Step by step - del 2
Du læser en tråd i debat > vægttabABC123
re: 1. vejedag - 1. uge
Det går ikke så godt:/ Så send en masse god "slanke-karma" min vej, tak ;)
12 år18. juli 2012 kl. 19:26
Girl next door
Øv, hvor træls. Her er systemet gået i stå, så tror at i mandags var miraklernes tid for denne gang ;-D
Hvad er det der ikke går så godt, synes du?
Hvad er det der ikke går så godt, synes du?
12 år18. juli 2012 kl. 19:59
MillerV
Mine dage er meget blandede. Og op og ned, men jeg tror at jeg holder mig lavt i kcal, selvom jeg desværre ikk for holdt mig til kuren..
Er spændt på i morgen. :-)
Er spændt på i morgen. :-)
12 år18. juli 2012 kl. 20:33
Girl next door
Det lyder til, at du trods alt har fået den vendt lidt, MillerV :-)
Er det ikke også bare meget typisk, at når man har spist rigtigt og på den gode måde i lang tid og virkelig bare holdt den, ligesom du har, at så kommer der en periode efterfølgende, hvor man føler at man mister kontrollen helt eller i hvert fald en del?
Sådan oplever jeg det i hvert fald tit. Det er som om at elastikken har været spændt for hårdt for længe... Det er svært at komme tilbage på sporet efter sådan en "tur" og det koster en del energi og vilje til at ændre de gamle vaner igen.
Jeg skal meget tidligt op i morgen i forhold til hvad jeg plejer - det kommer nok også til at have indflydelse på vægten. Ja, må indrømme at jeg ikke forventer mig for meget af i morgen - og det er jo egentlig også lidt en forkert indstilling.
Pessimist - eller bare realist: ;-D
Er det ikke også bare meget typisk, at når man har spist rigtigt og på den gode måde i lang tid og virkelig bare holdt den, ligesom du har, at så kommer der en periode efterfølgende, hvor man føler at man mister kontrollen helt eller i hvert fald en del?
Sådan oplever jeg det i hvert fald tit. Det er som om at elastikken har været spændt for hårdt for længe... Det er svært at komme tilbage på sporet efter sådan en "tur" og det koster en del energi og vilje til at ændre de gamle vaner igen.
Jeg skal meget tidligt op i morgen i forhold til hvad jeg plejer - det kommer nok også til at have indflydelse på vægten. Ja, må indrømme at jeg ikke forventer mig for meget af i morgen - og det er jo egentlig også lidt en forkert indstilling.
Pessimist - eller bare realist: ;-D
12 år18. juli 2012 kl. 20:55
MillerV
Jo den er vendt en hel del. Jeg æder ikke hele verden. :-)
Men du har ret, elastikken udvider sig lidt når man længe har været under strenge regler. Og derfor er den også svær at stramme igen. Ville ønske det var nemmere. Men energien er ikke helt til at kæmpe 100%. Ser frem til den 1. August hvor jeg er stoppet i praktikken. Så blir energien større.
Jeg vil kalde det realist. :-)
Tror nu heller ikk min vægt er faldet det store, men har heller ikk kæmpet med næb og klør.
Men du har ret, elastikken udvider sig lidt når man længe har været under strenge regler. Og derfor er den også svær at stramme igen. Ville ønske det var nemmere. Men energien er ikke helt til at kæmpe 100%. Ser frem til den 1. August hvor jeg er stoppet i praktikken. Så blir energien større.
Jeg vil kalde det realist. :-)
Tror nu heller ikk min vægt er faldet det store, men har heller ikk kæmpet med næb og klør.
12 år18. juli 2012 kl. 21:12
MillerV
2. vejedag - 1. uge
MillerV
Alder: 23 år. Højde: 168 cm Mål: tænker at jeg som minimum skal holde vægten, men muligvis også komme ned på 57 kg. Startvægt: 58,9 kg.
1. delmål: 58,5 inden 1. August = - 0,4
Vægt mandag d. 16. juli: 60,4 kg (+1,5)
Vægt torsdag d. 19. juli: 59,6 kg (+0,7)
Tabt 1. uge: +1,5 kg og -0,8 kg
Tabt ialt: +0,7 kg.
Alder: 23 år. Højde: 168 cm Mål: tænker at jeg som minimum skal holde vægten, men muligvis også komme ned på 57 kg. Startvægt: 58,9 kg.
1. delmål: 58,5 inden 1. August = - 0,4
Vægt mandag d. 16. juli: 60,4 kg (+1,5)
Vægt torsdag d. 19. juli: 59,6 kg (+0,7)
Tabt 1. uge: +1,5 kg og -0,8 kg
Tabt ialt: +0,7 kg.
12 år19. juli 2012 kl. 07:32
Girl next door
re: 2. vejedag - 1. uge
Girl next door
Alder: 32 - snart 33
Højde: 170 cm
Mål indtil videre: 56 kg
Startvægt den 14. juli: 59,5 kg
1. delmål: 59,0 kg inden den 1. august = - 0,5 kg
Vægt mandag d. 16. juli: 58,1 kg (- 1,4 kg)
Vægt torsdag d. 19. juli: 58,9 kg (+ 0,8 kg)
1. uge tabt: - 0,6 kg
Tabt i alt: - 0,6 kg
Puha, det gik lige med ikke at ramme 59 kg igen. Skønt at ligge i 58'erne igen, men ved jo af erfaring, hvor sårbart det er.
Der er alt muligt med kroppen lige nu, som kunne gøre at vægten reelt er lavere, men jeg tror bare at jeg vil forholde mig til, at vægten her til morgen siger 58,9 kg - og det er jeg godt tilfreds med.
Jeg er på vej og 1. uge gav faktisk et noget godt resultat for mig.
Krydser fingre for jer to andre - håber det bliver en god vejedag for jer ;-)
Alder: 32 - snart 33
Højde: 170 cm
Mål indtil videre: 56 kg
Startvægt den 14. juli: 59,5 kg
1. delmål: 59,0 kg inden den 1. august = - 0,5 kg
Vægt mandag d. 16. juli: 58,1 kg (- 1,4 kg)
Vægt torsdag d. 19. juli: 58,9 kg (+ 0,8 kg)
1. uge tabt: - 0,6 kg
Tabt i alt: - 0,6 kg
Puha, det gik lige med ikke at ramme 59 kg igen. Skønt at ligge i 58'erne igen, men ved jo af erfaring, hvor sårbart det er.
Der er alt muligt med kroppen lige nu, som kunne gøre at vægten reelt er lavere, men jeg tror bare at jeg vil forholde mig til, at vægten her til morgen siger 58,9 kg - og det er jeg godt tilfreds med.
Jeg er på vej og 1. uge gav faktisk et noget godt resultat for mig.
Krydser fingre for jer to andre - håber det bliver en god vejedag for jer ;-)
12 år19. juli 2012 kl. 07:34
Girl next door
Hov MillerV, vi fik skrevet samtidig :-D
Flot at du har tabt dig de sidste par dage. - 0,8 kg er alligevel noget fra mandag til torsdag.
Godt at du har fået det vendt - er sikker på, at når du først er helt tilbage på dukan kuren at så går det hurtigt - det plejer det jo at gøre med dig ;-)
Flot at du har tabt dig de sidste par dage. - 0,8 kg er alligevel noget fra mandag til torsdag.
Godt at du har fået det vendt - er sikker på, at når du først er helt tilbage på dukan kuren at så går det hurtigt - det plejer det jo at gøre med dig ;-)
12 år19. juli 2012 kl. 07:39
ABC123
ABC
Alder: 21 (snart 22)
Højde: 164 cm
Endelig målvægt: 55 kg
Startvægt: 65 (Wow, det er 10 kg!!! Lyder godt nok af meget)
1. delmål: 63 kg inden 1. August = - 2,0 kg
Vægt mandag d. 16. juli: 65,8 (+0,8)
Vægt torsdag d. 19. juli: 66,3 (+1,3 (!))
1. uge tabt: + 1,3 kg
Tabt i alt: + 1,3 kg
Øv øv øv.. 1. uge er da gået helt i hundene, hva? Men nu har jeg fået blod på tanden, og kan mærke hvor hård konkurrencen er. Og jeg vil IKKE ligge på et plus i næste uge. Skal nok indhente Jer;) (bwt, mega sejt gået af jer begge to! Thumbs up:))
Men det bliver svært. Er taget hjem til mine forældre på sommerfeire = hygge = mad.. Men jeg vil prøve at holde mig til et minimum. På tirsdag har jeg fødselsdag, så der under jeg mig selv lidt godt, dog ikke for meget for fredag holder jeg fødselsdag for familien med god mad og kage hvor jeg også vil unde mig et stykke lagkage.
Jeg synes at det har været svært på det sidste. Jeg er hjemme i nogle uger, og derfor skulle køleskabet jo tømmes (jeg er ikke så meget for at smide mad i skraldespanden). Så har spist alt for meget af den grund.. Men det er slut nu! Jeg bevarer håbet :D
Alder: 21 (snart 22)
Højde: 164 cm
Endelig målvægt: 55 kg
Startvægt: 65 (Wow, det er 10 kg!!! Lyder godt nok af meget)
1. delmål: 63 kg inden 1. August = - 2,0 kg
Vægt mandag d. 16. juli: 65,8 (+0,8)
Vægt torsdag d. 19. juli: 66,3 (+1,3 (!))
1. uge tabt: + 1,3 kg
Tabt i alt: + 1,3 kg
Øv øv øv.. 1. uge er da gået helt i hundene, hva? Men nu har jeg fået blod på tanden, og kan mærke hvor hård konkurrencen er. Og jeg vil IKKE ligge på et plus i næste uge. Skal nok indhente Jer;) (bwt, mega sejt gået af jer begge to! Thumbs up:))
Men det bliver svært. Er taget hjem til mine forældre på sommerfeire = hygge = mad.. Men jeg vil prøve at holde mig til et minimum. På tirsdag har jeg fødselsdag, så der under jeg mig selv lidt godt, dog ikke for meget for fredag holder jeg fødselsdag for familien med god mad og kage hvor jeg også vil unde mig et stykke lagkage.
Jeg synes at det har været svært på det sidste. Jeg er hjemme i nogle uger, og derfor skulle køleskabet jo tømmes (jeg er ikke så meget for at smide mad i skraldespanden). Så har spist alt for meget af den grund.. Men det er slut nu! Jeg bevarer håbet :D
12 år19. juli 2012 kl. 09:03
Har ikke været på vægten endnu, men er spændt på hvad den siger her til morgen og da endnu mere i morgen. Det kan være at vi lige har lavet en bytter, så det er jer to der har tabt jer og mig, der har taget på. Så er der balance i tingene igen ;-D
Hvordan går det hos jer?