Step by step - del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab

Step by step - del 2
Så er MillerV og Girl next door klar til runde to :-)

Vi har været faste brugere af tråden Step by step, men starter her en ny tråd op, fordi vi mangler at smide de sidste 3-4 kg for at nå vores mål. ja, og vi skulle da lige hilse og sige, at de er MEGET genstridige ;-)

Vi har valgt at have vejedag to gange i ugen - mandag og torsdag - fordi vi har brug for at holde os selv i ørerne hele ugen - og dermed undlade at drive den af halvdelen af ugen, bare for at skulle skrue bissen på op til vejedagene. Så derfor 2 gange i ugen.

Vi synes, at vores "skema" fra Step by step til vejedagene fungerede rigtig godt - og som de siger:" If it ain't broke - don't fix it" - så det fører vi også videre ;-)

Er der andre, der mangler at smide de sidste 3-4 genstridige kg, så er I selvfølgelig meget velkomne til at deltage i tråden :-)

12 år14. juli 2012 kl. 10:52
Jeg starter så småt...
Girl next door

Alder: 32 - snart 33
Højde: 170 cm
Mål indtil videre: 56 kg
Startvægt den 14. juli: 59,5 kg

1. delmål: 59,0 kg inden den 1. august = - 0,5 kg

Vægt mandag d. 16. juli:
Vægt torsdag d. 19. juli:

1. uge tabt:
Tabt i alt:

Tænker at "1. uge" kan være til på torsdag - altså fra i dag for mit vedkommende eller hvornår man nu starter op og så til på torsdag. Så kommer det med tiden til at passe med, at en uge er fra torsdag til torsdag.

Let the game begin ;-D
12 år14. juli 2012 kl. 11:03
re: Jeg starter så småt...
MillerV

Alder: 23 år.
Højde: 168 cm
Mål: tænker at jeg som minimum skal holde vægten, men muligvis også komme ned på 57 kg.
Startvægt: 58,9 kg.

1. delmål: 58,5 inden 1. August = - 0,4

Vægt mandag d. 16. juli:

Tabt 1. uge:
Tabt ialt:

Så er vi dælme igang igen. Godt med lidt holden i ørene.
Jeg starter så i dag med en 3 rettens menu. Heldigvis er det mig der laver den, så alt der kan skiftes ud med noget sundere er gjort. :-)
Ved dog at der kommer alkohol ned i dag, men det tager jeg med. Der skal hygges med veninde/r.
12 år14. juli 2012 kl. 11:33
Neeeej en nice tråd og jeg vil da super gerne være med hvis jeg må:)

Alder: 21 (snart 22)
Højde: 164 cm
Endelig målvægt: 55 kg
Startvægt: 65 (Wow, det er 10 kg!!! Lyder godt nok af meget)

1. delmål: 63 kg inden 1. August = - 2,0 kg

Vægt mandag d. 16. juli:

Tabt 1. uge:
Tabt ialt:

2 kg. til 1. august er måske lige lovligt offensivt, da det jo er sommer. Jeg skal hjem til mine forældre i ferie i et par uger hvor der selvfølgelig skal hygges ;) Jeg har fødselsdag, så der ryger der også ekstra kcal på tallerken samt et par andre fester/sammenkomster.. Men nu er målet skrevet ned og det er det jeg sigter efter, og jeg er forberedt på at jeg måske ikke når det og ryger ikke i kulkælderen af den grund ;)
Okay, let's go girls :)
12 år14. juli 2012 kl. 12:21
Lækker tråd. Jeg vil helt sikkert følge med fra sidelinjen for at få inspiration og tips til hvordan man klarer de sidste genstridige kilo... Jeg skulle jo også gerne nå dertil engang - og man kan lige s godt begynde at forberede sig mentalt :)
12 år14. juli 2012 kl. 12:24
MillerV: Ja, så er vi dælme i gang :-)

Er så glad for at du er med på at begynde igen-igen. Er mere motiveret end jeg har været længe - er vist i gang med en stor omgang oprydning både fysisk og psykisk :-)

Jeg kan se, at det er lykkedes dig at holde vægten nede - det er godt gået - især fordi den på et tidspunkt var ved at kravle op igen og det er jo lige netop dér, at det svære er: at komme tilbage igen og holde den nede.

SÅ dejligt at gå efter et mål sammen med dig igen :-)

12 år14. juli 2012 kl. 13:06
Velkommen til ABC123 :-)

Det lyder til, at du går en sommer med lidt udfordringer hist og pist i møde, og også til at du er godt motiveret og det er bestemt et godt udgangspunkt.

Er spændt på at følge dig og håber at vi sammen får gjort kål på de kg, som er uvelkomne hos os hver især ;-)

12 år14. juli 2012 kl. 13:10
Beyondswish:
Dejligt at vide, at du har lyst til at følge os fra sidelinien. Skulle du få lyst til at kommentere også, er du meget velkommen - du har jo tit et guldkorn eller to gemt i ærmet ;-)
12 år14. juli 2012 kl. 13:12
GND, ja kiloene kom på som ingen ting lige pludselig. Faktisk sagde vægten i mandags 61,8 kg. Så hoppede på dukankuren, (er faldet lidt i undervejs, men det ses ikk på vægten.) og vupti så var jeg nede i vægt igen.
I dag ryger der vist lidt på igen. Men det er planlagt, så det lever jeg med. :-)

Det er godt at være igang igen. Så glæder mig til kampen mod de genstridige kilo. :-D

Velkommen til, til jer andre. Der er altid plads til flere. Også bare for at kommentere og komme med råd. :-)
12 år14. juli 2012 kl. 19:31
re: MillerV
Det er godt nok utroligt at Dukan kuren virker så hurtigt på dig. Nogle gange skal der bare noget helt bestemt til og så er man tilbage på sporet - og andre gange...ja.. ;-)

Men det er da meget du har tabt dig siden i mandags... bliver spændende at se, hvordan det videre går.

Gjorde du dig nogle erfaringer i den periode efter du havde tabt dig det du ville? Tænker på om du mon også har du fundet en vægt, som du føler dig tilpas med?
12 år14. juli 2012 kl. 22:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });