Vejetråd 70 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: yes
Flot Juliedea - du må altså ikke give op. Jeg har i en perioden på næsten et år konstant lagt på 75-76 kg og det var vildt fustrerende og jeg gjorde alt hvad jeg kunne for et vægttab men lige lidt hjalp det. Jeg har så fundet ud af at det handler også meget om hvor man er mentalt. Når jeg er i en periode med stress osv kan jeg ikke tabe mig.

Idag kunne jeg se der var spist siden olien hihi 73,5 så det er minus 200 g og det er jeg tilfreds med.
Mit mål for næste uge er at blive på de 73,5 kg

Christine - Folk siger også de kan se det på mig men vægten viser kun 1 kg siden de sagde det så tror vores fedt forsvinder. Jeg kan i hvert fald se min fedtprocent daler lidt.
12 år14. juni 2012 kl. 15:33
Du har helt ret, det handler rigtigt meget om hvor man er mentalt.. Men den slags er man desværre ikke altid herre over :(
Jeg klarede ellers weekenden godt, fredag helt efter bogen, lørdag bryllup tog kun 100 g på men så søndag gik det galt med is og pizza og alt det der, er svært når ungerne gerne vil :(
Men syntes jeg er ved godt mod igen, vil virkelig gerne nå ned på de 70 så hurtigt som muligt :)

men det var nu rart med det bryllup for jeg fik prøvet noget af det tøj man sjældent bruger og der kunne jeg godt se der var sket noget, det var virkeligt skønt :)

Nå men vi skal have gang i tråden her - kom så :)
12 år18. juni 2012 kl. 09:19
jeg syntes det har gået rigtig dårligt for mig den her uge.. har ikke lavet andet end at sove..
men har været ved læge og fået at vide det var fordi jeg har et meget stort underskud af b-vitaminer og er nu godt igang med vitamin pillerne så jeg kan få lidt mere energi.. så jeg kan komme igang med at motionere :)

så tror bare jeg er glad hvis vægten står på det samme i den her uge som sidst..

Hvordan går det ellers for jer andre herinde på tråden?
12 år18. juni 2012 kl. 17:04
syntes det er flot at du har klaret det så godt til det bryllup Juliedea..

nu har jeg ingen børn men syntes det er svært at sige nej når mine venner er på besøg og de så lii vil havde lidt hyggesnask til om aftenen eller noget lidt for usundt mad.. men jeg vil også sige at der skal være plads til lidt hygge engang imellem ellers har man det med at køre surt i det..

også er det altid sjovt at prøve gammelt tøj, når man taber sig og specielt den kjole eller det par bukser man har lagt ind i skabet og sagt "det skal jeg nok komme til at passe engang" :) at man kan tage dem ud og passe dem :)
12 år18. juni 2012 kl. 17:08
Flot du klarede bryllup og fredag. Det ER virkelig svært når børnene eller bare barnet (og manden) vil hygge. Jeg har en mand der kan spise alt uden at tage på eller dvs her de sidste par år har han taget lidt på men ikke nok til at han har et problem med det. Men tilbage til det jeg ville. Det er svært når man har en mand der spiser sødt hver dag og en datter der er ligeså tynd som en pind men ELSKER is. Jeg er dog blevet SÅ standhaftig at de kan spise is alt det de vil. Og pizza er også ok jeg er begyndt at vælge de mere "sunde" retter såsom en lille durumrulle uden dressing og vores pizzamand laver brød med og uden fuldkorn så på den måde er jeg heldig.

Det er svært det jeg skriver nu men I skal finde nogle sunde alternativer til det de andre vælger at proppe i munden som giver jer god samvittighed og så skal de alle støtte jer. Vi er igang med et projekt som kræver vi ligger om nu og det meste af vores liv derfor skal vi ikke føle vi skal undvære noget - nej vi skal føle at det er vores valg og at vi kan det her og vi vil det her. For vi vil jo gerne nå vores delmål vil vi ikke piger?????

Nok opsang :-)

Jeg kæmper også løs på vægten fordi er i en periode hvor maven driller meget - læs nervøsitet fordi vi skal flyve på lørdag ;-) Men der skal nok komme ro på igen :-)

Jeg melder vægt på torsdag og så er jeg først på igen i juli. Men lov mig at bakke hinanden op og støtte hinanden så jeg kan følge op på det når jeg er tilbage fra varmen :-)
12 år19. juni 2012 kl. 05:32
Jeg vil rigtig gerne det her..

Jeg er stort set herinde hverdag og kigge.

hvor flyver i hen sommer75?
12 år19. juni 2012 kl. 09:36
Vi flyver til Rhodos i 33 graders varme så glæder mig SÅ meget.

Håber nu bare datteren bliver rask for måtte hente hende i skolen idag med mavepine og tynd mave så æv for hende. (ja og mig også hihi)
12 år19. juni 2012 kl. 10:50
Det lyder mega lækkert :)

håber i får det bedre det vil da være ærgeligt at komme syg afsted..
12 år19. juni 2012 kl. 17:56
Ja jeg ved sgu snart ikke hvad jeg skal sige :( syntes dagene kører noget op og ned.. Helt klart det er fedt når man kan passe gammelt tøj og man får lige et skub men det forsvinder åbenbart hurtigt for mig igen..
Jeg prøver rigtigt meget at indstille mig på at dette skal være min fremtidige livsstil, men har sgu svært ved det :( jeg har virkelig dage hvor min spisetrang tager over.
Syntes ikke jeg har noget problem med at finde sunde erstatninger, men selvom man spiser sundt så er det jo også for meget, når man spiser mere end man behøver.

Som sommer75 skrev tidligere hænger det meget sammen med ens humør og det skal jeg da lige love for at jeg kan mærke :( som jeg tidligere har skrevet går jeg jo sygemeldt og har gjort det et halvt år ny, syntes tiden og dagene kan være meget lange..

christinej91: håber pillerne hjælper dig, det er irriterende at være så træt hele tiden.

og rigtig god ferie til dig sommer75 man er jo slet ikke misundelig :) heldigvis mister de fleste mennesker appetiten i varmen :)
12 år19. juni 2012 kl. 20:35
Jeg kan allerede mærke pillerne virke.. i forhold til før hvor jeg faktisk sov hele dagen.. er det kun blevet til 2 små lurer hen over dagen.. en omkring middagstid og så en til aften..

Det er træls med det humør at det har så meget at sige.. det er meget frustrerende.. Men jeg har erfaret det er mega godt at snakke med nogen om at man har en dårlig tid.. jeg har en ven som jeg har hjulpet igennem lidt af hvert og nu hjælper han igen ved at hjælpe mig igennem de dårlige dage.. jeg skal bare skrive en sms til ham..

Jeg syntes det er mega snyd sommer75 :) mig og min kæreste har været inde og kigge på afbudsejser.. men det bliver visdt først til februar på grund af hans arbejde.. så af at jeg har 9 ugers sommerferie skal jeg bare gå hjemme :) men så kan jeg nok godt give den nye livsstil et spark :P

Jeg har slet ingen appetit når det er for varmt.. der har jeg faktisk kun lyst til vand ikke engang sodavand har jeg lyst til når det er varmt.. og man går jo nok også lidt turer får at se lidt og så er der jo poolen og bade i.. så tror ikke du skal bekymre dig så meget Sommer75..
12 år20. juni 2012 kl. 09:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });