU.... Jeg er bare så stolt - det er jo mere, end jeg havde turde håbe på. Noget tyder på, at jeg gør det helt rigtige og endda uden at sulte mig selv.
Jeg er så spændt på at se, om I andre også har nået jeres delmål - for at gøre det lidt let for mig, må I gerne tilrette talene, så de står som ovenfor.
Held og lykke til jer alle gæve piger...:-)
#42 af kk1001 (slettet)
Det har været en lidt spøjs uge for mig med en del flere smerter end ellers og dermed en del mere medicin også. Jeg har endnu ikke fundet ud af, hvordan det påvirker kroppen i forhold til vægten, men der skal nu nok være et mønster. Jeg har haft alt lige fra den vildeste sult til ingen appetit at have overhovedet til direkte madlede. Som regel har jeg altid lyst til at spise et eller andet, så nej, helt almindelig uge har det ikke just været.
Nå, men til sagerne...
Girl next door
Oprindelig startvægt: 66,5 kg
Startvægt den 23. februar: 60,0 kg
1. delmål: 59,5 kg inden den 12. marts = 0,5 kg
Vægt i dag: 58,9 kg
Tabt siden sidste uge: -1,1 kg
Tabt i alt: 7,6 kg
Da min vægt er meget lunefuld og kan have ændret sig meget på en uge, så vil jeg gerne beholde mit 1. delmål om at tabe mig til 59,5 inden d. 12. marts. Jeg vil være sikker på at vægten bliver i nærheden af de 59,5 inden jeg erklærer målet for nået.
Kk1001, hvis du gerne vil have det noteret på en anden måde må du lige sige til. Tog bare de data med som jeg selv gerne vil holde styr på, men det skal jo også være til at holde styr på for dig ;-)
Helt vildt at være på 58,9 kg. Glæder mig rigtig meget over det, men er også lidt mistroisk overfor det. Sådan lidt: Jeg vil se det i noget længere tid før jeg tror på det ;-) Og når først lysten til mad er tilbage på det almindelige niveau, ja så kommer der automatisk lidt ekstra på vægten igen.
Håber I andre har haft en god uge. Glæder mig til at høre om, hvordan det er gået med jer :-)