Vejetråd 70 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: sørgeligt
velkommen Swicky :)

Jeg tror måske vi lyver lidt for os selv.. min vægt har lavet et mega hop som jeg næsten ikke tør sige herinde :s fostår ikke har motineret rimelig meget de sidste to dage.. men kom godt nok til at spise lidt usundt med en ven igår.. men ikke så slem at den burde hoppe så langt op :s
12 år19. juli 2012 kl. 10:22
jeg tror næste uge skal gå hårdt til.. med masser af motion og sund kost.. er godt nok skuffet over mig selv :s
12 år19. juli 2012 kl. 10:25
Uha man bliver bare SÅ gal på sig selv når vægten ikke lige er hvor man troede eller håbede at den var.

Min mand forstår heller ikke hvor stort ønske det er for mig at tabe mig og han spiser en del slik og chips og selvom jeg siger til mig selv jeg ikke vil ja så ender jeg altid med at tage et par stykker og irritere mig over det bagefter men for det meste går det nu meget godt så laver jeg et eller andet husligt imens men jeg indrømmer jeg tager et par stykker tit.

Idag gik jeg jo på ferie og min chef kommer med de lækreste chokolader og ja indrømmet jeg tog to og bagefter hadede jeg mig selv fordi det er ikke det jeg vil. Men hænderne tager bare det og putter det i munden. Dumme hænder :-)
12 år19. juli 2012 kl. 14:05
Jeg har ikke samme problem som jer.. min kæreste er ikke rigtig til søde sager og han bryder sig heller ikke om kager.. Han har støttet mig meget..

Jeg har det sværer med mine venner, når de står og spørg om vi ikke skal lave et eller andet sammen.. og så ender det med vi spiser et eller andet slik.. har en veninde, som plejer at være her meget, når hun kommer på besøg så vil hun lii havde et eller andet også kan jeg bare ikke sige nej tak..
12 år19. juli 2012 kl. 15:17
Nå altså så kom det hele på bordet hva :) VI LYVER!!!
Men jeg har det ligesom dig sommer jeg napper også lidt her og der og det er også mine hænder der styre det, det er noget underligt noget :)

Jeg har også en kæreste der spiser en del usundt, men syntes faktisk jeg klare den meget godt :)
Og det er jo netop når vi mangler støtte fra familie og venner at vi har hinanden herinde :)
Jeg tror på at det nok skal gå for os alle :)

Nå men men jeg vejede mig i løbet af weekenden og fik et hjertestop 75 sagde den så har taget mig selv i nakken siden søndag morgen og i dag sagde den 74,4 så jeg kan vist kun være tilfreds :) jeg har ændret mine mål lidt og lavet dem meget mindre, så det kun er 500 - 800 gram af gangen håber det kan motivere mig lidt :) mit mål til næste torsdag er 74..

Jeg håber på at komme i gang med træningen igen i næste uge men mine ben hæver desværre stadig :(
12 år19. juli 2012 kl. 22:34
Nå nå Juliedea store ord hihi skærer vi ind til benet ja så lyver vi men tror ikke på nogen af os gør det bevist men jeg tror og ved fra mig selv at alle de små hapsere ikke altid bliver husket i regnskabet eller nogen gange husker jeg dem næste dag og så er det jo for sent at registrere dem.

Uha kender det med hjertestoppet det er SÅ grimt.

Swicky du må istedet bruge os til at støtte dig og så måske vælge de mere sunde alternativer når det er junk. F.eks kunne jeg nemt spise en big mac MEN har set antal af kcal så jeg vælger børnemenu med nuggets det giver det ½ i kcal og bestiller vi ved pizzamad bestiller jeg uden ost og den med salat og kebab og er jeg rigtig sund tager jeg bare en salt med rejer. Så er jeg hoppet på dansk vand med enten jordbær, citrus eller pære. Der er jo ingen kunstig sukker i og tja så smager den egentlig godt.
Du har jo også en anden mulighed :-) Læg 1-2 timer ekstra på din træning hver dag :-) Har en bekendt der gør det. Hun fornægter sig ingenting men træner som en gal hver dag. Den mulighed er der desværre ikke for mig fordi min ryg er ødelagt men jeg træner 2 gange i ugen men kun ½-1 time mere kan jeg ikke klare.

Uha med de råd burde jeg jo ligne en ål :-) Så et eller andet sted glemmer jeg vist mine egne råd.

Jeg er desværre også en trøstespiser. Når noget påvirker mig kommer jeg let til at stoppe noget i munden. F.eks lige nu venter vi på om 1 hold er sprunget fra vores drømmelejlighed og det er fan.... nervepirrende. Fornuften ved godt at de ikke er sprunget fra men man går i håbet om at der er sket dem noget så de ikke får lejligheden alligevel åndsvagt at håbe det bare for at vi får vores drømmelejlighed. Og når jeg har ondt som idag ja så er det "nemmere" at spise lidt hist og pist total ånsvagt for hvem er det der skal knokle ekstra bagefter MIG.

Kan I have en god weekend.

Mål torsdag er 74,5 basta bum :-)
12 år20. juli 2012 kl. 08:34
Hej med jer :)

Sikke nogle fine overvejelser i gør jer mht. om det der med om man er fuldstændig ærlig for sig selv om hvad man spiser (og motionerer også måske).
Det er svært synes jeg -at være ærlig overfor sig selv (og andre) når man godt ved hvad man skal og bør gøre, men bare ikke altid kan gøre det. tror det er en meget vigtig ting at finde ud af hvorfor det er at man ikke føler at man kan være ærlig overfor sig selv. det kæmper jeg ihvertfald selv lidt med...

Nå men nu er jeg kommet tilbage fra ferie... en uge på roskilde og 10 dage i korea. Har på ingen måde haft mulighed for at holde igen med mad og har faktisk heller ikke gjort så meget for at holde indtaget af sukker nede. Jeg venter lige en dag eller to med at gå på vægten. jeg er stadig fyldt med væske efter en lang flyvetur og mit døgn vender helt mærkeligt. (og jeg har noget cola stående jeg vil drikke koldt og med en ren samvittighed)

rigtig god søndag til alle :)
12 år22. juli 2012 kl. 09:24
karin1: You go girl :) syntes det er fint du lige skal lande igen og finde dig selv og din hverdag :)

Nå men så kan jeg starte med at være ærlig, jeg har syndet fredag og lørdag :) ude og spise fredag, men spiste ikke sovs og kun en kartoffel :) og lørdag på tur med nogle venner og en tur på mcdonald.... FEDT!! Nå men vægt her til morgen 75,1 jubiii så har sgu lidt travlt til på torsdag :(

Du har virkelig fat i noget der sommer75, jeg har det på samme måde med at trøstespise :( det er virkelig en skidt ting, og tror der ligger rigtigt meget gemt der... jeg spiser også søde sager, for at trøste mig eller andre undsyldninger :( tror desværre bare der ligger mere bag det end " at man skal tage sig sammen".

Men men hvordan gik det med den lejlighed?? Godt håber jeg? nogen gange kan man være heldig :)
12 år22. juli 2012 kl. 10:06
Velkommen hjem Karin1 og fornuftig at vente en dag eller to med vægten gjorde jeg også da vi kom hjem fra Rhodos.

Tja lejligheden var der 1 foran os der sagde ja til - men så er jeg ond nu for nu håber jeg at de ikke har pengene til indskud eller der på anden måde sker noget så de ikke kan få den. Og har pissedårlig samvittighed over det for det ligner slet ikke mig at være sådan.

Juliedea håber mc d maden smagte godt ;-) Og der skal også være plads til vi synder ind imellem men tror vi to synder lidt ofte ;-) Men nu er vi jo ærlige om det så skal vi nok vende vognen ikke?

Syndet mig nej da hihi jo jeg har spist en HEL pose piratos igår uhm de smagte godt.
Og idag tog jeg en lille skål med tortillachips hvor jeg plejer at tage en rimelig stor skål. Så er på rette vej. MEN så delte manden jeg jeg en flaske rødvin fredag og lørdag til maden ups for den tæller også i regnskabet. Så er spændt på vægten i morgen :-)

Klø på piger vi kan godt når vi bare er ærlige om vores indtag for vi får flere kcal end vi lige tror.
12 år22. juli 2012 kl. 16:56
Hej allesammen :)

Jeg har været på camping i weekenden :) så vi godt indrømme at jeg har syndet.. fået lidt cola og spist churros.. men ellers derud over syntes jeg jeg har tænkt over hvad jeg ellers har spist og hvor meget.. men vi kom sent hjem fra camping idag og kom til at være den lette løsning til aftensmad som så blev grill mad..

Velkommen hjem karin.. håber du har haft en skøn ferie :)

jeg tror det er en god ting det her med at være ærlige og at det er et skridt nærmere vores mål
12 år22. juli 2012 kl. 23:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });