Træningsdagbog

Du læser en tråd i debat > motion

re: Træningsdagbog
Sådan Maribel, fandme godt gået! ;)

Det blev også til en aftentur med studieveninde, lidt langs søerne og så gik vi ned til Islands Brygge, 6 km, så det blev til i alt 12 kms gåture i dag. Glæder mig til at komme i gang med styrketræning med veninde igen i morgen efter sygdom. Er en uge siden jeg har styrketrænet sidst.
12 år23. november 2011 kl. 21:16
Gik til og fra skole og aftentur rundt på Nørrebro - i alt 10,3 km. Derudover 10 min på crosstraineren, god intensitet - og 1 time og 10 min styrketræning. Og i går aftes var jeg ude og løbe en lille tur (2 km inkl at jeg starter og slutter med at gå).
12 år24. november 2011 kl. 23:01
Gik rundt da jeg var i byen i går, det blev i alt til 7 km - hvem siger byture behøves at være usunde? ;) I alt gik jeg 11,5 km i går og løb 1,2.

I dag har jeg gået 4 km, har tømmermænd og er rigtig træt, men planen er at komme ud og gå i aften.
12 år26. november 2011 kl. 17:41
Igår gået rundt i timevis i tivoli.
Hvor var det smukt:)
Lillebror havde fået billetter af børnecancerfonden.
God weekend til jer:)
12 år26. november 2011 kl. 21:33
Åh det har været smukt ...her blev byens juletræ tændt og det var smukt mod en stjerneklarl himmel...og megen tummel....
12 år26. november 2011 kl. 22:03
Yes, kom ud og gå i støvregnen i aften, er lige kommet hjem. En ven var så venlig at komme hele vejen fra Greve til KBH for at gå tur. Vi gik rundt i Indre By, Vesterbro, Nørrebro og Østerbro. Lidt over 10 km - så i alt lidt over 14 km.

I morgen skal jeg løbe, styrketræne og besøge min veninde i Brøndby, har en idé om at jeg skal gå (fra Kbh).
12 år26. november 2011 kl. 22:22
Var ude at gå i blæsten.
Jeg blev godt blæst igennem.
Naturens kræfter er enorme
12 år27. november 2011 kl. 19:06
ØV, nåede hverken at gå rigtig langt, styrketræne eller løbe. Vågnede alt for sent og hele dagen ramlede lidt, og var rigtig træt (lige været syg og stadig småsyg), så skippede styrketræning og da jeg skulle løbe om aftenen blæste det helt sindssygt meget, og jeg har ikke noget varmt/vindtæt tøj at løbe i (første prioritet når der kommer penge på kontoen!). Det blev dog til 8 km gåtur og en del af det i mega-blæst og vildt regnvejr! I morgen skal jeg løbe og gå tur med en ven, i overmorgen skal jeg styrketræne med en ven, og onsdag svømme med en veninde. Elsker at lave aftaler med forskellige venner om gå ture/dyrke motion, to fluer med et smæk, og på den måde kan man se folk man ikke har set i 100 år, eller folk man ikke snakker så meget med, fordi man også har noget andet at tage sig til end bare at sidde og kigge på noget. Heldigvis er rigtig mange af mine venner friske på det, og de synes det er så dejligt at jeg tager initiativ til at lave noget ;)
12 år27. november 2011 kl. 22:25
fraadern jeg "synes godt om"
rigtig godt initiativ at du får dine venner med til gåture og træning:)
12 år27. november 2011 kl. 23:05
Jow tak, og sjovt du siger "synes godt om" - bruger faktisk tit lige præcis Facebook-status til at søge motionsmakkere, nemmere end at sende 20 sms'er ud!
12 år27. november 2011 kl. 23:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });