#42 af kk1001 (slettet)
Step by Step
Du læser en tråd i debat > vægttabkk1001 (slettet)
1. store vejedag (1. marts)
KK1001
Oprindelig startvægt i januar 2011: 73,6 kg
Startvægt den 24. februar: 71,6 kg
1. delmål: 70 kg inden den 15. marts = -1,6 kg
Vægt den 1. marts: 70,6 kg
Tabt 1. uge: -1 kg
Tabt i alt: -3,6 kg
WAAAUUUU.... Jeg er bare så stolt - det er jo mere, end jeg havde turde håbe på. Noget tyder på, at jeg gør det helt rigtige og endda uden at sulte mig selv.
Jeg er så spændt på at se, om I andre også har nået jeres delmål - for at gøre det lidt let for mig, må I gerne tilrette talene, så de står som ovenfor.
Held og lykke til jer alle gæve piger...:-)
Oprindelig startvægt i januar 2011: 73,6 kg
Startvægt den 24. februar: 71,6 kg
1. delmål: 70 kg inden den 15. marts = -1,6 kg
Vægt den 1. marts: 70,6 kg
Tabt 1. uge: -1 kg
Tabt i alt: -3,6 kg
WAAAUUUU.... Jeg er bare så stolt - det er jo mere, end jeg havde turde håbe på. Noget tyder på, at jeg gør det helt rigtige og endda uden at sulte mig selv.
Jeg er så spændt på at se, om I andre også har nået jeres delmål - for at gøre det lidt let for mig, må I gerne tilrette talene, så de står som ovenfor.
Held og lykke til jer alle gæve piger...:-)
12 år1. marts 2012 kl. 09:42
Girl next door
re: 1. store vejedag (1. marts)
Hvor er det flot, Kk 1001.
Godt klaret og god start på projektet med at tabe dig!
Godt klaret og god start på projektet med at tabe dig!
12 år1. marts 2012 kl. 09:49
Crashe (slettet)
Tillykke Girl Next Door og kk1001 !!! Jeg ved hvad I føler, for jeg føler det samme lige nu!!:
Crache
Oprindelig startvægt: 70,2 kg
Startvægt den 23. februar: 65,5 kg
1. delmål: 65 kg inden den ?. marts = 0,5 kg
Vægt den 1. marts: 64,2 kg
Tabt 1. uge: -1.3 kg
Tabt i alt: -6 kg
Jeg forventede virkelig ikke, at jeg ville tabe så meget denne uge!! nøj hvor er jeg glad. har lyst til at danse og synge og alt muligt andet!!! :))))))) Håber alle I andre også har fået samme glæde af tråden. Det har i hvert fald hjulpet mig!
Crache
Oprindelig startvægt: 70,2 kg
Startvægt den 23. februar: 65,5 kg
1. delmål: 65 kg inden den ?. marts = 0,5 kg
Vægt den 1. marts: 64,2 kg
Tabt 1. uge: -1.3 kg
Tabt i alt: -6 kg
Jeg forventede virkelig ikke, at jeg ville tabe så meget denne uge!! nøj hvor er jeg glad. har lyst til at danse og synge og alt muligt andet!!! :))))))) Håber alle I andre også har fået samme glæde af tråden. Det har i hvert fald hjulpet mig!
12 år1. marts 2012 kl. 09:49
Girl next door
Hvor er det fedt, Crashe.
Ja, hvad sker der lige for os? :-D
Håber vi kan holde motivationen, selvom vi nok ikke skal regne med at tabe os lige meget hver gang ;-)
Vil du sætte dig et nyt delmål eller hvordan har du det med det?
Ja, hvad sker der lige for os? :-D
Håber vi kan holde motivationen, selvom vi nok ikke skal regne med at tabe os lige meget hver gang ;-)
Vil du sætte dig et nyt delmål eller hvordan har du det med det?
12 år1. marts 2012 kl. 10:39
bruger slettet
hej
ja det blev ikke rigtig til noget i denne uge, men her er mine data
oprindelig startvægt, 31 /10: 73,8
startvægt den 24/2: 72,4
vægt den 1/3: 72,4 (øv øv )
1 delmål: 71,4 inden den 15 marts = 1 kg
knuzz ladysus
ja det blev ikke rigtig til noget i denne uge, men her er mine data
oprindelig startvægt, 31 /10: 73,8
startvægt den 24/2: 72,4
vægt den 1/3: 72,4 (øv øv )
1 delmål: 71,4 inden den 15 marts = 1 kg
knuzz ladysus
12 år1. marts 2012 kl. 10:42
Crashe (slettet)
jeg ved ikke om jeg skal sætte mig et nyt delmål. Jeg er lidt bange for at vægten ikke vil vise fremskridt i næste uge, netop som du siger fordi jeg nok ikke skal regne med at tabe mig lige meget hver gang. men jeg tænker lige over det og vender tilbage :)
ladysus, øv at du ikke har tabt dig, men alligevel tillykke fordi det ikke er gået den anden vej. Hold fast, du har stadig 2 uger til dit delmål.
ladysus, øv at du ikke har tabt dig, men alligevel tillykke fordi det ikke er gået den anden vej. Hold fast, du har stadig 2 uger til dit delmål.
12 år1. marts 2012 kl. 10:50
Girl next door
Ladysus:
Øv, hvor ærgerligt.
Hvordan er det gået i løbet af ugen, synes du? Har du kunnet holde de mål du har sat dig, har der været nok at se til, har du haft for travlt osv?
Nogle gange er det rart at kunne sige, at det er gået sådan og sådan, fordi...
Andre gange har vægten bare sit eget liv uanset hvordan alle udregningerne siger, at det skal gå/ikke gå...
;-)
Uanset hvad: giver Crashe helt ret i, at det er en god ting at vægten ikke er steget. Det er der også arbejde i - det kender de fleste af os vist :-D
Øv, hvor ærgerligt.
Hvordan er det gået i løbet af ugen, synes du? Har du kunnet holde de mål du har sat dig, har der været nok at se til, har du haft for travlt osv?
Nogle gange er det rart at kunne sige, at det er gået sådan og sådan, fordi...
Andre gange har vægten bare sit eget liv uanset hvordan alle udregningerne siger, at det skal gå/ikke gå...
;-)
Uanset hvad: giver Crashe helt ret i, at det er en god ting at vægten ikke er steget. Det er der også arbejde i - det kender de fleste af os vist :-D
12 år1. marts 2012 kl. 11:19
bruger slettet
Ja, så blev det dagen. Det er også første gang, at jeg er med i en vejegruppe, og jeg tror også, at det virker godt for mig, selvom mit vægttab ikke er helt så imponerernde som hos de fleste af jer. Stort tillykke til jer alle - det er virkelig flot!!
Ladysus, hold modet oppe - at holde vægten i en dårlig uge er bestemt en præstation i sig selv!
Mine tal er:
Baraca
Oprindelig startvægt i oktober 2011: 59,3 kg
Startvægt den 26. februar: 55,6 kg
1. delmål: 54,0 kg inden den 15. marts = -1,6 kg
Vægt den 1. marts: 55,3 kg
Tabt 1. uge: -0,3 kg
Tabt i alt: -4 kg
I går viste vægten 55,1 kg, så jeg har besluttet ikke at ændre mit delmål endnu. Der er stadig håb, selvom det bliver svært - det sidste kilo sidder jo efter sigende ret godt fast :)
Det er virkelig dejligt at være med i gruppen. Jeg top motiveret til at kæmpe for at kunne skrive i næste uge "tabt 2. uge: 0,3 kg" og selvfølgelig meget gerne lidt mere :)
Med ønsket om en god uge til alle!
Baraca
Ladysus, hold modet oppe - at holde vægten i en dårlig uge er bestemt en præstation i sig selv!
Mine tal er:
Baraca
Oprindelig startvægt i oktober 2011: 59,3 kg
Startvægt den 26. februar: 55,6 kg
1. delmål: 54,0 kg inden den 15. marts = -1,6 kg
Vægt den 1. marts: 55,3 kg
Tabt 1. uge: -0,3 kg
Tabt i alt: -4 kg
I går viste vægten 55,1 kg, så jeg har besluttet ikke at ændre mit delmål endnu. Der er stadig håb, selvom det bliver svært - det sidste kilo sidder jo efter sigende ret godt fast :)
Det er virkelig dejligt at være med i gruppen. Jeg top motiveret til at kæmpe for at kunne skrive i næste uge "tabt 2. uge: 0,3 kg" og selvfølgelig meget gerne lidt mere :)
Med ønsket om en god uge til alle!
Baraca
12 år1. marts 2012 kl. 13:52
Girl next door
Sådan, Baraca :-)
Fedt at du også har tabt dig i denne uge.
Selvom -300g kan føles af lidt, så er det det ikke.
Afhængig af din højde så er din vægtklasse ikke ligefrem i den høje ende og det gør jo at det bare tager tid at nå ned på målvægten.
Jeg tror også det er derfor det er så svært med de sidste kilo. Det tager så pokkers lang tid og kræver virkelig meget vedholdenhed, fordi det ikke er hurtige tab og meget synlige resultater der motiverer, men derimod ønsket om ligge at få det sidste med.
Fedt at du også har tabt dig i denne uge.
Selvom -300g kan føles af lidt, så er det det ikke.
Afhængig af din højde så er din vægtklasse ikke ligefrem i den høje ende og det gør jo at det bare tager tid at nå ned på målvægten.
Jeg tror også det er derfor det er så svært med de sidste kilo. Det tager så pokkers lang tid og kræver virkelig meget vedholdenhed, fordi det ikke er hurtige tab og meget synlige resultater der motiverer, men derimod ønsket om ligge at få det sidste med.
12 år1. marts 2012 kl. 14:03
Det har været en lidt spøjs uge for mig med en del flere smerter end ellers og dermed en del mere medicin også. Jeg har endnu ikke fundet ud af, hvordan det påvirker kroppen i forhold til vægten, men der skal nu nok være et mønster. Jeg har haft alt lige fra den vildeste sult til ingen appetit at have overhovedet til direkte madlede. Som regel har jeg altid lyst til at spise et eller andet, så nej, helt almindelig uge har det ikke just været.
Nå, men til sagerne...
Girl next door
Oprindelig startvægt: 66,5 kg
Startvægt den 23. februar: 60,0 kg
1. delmål: 59,5 kg inden den 12. marts = 0,5 kg
Vægt i dag: 58,9 kg
Tabt siden sidste uge: -1,1 kg
Tabt i alt: 7,6 kg
Da min vægt er meget lunefuld og kan have ændret sig meget på en uge, så vil jeg gerne beholde mit 1. delmål om at tabe mig til 59,5 inden d. 12. marts. Jeg vil være sikker på at vægten bliver i nærheden af de 59,5 inden jeg erklærer målet for nået.
Kk1001, hvis du gerne vil have det noteret på en anden måde må du lige sige til. Tog bare de data med som jeg selv gerne vil holde styr på, men det skal jo også være til at holde styr på for dig ;-)
Helt vildt at være på 58,9 kg. Glæder mig rigtig meget over det, men er også lidt mistroisk overfor det. Sådan lidt: Jeg vil se det i noget længere tid før jeg tror på det ;-) Og når først lysten til mad er tilbage på det almindelige niveau, ja så kommer der automatisk lidt ekstra på vægten igen.
Håber I andre har haft en god uge. Glæder mig til at høre om, hvordan det er gået med jer :-)