Step by step - del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: 2. vejedag - 3. uge
Er sikker på du kommer godt igennem ferien, selvom en is eller to sniger sig gennem barrikaderne ;-)

Ja, det bliver meget spændende hvordan det går med arbejdsprøvningen. Håber på at andre arbejdsopgaver end lærer vil kunne få mig lidt op i reel arbejdstid :-)

I dag siger vægten 60,5 kg, så skaden er ikke helt så stor som jeg havde frygtet efter ferien. Første indtryk var at jeg havde taget 3 kg på, men det kunne jeg dog godt regne mig frem til ikke var helt realistisk ;-)

Jeg synes det er herligt med lidt indbyrdes konkurrence os to imellem. Vi ligger jo og vipper i samme område, lidt på skift. Så mon ikke vi kommer til at skifte førertrøje et par gange frem og tilbage endnu? ;-D
12 år4. august 2012 kl. 10:52
Friitzen
Hvordan går det hos dig, Friitzen?
Lykkes det fortsat at holde den nede på de 57,2?
12 år4. august 2012 kl. 10:53
re: Friitzen
Jeg vejede 56,9 igår morges og var så på kæreste tur med overnatning øl koncert pommes osv. så jeg har ikke været på vægten i dag, men helt klart taget på. I dag skal jeg så rette ind igen :-) Målet er fortsat 56, 2 den 16. aug.
12 år4. august 2012 kl. 12:33
Hvor er du sej.
Det er godt klaret. Håber på at du når det til den 16. august ;-)
12 år4. august 2012 kl. 14:26
Tak :-) jeg blev overrasket over hvor nemt de forsvandt igen, de der ferie kilo, men bliver en kamp at nå målet på 55 kilo. Har ikke sat en deadline på målet men skal være ok snart. Så kommer perioden med at holde vægten bagefter, glæder mig til den :-) Så skal der hygges lidt i weekenden med god samvittighed og gives gas i løbet af ugen.
Jeg starter nyt job den 1.sep. hvor jeg bevæger mig rundt ved forskellige borgere dagen lang, så det bliver en udfordring at indtage frokost.
12 år4. august 2012 kl. 16:38
Det bliver ellers spændende med nyt arbejde. Min oplevelse er, at det altid tager lidt tid at finde ind i nye rutiner, når det er et nyt arbejde.
Der er selvfølgelig de almindelige arbejdsopgaver, men også nye kolleger at forholde sig til. Men bestemt også det der med nye spisetider og ikke at falde i med at spise hurtige, usunde måltider.
12 år4. august 2012 kl. 18:24
Fuck altså
Jeg er vupti tilbage til sidste søndags voldsomme vægt. Var påhotelovernatning og til koncert med min mand fra fredag til lørdag med øl osv. og selvom jeg spiste sundt igen lørdag var der røget 1,5 kilo på. Sååååå dumt altså.
Ikke sikkert de gider forsvinde som sidste gang. Jeg har 10 dage til at nå 56,2, så der skal godt nok ikke være nogen slinger i valsen.
12 år5. august 2012 kl. 18:48
1. vejedag - 4. uge
MillerV

Alder: 23 år.
Højde: 168 cm
Mål: tænker at komme ned på omkring 57 kg.
Startvægt: 58,9 kg.

1.uge:
Vægt mandag d. 16. juli: 60,4 kg (+1,5)
Vægt torsdag d. 19. juli: 59,6 kg (-0,8)

2. uge:
Vægt mandag d. 23. juli: 59,5 kg (-0,1)
Vægt torsdag d. 26. juli: 59,6 kg (+0,1)

3. uge:
Vægt mandag d. 30. juli: 61,6 kg (+2,0)
Vægt torsdag d. 2. aug: 60,4 kg (-1,2)

4. uge:
Vægt mandag d. 6. aug: 58,8 kg (-1,6)
Vægt torsdag d. 9. aug:

Tabt 1. uge: +1,5 kg og -0,8 kg
Tabt 2. uge: -0,1 kg og +0,1 kg
Tabt 3. uge: +2,0 kg og -1,2 kg
Tabt 4. uge: -1,6 kg og

Tabt ialt: -0,1 kg fra start.

Så er vægten nede under startvægten igen, pyh ha.. Det har været noget af en ruchebane tur på vægten. Nu håber jeg den fortsætter ned de næste par dage, og så er jeg klar til en uges ferie, hvor der ingen vægt er. Og ved at den nok vil stige igen den uge. Men så ved jeg hvad jeg skal gøre for at få den ned igen.

Jeg skal virkelig passe på jeg ikke kommer til at fejre at jeg er langt nede i vægt. For så er det jo den stiger.
12 år6. august 2012 kl. 08:34
re: 1. vejedag - 4. uge
Det er så flot klaret!
Det må være så dejligt at dine anstrengelser lykkes og giver gode resultater.

Hvad gør du egentlig i ferien? Dropper madital helt eller taster ind stadigvæk eller hvad har du tænkt?
Det giver lidt mere ferie at droppe madital helt, men til gengæld giver det lidt mere fornemmelse for, hvor mange kalorier der er spist/drukket når man stadig taster ind.
12 år6. august 2012 kl. 09:23
re: 1. vejedag - 4. uge
Girl next door

Alder: 33
Højde: 170 cm
Mål: 56 kg
Startvægt den 14. juli: 59,5 kg

1. uge:
Vægt mandag d. 16. juli: 58,1 kg (- 1,4 kg)
Vægt torsdag d. 19. juli: 58,9 kg (+ 0,8 kg)

2. uge:
Vægt mandag d. 23. juli: 58,6 kg (-0,3 kg)
Vægt torsdag d. 26. juli: 59,9 kg (+1,3 kg)
Vægt fredag d. 27. juli: 60,7 kg (+0,8 kg)

3. uge:
Vægt mandag d. 30. juli: 59,5 kg (-1,2 kg)
Vægt fredag d. 3. august: 61,6 kg (+2,1 kg)

4. uge:
Vægt mandag d. 6. august: 61,5 kg (-0,1 kg)
Vægt torsdag d. 9. august:

1. uge tabt: - 0,6 kg
2. uge tabt: +2,1 kg
3. uge tabt: +0,9 kg
4. uge tabt: - 0,1 kg

Tabt i alt: + 2,0 kg

Nøj, hvor det da irriterer mig med de 2 ekstra kg.
Jeg kan i den grad mærke forskel på kroppen og det kan tydeligt ses. Samtidig er jeg sur, irriteret og generelt knotten. Jeg vil ha' sukker og fedt og jeg vil spise mig ud af det ekstreme hav af følelser, jeg har indeni mig lige for tiden.
Hader når det er sådan. Ved dog at det forsvinder på et tidspunkt og at det nok skal blive bedre. Prøver på ikke at give efter for følelsen, men kan tydeligt mærke at det er dét, jeg plejer at gøre. Hvor gør jeg lige af alle mine følelser, når de ikke skal dulmes med mad?
12 år6. august 2012 kl. 09:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });