Træningsdagbog

Du læser en tråd i debat > motion

re: Træningsdagbog
Hov glemmer jo helt at opdatere, så vil lige skrive om weekenden også, det er så motiverende at dele hvad man har lavet. Mine lår var helt smadrede efter styrketræning fredag i weekenden. Egentlig utroligt, da jeg kan tage 90 kg 12x3 i benpres maskinen, men da jeg tog 3x12 squats og lunges i fredags (uden vægt!) smadrede det mine lår fuldstændigt. Så kan man se hvorfor funktionel træning er en god ide. ;) Så lørdag blev det ikke til andet end til ca 2 timers rolig gåtur spredt ud over dagen.
Søndag var mine lår stadig rigtig ømme, og det blev til 35 min på crosstraineren i højt tempo - jeg er i tvivl om det er en god ide når nu lårene var så ømme? Men jeg ved belastningen ikke er så hård i sådan en maskine, men ikke desto mindre bruger man jo sine muskler.
I dag mandag, kom jeg i gang med at løbe igen, men hvor jeg før løb ca 4,5 km har jeg sat afstanden ned til 1 kms opvarmning (i hurtigt gåtempo) og 2 km løb - jeg var gået for hurtigt frem og fik lidt ondt i knæene.
Jeg skal ned og stå lidt på crossmaskinen og styrketræne - dog ikke mine lår - de er stadig ret ømme og holder ferie fra styrketræning til på onsdag hvor de forhåbentlig kan komme rigtig i gang igen.
13 år25. juli 2011 kl. 15:10
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år25. juli 2011 kl. 21:10
13 år26. juli 2011 kl. 21:15
Skønt vejr at gå tur i:)
Glæder mig til cykleturen imorgen.
Jeg har kogt pæresaft til turen.
13 år26. juli 2011 kl. 21:46
40 min på crosstraineren i rigtig godt tempo. Ca 40 mins gåtur i hurtigt tempo, og ca 1 times gåtur i slentretempo. 1 times DanceFit, altså "dansefitness" med en rimelig høj intensitet.
Og så tog jeg en god aftentur på en time i går også.
13 år26. juli 2011 kl. 21:55
13 år27. juli 2011 kl. 14:03
ca 20 km cykletur med min skønne veninde
Spiste frokost i skyggen på en legeplads.
Der kom 3 unge mødre med små børn.
Dejlig livsbekræftende i disse dage.
Tænker på Norge
13 år27. juli 2011 kl. 15:32
1 times LatinMix (FitnessWorlds svar på zumba)
20 min intens brystsvømning i bølgen blå :) (Amager Strandpark)
Ca 40 mins gåtur.
Ca 10 min på crosstraineren, og 1 time og 45 min styrketræning - er begyndt at træne frivægt og det er fedt!
Holder pause fra løb indtil mine knæ har det lidt bedre (de gør en smule ondt og jeg tør ikke løbe nogle chancer)
13 år27. juli 2011 kl. 22:54
Gåtur i det dejligste vejr
13 år28. juli 2011 kl. 20:01
gå tur nappede hindbær undervejs.....
13 år28. juli 2011 kl. 22:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });