hej kk1001
så fik jeg endelig taget mig sammen til lige at kikke herind, hvor er det en god iden du har fået, og selvføgelig tager jeg mod din udfordring, men jeg tror kun på tabt 1 kg inden den 15 marts.
min oprendelige vægt går helt tilbage til den 31 oktober hvor den var på 73,8 kg,
den 24-2 stod den på 72,4, så mit delmål den 15 marts er 71, så kan jeg sltid håbe på at den er mindre, men bare ikke mere, smiler
knuzzz ladysus
#12 af bruger slettet
Ligesom dig, Crashe, har jeg prøvet på at ændre min kost så den består af mere proteiner. Jeg har så også arbejdet på at spise mere fedt - af den gode slags vel at mærke. Det har gjort en stor forskel og det er skønt ikke at være så fedtforskrækket mere. Det at mindske indtaget af kulhydrater - men altså stadig spise indenfor anbefalingerne - har gjort at jeg er blevet noget mere bevidst om, hvor vigtigt det er at vælge hvilken type mad jeg spiser hvornår. Det gør en stor forskel.
Hvor er det bare sejt gået, Crashe, at det lykkedes ikke at have dårlig samvittighed over at have spist lagkage, men i stedet bare tage konsekvensen og sige at nu tager du afsted til træning. Det er jo lige sådan det skal være :-)
Jeg tænker, at der altid vil være dage og tidspunkter i vores liv, hvor vi hverken kan eller skal lade være med at spise lagkage, slik, is eller hvad der nu er for næsen af os. Det der så er vigtigt er at tage konsekvensen og være ærlig overfor os selv. Vil vi tage det på, som det "koster" eller vil vi motionere det væk efterfølgende. Valget er i og for sig ikke så vigtigt - men det at vælge er.
Er meget spændt på at høre hvordan det fortsat går jer andre... indtil videre går det godt med mit projekt vægttab, men jeg ved jo hvor lunefuldt det kan være. Hænger i alt hvad jeg kan og prøver samtidig at være realistisk og ikke forvente for meget - så der er nok at se til ;-D