Step by Step

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Så!
Jeg er frisk. Lad os tage en ny omgang.. :-)

Det er ikk meget jeg skal smide, men vedligehold er svært og jeg mangler noget der holder mig i ørene. Der er det godt meden ugentlig tilbagemelding. :-)

Torsdag som altid, eller hvordan?
12 år13. juli 2012 kl. 17:03
Fedt!
Ej, hvor fedt, MillerV! Det er jeg sgu glad for. Har savnet vores ping pong :-)

Jeg mangler et par kg for at være helt tilfreds, men ligger og vipper frem og tilbage. Taber lidt, tager lidt på...

Hvad siger du til 2 ugentlige vejninger? Det vil hjælpe mig - og også sætte det lidt ned i forhold til mine forventninger, fordi der ikke er én stor dag at skulle have klaret mig godt til. Med to dage i ugen, så er det mere nede på jorden for mig og viser også et mere realistisk billede af, hvordan det faktisk går.

Men hvad siger du? Og hvis du f.eks. hellere kun vil have én dag, så kan vi vel godt gøre det, at jeg kører 2 gange og du kører en gang i ugen?

Jeg synes, vi skal starte forfra med mål og 1. uge og alt det der og ellers køre som sidst - medmindre du har forslag eller ændringer?

Forslag til vejedage: mandag og torsdag/ torsdag men er åben for stort set alt ;-)
12 år13. juli 2012 kl. 19:50
re: Fedt!
Forresten... Måske vi skal starte en ny tråd - eller bare blive her eller hvad synes du?
12 år13. juli 2012 kl. 22:30
Ligger også og vipper i kiloene. Svært at holde den nede. Jeg er så meget frisk på 2 dage. Er alligevel på vægten hver dag. Så 2 dage er fint. :-D

Ping pongen har helt klart manglet. Tror det er min manglende energi og overskud der har gjort jeg ikk har været så meget på madital.

Mandag og torsdag vil være fint. Så kan man også se hvad weekenden har kostet en i kilo.

Vi kan lave en ny tråd: Step by step - del 2
Hvor vi starter på ny. Samme måde som sidst er fint med mig. Det gir et fint overblik. :-)

Eller har du selv andre forslag til nyt navn?
12 år13. juli 2012 kl. 23:54
Det er sådan vi gør! ;-)

Jeg åbner lige en ny tråd og skrive lidt intro til hvorfor den er oprettet ;-)
12 år14. juli 2012 kl. 10:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });