Step by step - del 2
Du læser en tråd i debat > vægttabfriitzen (slettet)
re: 2. vejedag - 17. uge
Jeg hopper lige med og lader som om det her er starten, det er det jo sådan set også, ihvertfald starten på vætvogterne :-) Meeen der er lang vej til sommerens vægt på 55,8
Mandag den 5. 61,3
Torsdag den 8. 59,5
Mandag den 5. 61,3
Torsdag den 8. 59,5
12 år8. november 2012 kl. 13:51
Girl next door
MillerV: Jeg har jo også en anden type liv, hvis du forstår hvad jeg mener? Der er godt nok ikke det store overskud, men til gengæld så går tingene ikke i et højt tempo - og for mit vedkommende er det noget af det, der gør at jeg kan holde vægten under de 60.
Friitzen:
Jeg har en veninde som også er startet på vægtvogterne for nylig. Det virker bare for hende - hun har tabt 10 kg i løbet af meget kort tid, men hun har jo så også lidt mere at smide af end du har ;-)
Hvordan går det med vægtvogterne - kan du enes med principperne?
Friitzen:
Jeg har en veninde som også er startet på vægtvogterne for nylig. Det virker bare for hende - hun har tabt 10 kg i løbet af meget kort tid, men hun har jo så også lidt mere at smide af end du har ;-)
Hvordan går det med vægtvogterne - kan du enes med principperne?
12 år8. november 2012 kl. 15:40
Miss_Superficial (slettet)
Alder: 24
Højde: 160 cm
Mål: 45 kg
Startvægt den 29. oktober: 56,3 kg
1. uge:
Vægt mandag d. 29. oktober 2012: 56,3 kg
Vægt torsdag d. 1. november 2012: 55,6 kg
2. uge:
Vægt mandag d. 5. november 2012: 55,4
Vægt torsdag d. 8. november 2012: 54,5
1. uge tabt: - 0,7 kg
2. uge tabt: - 1,1 kg
Tabt i alt: - 1,8 kg
Det ser ud til at vi alle har haft en god uge på vægtfronten :)
MillerV - Øv, med migrænen og kvalmen :( Husk at drikke en masse vand, så dit blodtryk ikke bliver for lavt.
Højde: 160 cm
Mål: 45 kg
Startvægt den 29. oktober: 56,3 kg
1. uge:
Vægt mandag d. 29. oktober 2012: 56,3 kg
Vægt torsdag d. 1. november 2012: 55,6 kg
2. uge:
Vægt mandag d. 5. november 2012: 55,4
Vægt torsdag d. 8. november 2012: 54,5
1. uge tabt: - 0,7 kg
2. uge tabt: - 1,1 kg
Tabt i alt: - 1,8 kg
Det ser ud til at vi alle har haft en god uge på vægtfronten :)
MillerV - Øv, med migrænen og kvalmen :( Husk at drikke en masse vand, så dit blodtryk ikke bliver for lavt.
12 år8. november 2012 kl. 16:55
friitzen (slettet)
Havde skrevet en masse men det blev slettet....
Programmet er ok. Synes jeg må spise en masse og kan spare point sammen osv. nu må vi se om det hjælper.
Jeg er presset på job og har fået klage fra en rådgiver som vi arbejder sammen med. Jeg er åbenbart for hurtig og vil gerne have de hjælper de unge osv. Så hun synes jeg blander mig...
Gør jeg sgu nok også, men jeg har bare så svært ved at forstå at man ikke har taget socialrådgiveruddannelsen fordi man ikke gerne vil hjælpe andre.
Man behøver selvfølgelig ikke at være så sovset ind i det som mig, men bare en lille smule gejst i 37 timer og lidt velvilje omkring borgerens bedste ville være rart. Hver gang der er ekstra arbejde for dem, så er det bedre at fastholde borgeren.... åh bræk.
Nå i det mindste er mine borgere godt tilfredse er mit indtryk..... Puha der ringede en mor kl 17 at nu havde kommunen taget hendes barn..... ikke nemt at gøre noget andet end at lytte og stille op til møde i morgen... uanset hvad så er det skrækkeligt for en mor.
Nå lidt brok fra mig ;-)
Programmet er ok. Synes jeg må spise en masse og kan spare point sammen osv. nu må vi se om det hjælper.
Jeg er presset på job og har fået klage fra en rådgiver som vi arbejder sammen med. Jeg er åbenbart for hurtig og vil gerne have de hjælper de unge osv. Så hun synes jeg blander mig...
Gør jeg sgu nok også, men jeg har bare så svært ved at forstå at man ikke har taget socialrådgiveruddannelsen fordi man ikke gerne vil hjælpe andre.
Man behøver selvfølgelig ikke at være så sovset ind i det som mig, men bare en lille smule gejst i 37 timer og lidt velvilje omkring borgerens bedste ville være rart. Hver gang der er ekstra arbejde for dem, så er det bedre at fastholde borgeren.... åh bræk.
Nå i det mindste er mine borgere godt tilfredse er mit indtryk..... Puha der ringede en mor kl 17 at nu havde kommunen taget hendes barn..... ikke nemt at gøre noget andet end at lytte og stille op til møde i morgen... uanset hvad så er det skrækkeligt for en mor.
Nå lidt brok fra mig ;-)
12 år8. november 2012 kl. 19:12
Girl next door
Lad dig endelig ikke kue, Friitzen. Langt de fleste steder hvor jeg har arbejdet - alle steder med mennesker - er der de der typer, som får ondt et vist sted, når der er nogen, som gør en ekstra indsats. Noget med at så skal alle jo løbe hurtigere og gide gøre det de er ansat til. .. :-/
Kig på kritikken, spørg dig selv om den er relevant og ikke mindst: er det noget du bør ændre eller er du godt tilfreds med dig selv? ;-)
Kig på kritikken, spørg dig selv om den er relevant og ikke mindst: er det noget du bør ændre eller er du godt tilfreds med dig selv? ;-)
12 år8. november 2012 kl. 19:33
friitzen (slettet)
Jeg kan kun sige positivt omkring min indsats overfor de unge, men ved godt at jeg kan virke skræmmende overfor nogle, så jeg skal helt klart lære en snedig måde at kommunikere på for at få dem til at lytte til mig.
At jeg ændre min facon er jo så til de unges fordel. At jeg så synes det er noget fis er så en anden sag.
Hader sådan noget kællinge pladder, øv.
At jeg ændre min facon er jo så til de unges fordel. At jeg så synes det er noget fis er så en anden sag.
Hader sådan noget kællinge pladder, øv.
12 år8. november 2012 kl. 21:25
Girl next door
Ha ha... det der er bare lige præcis sådan noget jeg selv kunne have sagt i sin tid...Da jeg stadig arbejdede, altså :-) Jeg har altid ønsket at lære at være mere diplomatisk i mine udtalelser. Men så fik jeg en chef som var virkelig diplomatisk. Og jeg beundrede ham. Indtil jeg opdagede at han bare snakker folk efter munden og er en vendekåbe der ikke tager en skid ansvar. Og så ville jeg trods alt hellere være mig selv ;-)
12 år8. november 2012 kl. 21:34
MillerV
GND, du har ret du lever et andet liv end mig. Tror jeg stresser lidt for meget og planlægger for meget til tider.
Og nu er der jo en bacheloren der skal klares. Men vil jo gerne hjælpe alle om mig samtidig.
Miss S, nej migræne er ikk sjovt. Jeg.kan hverken drikke eller spise når jeg har det. Føler i hvert fald ikk for det. :-(
Øv, var til møde her til aften. Og der røg lidt kage ned, men godt smagte det.
Og nu er der jo en bacheloren der skal klares. Men vil jo gerne hjælpe alle om mig samtidig.
Miss S, nej migræne er ikk sjovt. Jeg.kan hverken drikke eller spise når jeg har det. Føler i hvert fald ikk for det. :-(
Øv, var til møde her til aften. Og der røg lidt kage ned, men godt smagte det.
12 år8. november 2012 kl. 22:32
Girl next door
Miss_Superficial:
Hvor går det bare godt for dig - og hurtigt egentlig.
Dejligt at det bare kører for dig :-)
Hvor går det bare godt for dig - og hurtigt egentlig.
Dejligt at det bare kører for dig :-)
12 år9. november 2012 kl. 08:04
Alder: 23 år.
Højde: 168 cm
Mål: At holde vægten på 60 eller gerne derunder
Startvægt 3. sept: 61,3 kg
16. uge:
Vægt mandag d. 29. okt: 61,6 kg
Vægt torsdag d. 1. nov: 61,4 kg
17. uge:
Vægt mandag d. 5. nov: 63,3 kg
Vægt torsdag d. 8. nov: 61,5 kg
Tabt 16. uge: +1,1
Tabt 17. uge: +0,1
Tabt i alt: +0,2 kg fra start
Så er jeg dernede af igen. Pyh ha.. Nu må vægten bare gerne komme længere ned og ikke op igen. :/
Fik ikke spist aftensmad i går, da jeg fra om eftermiddagen fik migræne og så er mad bare ikke noget jeg vil have pga. kvalme.
I dag er jeg tung i hovedet, men sådan er det altid på anden dagen.
GND, flot du er kommet ned i vægt igen.. Er vildt misundelig du kan ligge dernede. Min vægt vil bare ikke. :/