Step by step - del 2
Du læser en tråd i debat > vægttabMillerV
re: 1. vejedag - 14. uge
MillerV
Alder: 23 år.
Højde: 168 cm
Mål: At holde vægten på 60 eller gerne derunder
Startvægt 3. sept: 61,3 kg
13. uge:
Vægt mandag d. 8. okt: 61,4 kg
Vægt torsdag d. 11. okt: 60,7 kg
14. uge:
Vægt mandag d. 15. okt: 62,1 kg
Vægt torsdag d. 18. okt:
Tabt 13. uge: +0,4
Tabt 14. uge: +1,4
Tabt ialt: + 0,8 kg fra start
Pyh 1,4 kg på sådan en weekend hvor svigermord bare har hentet alt godt og sørget for pauser i ans mas, så man havde tid til at spise det også.
Håber de kommer af lige så hurtigt som de kom på.
Har valgt at fjerne den første startvæg og kun bruge den fra 3. sep. Den første var meget lav og humøret nød ikke at se at det gik så meget op. :/
Baraca, godt det går efter planen hos dig. :)
GND, super klaret med Tyskland, ville godt have haft lidt af din vilje i weekenden.
Det var hårdt og jeg var kommet skævt igang med weekenden uden særlig meget søvn. Så jeg spiste for at få det.
Og der kom pandekager på bordet. Nu er det nye hus indviet og lever op til navnet Pandekagehuset, de er ikke flyttet ind i det endnu men slikket er kommet ind i huset og fylder køkkenbordet. Og pandekager er spist. :)
13. uge:
14. uge:
Vægt torsdag d. 18. okt:
Pyh 1,4 kg på sådan en weekend hvor svigermord bare har hentet alt godt og sørget for pauser i ans mas, så man havde tid til at spise det også.
Håber de kommer af lige så hurtigt som de kom på.
Har valgt at fjerne den første startvæg og kun bruge den fra 3. sep. Den første var meget lav og humøret nød ikke at se at det gik så meget op. :/
Baraca, godt det går efter planen hos dig. :)
GND, super klaret med Tyskland, ville godt have haft lidt af din vilje i weekenden.
Det var hårdt og jeg var kommet skævt igang med weekenden uden særlig meget søvn. Så jeg spiste for at få det.
Og der kom pandekager på bordet. Nu er det nye hus indviet og lever op til navnet Pandekagehuset, de er ikke flyttet ind i det endnu men slikket er kommet ind i huset og fylder køkkenbordet. Og pandekager er spist. :)
12 år15. oktober 2012 kl. 09:44
Girl next door
Ha ha.... hvor er det altså sjovt, at det nye hus allerede er et Pandekagehus - og de bor der ikke engang rigtigt endnu ;-D
Ja, 1,4kg er ikke en sjov pris at betale. Håber at de sidder løst og er hurtigt smidt igen.
Ja, 1,4kg er ikke en sjov pris at betale. Håber at de sidder løst og er hurtigt smidt igen.
12 år15. oktober 2012 kl. 16:28
MillerV
Haha.. Må lige grine af mit eget indlæg, ubevidst er der sneget sig et d på svirgermor. Hehe. Det er da lidt for komisk. Det eneste mord hun har begået er min vægt som lige steg til en dødsvægt. :P
Jeg håber også de sidder løst, i dag har jeg ikke spist særlig meget desværre, er slet ikke sulten. :/
Jeg håber også de sidder løst, i dag har jeg ikke spist særlig meget desværre, er slet ikke sulten. :/
12 år15. oktober 2012 kl. 16:58
Girl next door
Ja...svigermord...den er meget go' ;-)
Nu virker det jo til, at du har et helt okay forhold til din svigermor, lige med undtagelse af, at hun fylder skabe og skuffer med slik og laver bunker af pandekager, men alligevel ;-)
Jeg kom lige til at tænke på, om du egentlig kan mærke på din kæreste, at han er vokset op i Pandekagehuset?
Eller blev det først skabt senere?
Jeg er vokset op i et hjem, hvor alt blev delt i 4 bunker/stykker og så havde man sin egen skål/tallerken fuld. Othellolagkager, literis og slikposer blev delt i 4 og værs'go og sådan var det med stort set alting... Det har taget mig mange år at bryde med den gave hjemmefra ;-)
Nu virker det jo til, at du har et helt okay forhold til din svigermor, lige med undtagelse af, at hun fylder skabe og skuffer med slik og laver bunker af pandekager, men alligevel ;-)
Jeg kom lige til at tænke på, om du egentlig kan mærke på din kæreste, at han er vokset op i Pandekagehuset?
Eller blev det først skabt senere?
Jeg er vokset op i et hjem, hvor alt blev delt i 4 bunker/stykker og så havde man sin egen skål/tallerken fuld. Othellolagkager, literis og slikposer blev delt i 4 og værs'go og sådan var det med stort set alting... Det har taget mig mange år at bryde med den gave hjemmefra ;-)
12 år17. oktober 2012 kl. 16:10
MillerV
Ja måtte også lige grine af det. :) Farlig hvad et enkelt bogstav kan gøre. :P
Jeg har det rigtig godt med hans forældre. Så det er helt fantastisk. Nyder deres selskab.
Min kæreste er meget standhaftig og holder sig meget tilbage med slik og sådan.. Han har meget vilje i sig.. Men han kan da bukke under og gufle i sig, det sker bare meget sjælendt.
Han siger også om sine forældre at der er en grund til at de er blevet større med årene, det er klart alt det slik de indtager.
De deler også en literis, for man kan jo ikke putte resterne tilbage i fryseren. :/ Og der spiser han da også, men han kender sine grænser. Og de grænser vil jeg gerne have. :)
Jeg har det rigtig godt med hans forældre. Så det er helt fantastisk. Nyder deres selskab.
Min kæreste er meget standhaftig og holder sig meget tilbage med slik og sådan.. Han har meget vilje i sig.. Men han kan da bukke under og gufle i sig, det sker bare meget sjælendt.
Han siger også om sine forældre at der er en grund til at de er blevet større med årene, det er klart alt det slik de indtager.
De deler også en literis, for man kan jo ikke putte resterne tilbage i fryseren. :/ Og der spiser han da også, men han kender sine grænser. Og de grænser vil jeg gerne have. :)
12 år18. oktober 2012 kl. 17:37
MillerV
2. vejedag - 14. uge
MillerV
13. uge:
14. uge:
Vægt torsdag d. 18. okt: 62,1 kg
Vejer det samme som i mandags. Mærkeligt. For jeg spiser næsten intet. Jeg er slet ikke sulten. :(
Og når jeg har spist så kommer der ofte kvalme efter.
Kroppen holder på det den har, når den ikke får noget.
Håber jeres uge er gået bedre. :)
13. uge:
14. uge:
Vægt torsdag d. 18. okt: 62,1 kg
Vejer det samme som i mandags. Mærkeligt. For jeg spiser næsten intet. Jeg er slet ikke sulten. :(
Og når jeg har spist så kommer der ofte kvalme efter.
Kroppen holder på det den har, når den ikke får noget.
Håber jeres uge er gået bedre. :)
12 år18. oktober 2012 kl. 17:43
Girl next door
re: 2. vejedag - 14. uge
Girl next door
Alder: 33
Højde: 170 cm
Mål: 57 kg
Startvægt den 14. juli: 59,5 kg
(Startvægt den 3.september: 59,7 kg)
13. uge:
Vægt mandag d. 8. oktober: 58,6 kg
Vægt torsdag d. 11. oktober: 58,7 kg
14. uge:
Vægt mandag d. 15. oktober: 58,7 kg
Vægt torsdag d. 18. oktober: 58,2 kg
13. uge tabt: + 0,8kg
14. uge tabt: - 0,5 kg
Tabt i alt: - 1,3 kg
Jeg synes det svinger rigtig meget for tiden. Den ene dag tager jeg meget på, den næste taber jeg mig, men jeg kan jo se her, at det trods alt går ned ad. Synes det er svært for tiden. Er træt og udkørt og har lyst til at råæde af alt det usunde, men gør det ikke. Og det kræver alligevel en del energi at lade være... Har lyst til bare at spise og spise, men har virkelig ikke lyst til det, har ikke lyst til konsekvenserne og den vamle følelse bagefter...det er nok det, der får mig til at lade være...
MillerV; Hvor er det fedt at din kæreste inspirerer dig på den måde. Og hvor er han sej, at han sådan kan bryde mønsteret :-)
Det lyder træls, at du ingen appetit har, og at du har kvalme. Håber det skyldes jeres "projekt" og ikke at du er ved at blive syg ;-)
13. uge:
14. uge:
Vægt torsdag d. 18. oktober: 58,2 kg
14. uge tabt: - 0,5 kg
Jeg synes det svinger rigtig meget for tiden. Den ene dag tager jeg meget på, den næste taber jeg mig, men jeg kan jo se her, at det trods alt går ned ad. Synes det er svært for tiden. Er træt og udkørt og har lyst til at råæde af alt det usunde, men gør det ikke. Og det kræver alligevel en del energi at lade være... Har lyst til bare at spise og spise, men har virkelig ikke lyst til det, har ikke lyst til konsekvenserne og den vamle følelse bagefter...det er nok det, der får mig til at lade være...
MillerV; Hvor er det fedt at din kæreste inspirerer dig på den måde. Og hvor er han sej, at han sådan kan bryde mønsteret :-)
Det lyder træls, at du ingen appetit har, og at du har kvalme. Håber det skyldes jeres "projekt" og ikke at du er ved at blive syg ;-)
12 år18. oktober 2012 kl. 19:05
MillerV
Ja det er rart at han har en anden tankegang til det, jeg skal bare lære at gøre som ham. :)
Det er deværre ikke projektet. :/ (Tester negativ)
Min cyklus hænger slet ikke sammen efter p-pillerne. Men man har mange indbildte symptomer.
Wuhuu, vægten kom ned på 61,2 kg i dag. :)
Det er deværre ikke projektet. :/ (Tester negativ)
Min cyklus hænger slet ikke sammen efter p-pillerne. Men man har mange indbildte symptomer.
Wuhuu, vægten kom ned på 61,2 kg i dag. :)
12 år19. oktober 2012 kl. 09:23
bruger slettet
Baraca
Alder: 30
Højde: 164 cm
Mål: 52 kg
Startvægt den 8. okt: 53,8 kg
2. uge
Vægt mandag d. 15. oktober: 53,2 kg
Vægt torsdag d. 18. oktober: 52,5 kg
Puha, jeg har alt for meget om ørerne, så jeg nåede slet ikke at skrive i går. I dag siger vægten 52,6, så det tyder på, at vægttabet faktisk er reelt nok, selvom jeg stirrede ret vantro på vægten i går morges. Men det betyder, at jeg er tilbage på den vægt, som jeg har haft det meste af foråret og sommeren. Dejligt :)
Nu er planen lige at komme ned på 52,0, så der er lidt at give af, så vægten kan få lov at svinge mellem 52-53.
I ser også ud til at have fundet et godt fornuftigt niveau, hvor kroppen kan "lide" at være. Selvom manglende appetit og kvalme jo helst ikke skulle være årsagen - håber du har fået det bedre.
Alder: 30
Højde: 164 cm
Mål: 52 kg
Startvægt den 8. okt: 53,8 kg
2. uge
Vægt mandag d. 15. oktober: 53,2 kg
Vægt torsdag d. 18. oktober: 52,5 kg
Puha, jeg har alt for meget om ørerne, så jeg nåede slet ikke at skrive i går. I dag siger vægten 52,6, så det tyder på, at vægttabet faktisk er reelt nok, selvom jeg stirrede ret vantro på vægten i går morges. Men det betyder, at jeg er tilbage på den vægt, som jeg har haft det meste af foråret og sommeren. Dejligt :)
Nu er planen lige at komme ned på 52,0, så der er lidt at give af, så vægten kan få lov at svinge mellem 52-53.
I ser også ud til at have fundet et godt fornuftigt niveau, hvor kroppen kan "lide" at være. Selvom manglende appetit og kvalme jo helst ikke skulle være årsagen - håber du har fået det bedre.
12 år19. oktober 2012 kl. 11:14
13. uge:
14. uge:
Vægt torsdag d. 18. oktober:
14. uge tabt: - 0,0 kg
Tabt i alt: - 0,8 kg
Det ser ud som om, jeg bare holder vægten, men den sidste uges tid har været noget kaotisk vægtmæssigt. Jeg har været et godt stykke over min max. vægt på 59 kg og det gjorde mig sådan lidt anspændt over, hvor hurtigt jeg kan ryge over max. Skal helt sikkert længere ned i vægt og ligge nærmere 57 kg end 59, for detmed at hoppe op og ned over min grænse syne sjeg bestemt ikke om... Jeg har bare ikke lyst til at havne der, hvor vægten bare stiger og stiger igen, så ned med vægten, tak ;-)
Og godt gået, Baraca! :-)