Træningsdagbog

Du læser en tråd i debat > motion

re: Træningsdagbog
Jeg er begyndt på at cykle igen... efter 14 dages pause... det er super godt, 15-25 km om dagen bliver det til, og det føles skønt.
Jeg har nu gået/cyklet siden februar 2011, og jeg er blevet stærkere, har mere energi, kan nemmere holde vægten...
Men det hjælper ikke når andre siger tag dig nu sammen, gør dit og dat... Gode råd er intet værd hvis man selv ikke er klar indest inde, det ved jeg i dag.
Det tog mig 2 år at blive klar til protjektet slankekur.
Nå, men det var kun trænningsdagbog her...
Mvh.
Katia
13 år18. november 2011 kl. 22:31
Rædsom løbetur i dag. Kun 5km ca.. Ved ikke hvorfor det var så slemt, plejer at elske at løbe og meget længere end dette, men havde det mega dårligt da jeg kom hjem.. Og tempoet var ret ringe.. Øv øv!

Prøver igen i morgen!
13 år19. november 2011 kl. 19:50
Jeg har ikke talt mine skridt, men jeg har gået rigtig meget da jeg har holdt loppemarked hvor vi støttede hospitalsklovnene.
Paplo på OUH fik mit barnebarn til at smile og grine da det så allermest kritisk ud.
Han er er heldigvis på vej til at blive rask.......smiler.
God aften til jer.)
13 år20. november 2011 kl. 18:19
Jeg har lagt mærke til at når jeg har gået min første dgl tur
varer ikke længe så vil jeg ud at gå igen.
Det må jo være de såkaldte endorfiner der gør det?
12 år22. november 2011 kl. 21:11
Ville styrketræne men måtte sande at jeg stadig ikke er frisk nok (lige været syg). Til gengæld har jeg indtil videre gået i alt 6,3 km og sparet en zone, ved at skippe et par stationer med s-toget.
12 år23. november 2011 kl. 13:07
fraadern jeg tænker at det er godt for kroppen at komme ud at gå når du lige har været syg...........
Så godt gået af dig:)
12 år23. november 2011 kl. 14:19
10km løb udendørs
15min motionscykel
15min crosstrainer
15min styrketræning, bænkpres + løsvægte.. orker ikke rigtig alle maskinerne for tiden, føler ikke jeg gør fremskridt med dem..
12 år23. november 2011 kl. 15:01
Tak kis, hvis jeg har lyst til at bevæge mig når jeg er syg så gør jeg også altid det, min læge siger også ok for det, så længe det bare føles godt. Det sætter yderligere gang i immunforsvaret, med mindre man træner for hårdt - så gør det, det modsatte.

Og jeg har det også som dig med gåturene, det er nok en blanding af endorfiner, men for mig er det i hvert fald også det afstressende aspekt i det, at nu er man ude og gå en tur og det er det man laver. Så er der ikke nogen dårlig samvittighed over ikke at lave lektier, ikke at tage opvasken osv :)
12 år23. november 2011 kl. 16:34
Nu er det rigtig hyggeligt at gå tur om aftenen.
Der er julebelysning nogen steder i haverne:)
God aften:)
12 år23. november 2011 kl. 19:30
Idag har været en fed dag, rent trænings mæssigt!
Er netop hjemvendt fra min første "rigtige" spinning time. det bliver helt sikkert ikke sidste gang!
derudover 2 træningspas af 1 times varighed med styrke, morgen og efter skole (:
12 år23. november 2011 kl. 19:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });