#541 af kis (slettet)
Træningsdagbog
Du læser en tråd i debat > motionkis (slettet)
Hej Firkant. Jeg tænkte hvorfor ikke bruge ens egne trapper som træning når lårbasserne trængte til lidt opstramning. Så læste jeg en artikel i iForm hvor meget det kunne gøre for lår, baller og meget andet. Og så gik der sport i det. Derfor smiler........
10 år7. december 2013 kl. 04:47
Firkanten (slettet)
Men du har jo ret, Kis. At stå på en stairmaster i ens fitnesscenter er lidt skørt, når man kan bruge trapperne. Jeg tror bare at jeg er "skræmt" af trapper, fordi jeg jo går på dem dagligt - 7*8 trin ned og 7*8 trin op. Hver dag. Nogle gange flere gange om dagen og med tunge indkøbsposer i hånden osv. Men det er genialt tænkt og ikke mindst gjort. :-D
Hvordan ser det ud cm-mæssigt?
Hvordan ser det ud cm-mæssigt?
10 år7. december 2013 kl. 12:37
kis (slettet)
Trappetræning har gjort at jeg nu kan passe str 42 før 44 i bukser. Hvilket passer bedre til min højde 1,60 og 70 kg
Selv om du ikke tænker over giver din tur op ad trapperne noget. Så godt gået!
Selv om du ikke tænker over giver din tur op ad trapperne noget. Så godt gået!
10 år7. december 2013 kl. 12:47
Firkanten (slettet)
Det er fint at du er gået en størrelse ned alene på trappetræningen! Sejt, Kis.
Jeg tænker meget over det med trapperne. Nogle gange også for meget, for jeg er doven af natur. :-P
Jeg tænker meget over det med trapperne. Nogle gange også for meget, for jeg er doven af natur. :-P
10 år7. december 2013 kl. 13:23
kis (slettet)
Tak:) At støvsuge grundigt her hjemme tager 1tim. Så 1tim motion der. Dit rengøringsjob har jo osse indflydelse på dit vægttab tænker jeg. At gå hen og hente 1 glas vand i stedet for at have kanden på bordet. Ja det er de små ting der tæller i løbet af en dag. Det er det jeg kalder "gratis motion" ikke i forhold til penge, men fordi det er alm dagligdag ting som vi gør.:)
10 år7. december 2013 kl. 13:37
Firkanten (slettet)
Helt sikkert - jeg forbrænder omkring 1800 kcal på 5½ times rengøring, hvis jeg taster det ind herinde. Så det betyder noget i det samlede regnskab - den gratis motion. Og det hele tæller.
Jeg tror bare jeg er så benovet over din trappetræning fordi det er en af de ting jeg ikke selv bryder mig om. Men send mig ud på cykel i 3 timer - så er jeg glad. :-D
Jeg tror bare jeg er så benovet over din trappetræning fordi det er en af de ting jeg ikke selv bryder mig om. Men send mig ud på cykel i 3 timer - så er jeg glad. :-D
10 år7. december 2013 kl. 14:07
kis (slettet)
Flot du cykler 3tim. Jeg cykler også men når det er varmere i vejret.
10 år7. december 2013 kl. 14:53
Firkanten (slettet)
Ok, Kis. Jeg har gået på trapper i dag!
Først skulle jeg over til min protegé og så handlede jeg på vej hjem. 1 gang op og ned - 7*8 trin og retur.
Så skulle jeg i kælderen med nogle ting og op igen: 7*8 trin + dem til kælderen (nok 5-6 stykker) og retur.
Så skulle jeg igen i kælderen med nogle flere ting og op igen: 7*8 trin + dem til kælderen og retur.
Så skulle min gæst ind, som var gået i Fakta efter bacon til æggekagen, men min dørtelefon virkede ikke, så jeg måtte ned og lukke ham ind manuelt: 7*8 trin og retur.
Til sidst skulle vi lige i kælderen igen med nogle flere ting, før han tog hjem: 7*8 trin + dem til kælderen og retur.
Nøj, hvor det nev til sidst - også selvom vi har fordelt det siden kl. 14 i dag. Puh, nej - jeg lærer aldrig at synes om trapper. :-P
Først skulle jeg over til min protegé og så handlede jeg på vej hjem. 1 gang op og ned - 7*8 trin og retur.
Så skulle jeg i kælderen med nogle ting og op igen: 7*8 trin + dem til kælderen (nok 5-6 stykker) og retur.
Så skulle jeg igen i kælderen med nogle flere ting og op igen: 7*8 trin + dem til kælderen og retur.
Så skulle min gæst ind, som var gået i Fakta efter bacon til æggekagen, men min dørtelefon virkede ikke, så jeg måtte ned og lukke ham ind manuelt: 7*8 trin og retur.
Til sidst skulle vi lige i kælderen igen med nogle flere ting, før han tog hjem: 7*8 trin + dem til kælderen og retur.
Nøj, hvor det nev til sidst - også selvom vi har fordelt det siden kl. 14 i dag. Puh, nej - jeg lærer aldrig at synes om trapper. :-P
10 år7. december 2013 kl. 23:54
kis (slettet)
Hej Firkant
Jeg tænker du har fået gratis motion trappetræning. Sådan! Smiler......Hvor er du sej. God søndag til dig:)
Jeg tænker du har fået gratis motion trappetræning. Sådan! Smiler......Hvor er du sej. God søndag til dig:)
10 år8. december 2013 kl. 06:11
kis (slettet)
Når du går, cykler eller løber på arbejde, forvandler du spildtid til effektiv træningstid. Du behøver ikke træne når du kommer hjem. Og så er det gratis motion:) Læst på Slankedoktor.
10 år9. december 2013 kl. 07:54