Step by step - del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Voldsomt!
øv for den, men selvom fornuften siger det ikke er reele kilo, så er det hårdt psykisk. Det påvirker altid mit humør og almindelig velbefindende ikke at kunne komme på toilettet :-(
Jeg ser først ferien i øjnene mandag morgen og så har jeg 3 uger til at komme ned på 56,2... spændt på hvor mage kilo der er at kæmpe med. Jeg håber den kun står på 58.
12 år28. juli 2012 kl. 11:52
re: Voldsomt!
Øv da også GND. Det er da noget skidt. Men hvad der kommer hurtigt kan man håbe går hurtigt.

Håber at du snart kommer på wc, så maven kan få det bedre. Det er slet ikk behageligt at gå uden at komme på wc.
Selv kan der gå flere dage mellem jeg selv skal, og så føler jeg mig meget oppustet. :-/
12 år28. juli 2012 kl. 20:31
Fuuuuck jeg er blevet en trunte i min ferie :-)
Nå jeg hoppede sgu på her til morgen og puha altså 58,9 stod der. Torsdag morgen var den 57,6 så endnu en bytur og hjemmelavet is til ungerne og jeg har gjort endnu et udfald. Næsten 3 kilo er taget på på 14 dage, og det uden at jeg synesjeg har holdt den ferie jeg helst ville ift. vin og mad... utroligt. Men jeg kom også direkte fra streng diæt og havde ikke haft e´n stabiliseringsperiode, hvilket jeg håber vil give et bedre resultater når jeg igen har kæmpet mig ned. Jeg synes godt nok det er dumt at være 1,2 kilo fra mål og nu pludselig være næsten 4 kilo fra igen...

Jeg finder lige den der hest og hopper op på den i en ruf.
12 år29. juli 2012 kl. 08:45
re: Fuuuuck jeg er blevet en trunte i min ferie :-)
Det er uroligt hvor hurtigt de kilo bare springer på en.
Sikke man kæmper for at holde dem væk, men kroppen suger dem til sig.

Selv så er jeg blevet noget overrasket her til morgen. Fra i går til i dag er vægten steget med et kilo. :-( Tror det er kulhydraterne der sætter sig fra fredag og lørdag, men også at jeg slet ikk har drukket nok vand.
Så nu skal der snart strammes op. For om 14 dage står den på ferie, og bikinien skal afprøves.
12 år29. juli 2012 kl. 09:43
Åh ja det der vand :-( i ferien har den mest stået på cola light og kaffe... hmm... snupper lige noget vand.
12 år29. juli 2012 kl. 11:07
Kender SÅ godt til både det ene og det andet, som I hver især oplever lige nu.
Det lyder til at det er svært for os alle 3 at komme igennem ferierne og al sommerhyggen uden at tage på. Det kræver i hvert fald en hel del arbejde.

Men! For det synes jeg altså også skal med...
Vi er alle 3 der hvor der ikke skal så meget til før at kroppen netop bare suger til sig. Og jeg ved ikke med jer andre 2, men for mit vedkommende, skal jeg være noget striks med mit indtag af kalorier for at holde vægten der hvor jeg helst vil have den (max 60) - og så er det klart at lidt for meget kage, is, varmen, fødselsdage, for lidt vand osv ødelægger hele balancen. Netop fordi den er så hårfin.

Det er endelig lykkedes mig at komme tilbage til min normalvægt uden alt det der med at tage på og tage på og tage på. Og jeg HAR godt nok taget på - sådan reelt taget på, men alt andet ville også være mærkeligt.

Jeg må efterhånden erkende, at jeg ikke når mit mål til 1. august. Især fordi vi tager afsted et par dage fra i morgen af - og det skulle da være et mirakel, der gjorde, at det ikke også kommer til at påvirke vægten ;-)

12 år29. juli 2012 kl. 12:33
Ja det bliver hurtigt udskiftet det vand med alt andet mere smagfuldt. Jeg får også drukket en del light/zero sodavand. Og min kusine har været så venlig at købe 24 stk. 1,5 liters pepsi max med hjem. Så dem får vi snart, og så er det med at huske at ikk bare åbne flaske efter flaske. Men huske vandet.

Jeg skal ikke for højt op i kcal hvis jeg vil holde vægten. Tror max jeg skal indtage mellem 15-1700 kcal. Og det er MAX.
Ellers stiger vægten. Men prøver at holde mig til 1300 kcal nu hvor vægten skal ned.

Ferien må nydes, og så ved vi godt hvad er meget eller lidt. Og der kan jo veksles mellem det, så man fordeler deltid over dagene.
Og efter ferien så ved vi hvad der skal til for at få den ned igen.

Har været til boksning i dag. Dejligt at få rørt sig. Og satser på jeg snart er tilbage og for gået til den. Der er jo gået et halvt år siden min operation. Så burde kunne starte helt op igen.
Det er hård træning, men min krop smider en del cm,når jeg går der regelmæssigt. Så vil jo gerne.
12 år29. juli 2012 kl. 13:57
Synes det er en god indstilling at have, sådan som du beskriver det MillerV :-)
12 år29. juli 2012 kl. 14:34
på fredag skal min kæreste og jeg på overnatning uden børn, så vi er begge klar til at give den gas i dag og indtil fredag morgen. Håber det hjælper vi er 2 om det,den står på grøntsager og protein samt motion hver dag.
12 år29. juli 2012 kl. 15:24
Nå jeg kan vist kun være tilfreds. 58, 0 i dag. Så er det bare at klø på. Fik det som jeg ville have det, ønsket var max 58 ved feriens afslutning....
12 år30. juli 2012 kl. 08:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });