Træningsdagbog

Du læser en tråd i debat > motion

Dejlig løbetur igår. Min datter var med på rulleskøjter. 3 km blev det til i det dejlige vejr.
10 år25. marts 2014 kl. 20:41
Gåtur på stranden i går i det dejlige men kølige solskinsvejr. Delte min madpakke med Jonathan havmåge.
God dag til jer...smiler
10 år26. marts 2014 kl. 07:11
Læst på slankenyt.dk
Tag en daglig gåtur på en halv eller en hel time.
Du vil både forbrænde kalorier, træne muskler, holde gang i fordøjelses systemet og blodcirkulationen og holde humøret oppe.

Det er bedst at komme op i tempo, så det er en lille smule hårdt, men det vigtigste er,
at gøre den daglige gåtur til en tid, du nyder.
10 år17. april 2014 kl. 07:30
Gratis motion:)
Så har der været gratis motion på menu-kortet.
Fredag 1 tim gåtur med min veninde i let regn, men pyt, på med regntøjet og den flotte røde paraply var med.
Søndag gå tur i dejlig sol. så 4 dejlige heste med ryttere den ene var hvid, men jeg har jo prinsen derhjemme...smiler
I dag støvsuget hele huset, så mon ikke motionen er i hus:)
10 år10. juni 2014 kl. 11:09
"Ingen falder over bjerge. Det er de små sten der får en til at snuble.
Gå over alle de små sten på din vej, og du vil opdage, du har krydset bjerget"
-Anonym
10 år13. juni 2014 kl. 08:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });