Step by step - del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: 1. vejedag - 17. uge
Overvejede virkelig at lade være med at skrive ind i dag.

MillerV

Alder: 23 år.
Højde: 168 cm
Mål: At holde vægten på 60 eller gerne derunder

Startvægt 3. sept: 61,3 kg

16. uge:
Vægt mandag d. 29. okt: 61,6 kg
Vægt torsdag d. 1. nov: 61,4 kg

17. uge:
Vægt mandag d. 5. nov: 63,3 kg
Vægt torsdag d. 8. nov:

Tabt 16. uge: +1,1
Tabt 17. uge: +1,9

Tabt i alt: +2,0 kg fra start

Pyh for en vægt, men heldigvis ved jeg den ikke er helt ægte. Vi har været i pandekagehuset og flytte fra det gamle til det nye hus. Vægten burde gå ned de her dage.
Vi kom alt for sent hjem, så ingen start af spis maven flad. I morgen må det blive, vi skal handle senere når kæresten har fri.
12 år5. november 2012 kl. 15:32
re: 1. vejedag - 17. uge
Det var ikke lige den bedste weekend hvad angår mad for nogen af os - bedre held til os to næste gang ;-)
12 år5. november 2012 kl. 19:23
re: 2. vejedag - 16. uge
Godaften til jer alle :)

Jeg har heller ikke haft den sundeste weekend. Grundet fødselsdage er der blevet indtaget mængder af usundt snask. Jeg var nede på 55,2 kg i lørdags. Men har så taget 200 gram på efterfølgende. Så nu står den på Zumba i morgen aften, hvor jeg forhåbentligt kan danse noget af det væk ;)

Girl next door - Mange tak for forklaringen. Nu har jeg forstået systemet (tror jeg nok ;)

Alder: 24
Højde: 160 cm
Mål: 45 kg
Startvægt den 29. oktober: 56,3 kg

1. uge:
Vægt mandag d. 29. oktober 2012: 56,3 kg
Vægt torsdag d. 1. november 2012: 55,6 kg

2. uge:
Vægt mandag d. 5. november 2012: 55,4

1. uge tabt: - 0,7 kg
2. uge tabt: - 0,2 kg

Tabt i alt: - 0.9 kg
12 år5. november 2012 kl. 22:55
opdatering
Hej med jer.
I går var jeg til mit første ( og måske eneste ) vægt vogterne møde. Det er altså lidt for "hallelujah" til mig. Men selve konceptet med point er ok for mig, så jeg meldte mig ind (gratis) og fik bogen osv. Var afsted med en veninde og vi har aftalt at tage derind igen om en måned hvor der skal være røget 3 kg. Vi har også aftalt at mødes en aften om ugen til vejning og en rask gå tur. Hun træner ikke, så gå turen er mest for hende, men tror snakken motiverer mig.

Jeg har lidt svært ved at forstå at man må spise så meget og så stadig vil kunne tabe sig. Synes det er fedt at der er bonus point der gør at jeg kan spise f.eks. is.

Jeg giver det et forsøg og håber at når jeg igen når mit mål på 56-57kg, så vil programmet hjælpe mig med at blive der stabilt.

Jeg er ved godt mod..... mine ellers så pæne muskler skal frem igen, pt. er de pakket ind i fedt :-)
Strong is the new skinny :-)
12 år6. november 2012 kl. 15:58
re: opdatering
Hvor fedt at du er kommet i gang, Friitzen. Se det som et projekt, hvor du er god ved dig selv, giv det en chance og så kan du jo altid droppe det efterfølgende, hvis det er. Virker det, så er det måske det værd at sige hallelujah en gang eller to ;-D
12 år6. november 2012 kl. 16:14
Proteinpandekager
MillerV:
Jeg har arbejdet lidt videre på din proteinpandekageopskrift. Den ligger i min dagbog, så hvis du har lyst til at prøve en variant af den, så er der en mulighed der. Den passer ind i flad mavekosten bortset fra at der mangler fedt i den. Det er med vilje, fordi jeg i forvejen får rigtig meget fedt alle mulige andre steder fra ;-)
12 år6. november 2012 kl. 21:14
re: Proteinpandekager
Uhh den må jeg da lige ind og kigge på.. :) Tak. :)
12 år6. november 2012 kl. 21:30
Fuld af gå på mod
Go formiddag.
Jeg er fuld af pep og vilje i dag. Min vægt sagde 59,6 i morges så det går den rigtige vej. Ved jeg bliver lykkelig og passer mit tøj når jeg når 57 og det vil jeg bare gerne inden 14. dec.
Jeg vil hellere holde vægten der end presse den ned på 55-56 og så igen miste modet da det er næsten umuligt at holde den der. Jeg har været til body fit og løbet 7 km i dag, så skønt. I dag var en af de dage jeg så på mig selv positivt i spejlet og elskede mine arme.

Det er meget forskelligt hvordan humøret er ;-) Jeg bliver "høj" af at være den der løfter tungest osv, så der får jeg presset mig selv på en god måde.

Kan I have en dejlig dag derude
12 år7. november 2012 kl. 09:48
re: Fuld af gå på mod
Dejligt at du har det så godt i dag . Også god dag til dig, Friitzen :-)
12 år7. november 2012 kl. 10:45
re: 2. vejedag - 17. uge
Girl next door

Alder: 33
Højde: 170 cm
Mål: 57 kg
Startvægt den 14. juli: 59,5 kg
(Startvægt den 3.september: 59,7 kg)

16. uge:
Vægt mandag d. 29. oktober 2012: 57,8 kg
Vægt torsdag d. 1. november 2012: 58,5 kg

17. uge:
Vægt mandag d. 5. november 2012: 58,7 kg
Vægt torsdag d. 8. november 2012: 57,9 kg

16. uge tabt: + 0,5 kg
17. uge tabt: -0,6 kg

Tabt i alt: - 1,6 kg

Så går det den rigtige veje igen. Heldigvis.
Synes godt nok det er svært for tiden... Selvom jeg holder vægten sådan rimelig, så mangler jeg virkelig bare den der succesfølelse, der er ved at tabe mig. Jeg savner den følelse, det giver at stille mig op på vægten og kunne se at jeg klarede den. Jeg klarer den også nu, men det virker ikke på samme måde - i stedet for at glæde mig over at jeg holder vægten, og at jeg kan få den ned når den stiger for meget, ja, så ærgrer jeg mig over at der ikke står 57,0 kg på vægten. Så åndssvagt, men desværre sådan at det er...
12 år8. november 2012 kl. 08:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });