Vejetråd 70 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: velkommen
Hej..

Der sker så meget ved mig lige nu, så jeg har ikke været god til at skrive herinde, men om to uger bliver det bedre :-)
Jeg blev færdiguddannet i tirsdags og fejre det disse dage, samtidig er jeg igang med at pakke alle mine ting ned, da jeg skal flytte fra mit kollegieværelse.. Så der er lidt at se til..
Men vægten sagde i dag 69,6kg, præcis det samme som sidste uge, jeg er ganske godt tilfreds da jeg har drukket en del champagne og fået små fede kager! Men disse dage er målet også bare at jeg ikke tager på..
12 år7. juni 2012 kl. 08:53
christinej91: Op med humøret :) du kan jo ikke tage et kilo på en dag, så der er sikkert bare væske :) min vægt kan også svinge meget..
PFuglsang: Tillykke med din uddannelse :) det er rigitgt flot at du har holdt vægten, at holde vægten er lige så svært som at tabe sig, så vær du stolt af det :)
12 år7. juni 2012 kl. 09:19
Nå ja og så lige min egen vægt jo...
sidste uge 74,6 i dag 74,2 trods alt 400 gram men syntes virkelig bare det går alt for langsomt, men jeg lever også godt.. for godt :(
12 år7. juni 2012 kl. 09:23
Tillykke med de 400 g det er da flot. Husk hvad der er tabt er et skridt i den rigtige retning.

Min vægt idag 73.7 så dejligt at jeg nåede i mål igen. minus 400 g Ih hvor dejligt.

Mål næste uge er at blive på 73,7 kg inden jeg igen tager et ryk :-) Tænk sig 1,3 kg så er jeg normalvægtig uha jeg glæder mig :-)

Skal virkelig tænke mig om her lørdag når vi skal på Jensens Bøfhus. Men rød bøf med grillstegte grønsager uhm det er nu også godt alternativ til skivekartofler og whiskeysauce.

Uge 26 er vi i grækenland så der skal jeg også passe på MEN jeg klare det ;-)
12 år7. juni 2012 kl. 09:34
sommer75:
du har helt ret alt hvad der er tabt det er vundet :)
Hvordan gik du tur på Jensens bøfhus?
Vi havde familie dag på bakken, det gik ikke så godt :( det var både med pasta og brød men dog fedtfattig is :)
Jeg havde ramt 73,7 men det holder vist ikke nu :( må lige tage mig sammen de næste dage :)
12 år10. juni 2012 kl. 12:02
Det gik faktisk fint på jensens så er stolt af mig selv. :-)

Til morgen var vægten på 73,9 men den skal nok dale lidt igen :-)

juliedea det er da flot din vægt. Bare klø på så når du dit mål.
12 år11. juni 2012 kl. 08:45
yes
Hallo hvor er I alle henne???

Skulle vi ikke være støtte for hinanden på godt og ondt :-)

Til morgen siger min vægt 72,9 ja I læste rigtigt 72,9 det er vildt MEN der er jo så en lille forklaring.

Jeg har være så forstoppet i lang tid så igår gjorde jeg for første gang noget som jeg aldrig gør igen. Jeg tog amerikansk olie og jeg skal love for det virker. Så tror det er årsagen til det store vægttab.

Håber I snart kommer med igen alle sammen så vi kan hjælpe hinanden
12 år13. juni 2012 kl. 08:20
re: yes
Ja jeg er blevet helt væk :( har tabt modet lidt, min vægt står meget stille og varriere op og ned med et halvt kilo.. vejede 74,1 her til morgen..
Har ikke noget problem med at spise sundt, når det gælder mad, men har et problem med alle de søde sager og mellemmåltiderne :( syntes det er hårdt og bliver så demotiveret over at jeg stadig ikke rigtigt føler det kan ses på min krop..
Og som jeg har skrevet før, har jeg det virkelig svært med de 5 kilo her (75-70)

Men du har ret vi skal være mere på herinde, det plejer at være en god hjælp :)
Olie eller ej tillykke med dit vægttab, det er fedt når man kan se den flytter sig og specielt ned mod de 70 .)
12 år13. juni 2012 kl. 09:38
Tilykke med vægtabet :)

Jeg ved ikke vægten siger jeg har taget lidt på fra sidste uge.. men min kæreste siger han kan se på mig at jeg har tabt mig.. og syntes jeg kan se det lidt..

men håber snart det kan ses på vægten.. jeg ved ikke om jeg kan skrive herinde i morgen, da jeg måske skal ud og køre lastbil med min storebror.. men så skriver jeg fredag hvad vægten sagde :)
12 år13. juni 2012 kl. 16:11
Hej piger :)
Så blev det atter vejedag, syntes det går stærkt..
Min vægt har rykket sig lidt siden i går 73,7 her til morgen..
Sidste uge 74,2 så det er - 500 g det er okay...
12 år14. juni 2012 kl. 10:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });