Vejetråd 70 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: sørgeligt
Nå blev sat af et par dage, børnene har ferie så vi skulle en masse og så har jeg en veninde og noget familie der fødte samtidig så det er der også gået en masse tid med :)

Sommer75: Det er helt utroligt som vi ligner hinanden, jeg har det på prøcis samme måde også med kroppen :( træner også med fys og er plaget af smerter, det har virkelig en stor betydning for mig psykisk. Det kan være rigtigt svært at holde hovedet oppe og bevare det gode humør..
Men derfor skulle vi jo gerne kunne tabe os - altså!
Som jeg har nævnt før så tror jeg det hænger sammen med lidt andre ting end bare at undgå de søde sager, jeg føler sgu nogen gange at jeg nærmest er afhængig, sukker og af at have noget i munden :(

Nå men min vægt er nu så høj at jeg føler mig sat tilbage til udgangspunktet :( det er virkelig frustrende, at se på vægten og igen skal man tabe de samme latterlige gram ØV ØV ØV bliver så forbandet sur på mig selv... I går sagde vægten 75,7 :( håber at den bare har flyttet sig lidt til på torsdag :)

Men dejligt at se at alle er ved at være med tilbage, så kan det være at der kommer lidt mere gang i den herinde og lidt i en rytme.. Tænker at der måske også ligger en masse i det her med sommerferie, måske bliver det nemmere at holde kuren når det er almindelig hverdag :)
12 år31. juli 2012 kl. 08:32
åhh ja disse ferietider ikke nådige for os der har brug for struktur og planer og for at kunne undgå de store fristelser.
Jeg har haft en rigtig dum uge, OL kombineret med noget ekstraarbejde har gjort mig yderst inaktiv. Blir helt opslugt af alt det sport at jeg sidder helt stille i sofaen i stedet for selv at dyrke noget.
vægten her til morgen sagde 75,7 men han ingen anelse om hvorvidt det er et realistisk tal eller ej.
I næste uge gør jeg det bedre!

-også med at være aktiv herinde!!
12 år2. august 2012 kl. 08:26
He he ja Karin1, det duer altså ikke kun at se på sporten du må slev i gang også :)

Jeg har haft en hektisk uge hvor der har været meget at se til og selvom det er en dårlig undskyldning, så har det altså en betydning for hvad jeg spiser desværre :(
min vægt har så desværre stået stille siden jeg vejede mig for nogle dage siden, så 75,7 øv :(

Men men nu har jeg så virkelig fået noget at tage mig sammen for :) jeg er gravid, hvilket jeg selvfølgelig er glad for men er samtidig fast besluttet på at jeg ikke skal tage meget på, jeg nægter at komme så højt op som jeg har været i mine andre graviditeter. Med min ældste søn endte jeg på 106 kg. DET KOMMER IKKE TIL AT SKE IGEN!!! så jeg er forsat med herinde på lige fod som jeg hele tiden har været, håber at det er motivering nok for mig til at holde det :)
12 år2. august 2012 kl. 12:37
Ihh tillykke med Graviditeten Juliedea. det må være fantastisk... og en god motivator hvis du ved at du har tendens til at tage nogle graviditetskilo på.
Men alt med måde... især når man er gravid, vel? du må ikke være for hård ved dig selv :)
12 år2. august 2012 kl. 14:32
Tillykke Juliedea :)

Jeg nåede ikke herind igår men min vægt sagde det samme som sidste uge.. men det har også været en lidt for afslappet uge.. Men nu er det bare at komme op på hesten igen..
12 år3. august 2012 kl. 10:15
Tillykke med gravititeten juliedea! :)

Som de andre siger - husk nu, at der skal være næring nok til barnet! Selvom du naturligvis ikke bare skal lade vægten stige og stige ukontrolleret :)
12 år3. august 2012 kl. 10:29
Tak skal I have alle sammen :) I kan være helt sikre på at jeg gør det med måde, den lille kommer ikke til at mangle noget... Min erfaring når jeg har været gravid er at hvis man bliver sulten så bliver man dårlig, så det giver helt sig selv men det er så her hvor man kan styre hvad det er man putter i munden... Den lille derinde har bestemt ikke brug for sukker :)
Jeg har talt med min læge og hun siger at et kontroleret vægttab må jeg gerne have i starten af graviditeten, især fordi jeg har rigeligt at give af :)
12 år3. august 2012 kl. 11:01
Hov hov der er noget galt med motiveringen :( jeg har fangalme taget på igen AAAARRRHHH Hvorfor H...... kan man man dog ikke lade være med at proppe alt det skidt og bras ind i munden :(
Er max skuffet!! 76,0 her til morgen, det er bare for dumt var nede på 73,2!
Håber inderligt det går bedre for jer andre... God søndag :)
12 år5. august 2012 kl. 09:44
Stort tillykke juliedea. Godt du er motiveret til at prøve at have en fornuftig vægt under denne graviditet. Jeg skrev prøve for du trænger da vist lige til jeg kom fra ferie og kunne sparke lidt. ;-) Vi 2 skal simpelthen have en aftale om at vi taber os x antal kilo i løbet af de første måneder af din graviditet. Fy at du bare propper i munden og så bruger undskyldningen (indeni dig selv) at du er gravid :-)
Hold op hvor er det skræmmende hvor vi ligner hinanden. Jeg ved derfor også hvor skuffet du er overfor dig selv lige nu. Jeg er nemlig også skuffet bare over mig selv.
Jeg er skuffet over at jeg ikke kan lade mad og drikke med kcal være.
Her går jeg og tror jeg er så god og ved præcis hvad jeg må og ikke må så hvorfor kan hjernen ikke sige det til min mund?
Stillede mig på vægten til morgen og blev SÅ ked af det og SÅ skuffet over mig selv. 76,3 kg av av den gør ondt.
Sidste uge har jeg hver morgen spist franskbrød (på trods af jeg jo ikke tåler stivelse) jo for det var ferie og det skete der nok ikke noget ved. Og hver aften har vi nydt et glas eller to rødvin eller hvidvin for jo det er jo ferie. Og vi gik jo 5-10 km hver dag så må man godt belønne sig selv - sikke en gang øregas.
Piger skeen skal i den anden hånd nu.

Hver dag skal der salat eller grønt til maden og slut med vinen. Jeg skal ikke veje 76,3 kg no way så fra idag skal jeg tælle kcal og holde mig til danskvand og kaffe og te ikke mere vin til den dame her.

Det er skræmmende - en uge sydpå og tager ikke meget på men en uge i hovedstaden og jeg tager 1.2 kg på uha.

Så håber I alle kommer ind i kampen og vi kan støtte hinanden herinde.

Det bliver ikke lige til mere i denne omgang for er alt for ked af det og skuffet..........
12 år6. august 2012 kl. 07:35
Ja jeg har også formået at tage på henover weekenden, Det er jo ikke ligefrem fordi man blir stolt af sig selv.
Så fra idag gør vi det alle bedre, ikk?

Vi ved jo godt at vi kan gøre det -så nu gør vi det.

(og så må det ol godt snart slutte så jeg kan lette mig fra sofaen!)

Rigtig god dag til alle :)
12 år6. august 2012 kl. 09:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });