Vejetråd 70 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: vejetråd 70 kg
Stort tillykke Christine det er godt nok godt gået.

Du har ret, jeg skal bare knække cirklen og der hjalp det sidst da I sparkede løs så er det nemmere end at man føler at man er lidt alene.

Du har helt ret der er meget stille herinde! Hvor er folk henne???
12 år16. november 2012 kl. 05:28
Må jeg være med? Jeg er 179 høj, og vejede 78,2 i dag (tror jeg vejede nogenlunde det samme i torsdags). Mit mål er at tabe mig 600 gram om ugen de første fire uger. Og altså veje 75,8 d. 13. december.
12 år16. november 2012 kl. 08:44
Du er meget velkommen til at være med Veganer..

Tak sommer,, og held og lykke til næste uge..
12 år16. november 2012 kl. 23:04
Undskyld fraværet. Det virker ikke særlig engageret at melde sig ind og så forsvinde lige med det samme igen.

Men vi har bare haft de to mest sindssygt hektiske uger med arbejde, fødselsdagsfester og en dreng der er syg ca. hveranden dag... Det er hårdt at starte i vuggestue... "Heldigivis" er min svigerfar i øjeblikket sygemeldt efter en hofteoperation, så han har været redningsmand flere gange selvom min mands forældre bor 100 km fra Aarhus. Så det kræver lidt planlægning at få det til at hænge sammen.

Vægten sagde i går eftermiddag 70,8. Det er 100 gram mere end sidst jeg tastede, men dengang var det en morgenvægt, så jeg er egentlig meget godt tilfreds. Jeg troede, det stod værre til. Især ovenpå to uger, hvor jeg nærmest ikke har haft tid til at tænke på vægttab og heller ikke har haft tid til løbeture. Så den eneste motion jeg har fået er de daglige 10 km til og fra arbejde. Jeg håber virkelig det lysner nu, for det er virkelig svært at nå og have overskud til noget som helst andet end arbejde, børne"pasning" og søvn, når man hele tiden har sygt barn, der selvfølgelig har brug for mere omsorg.

Og tillykke Christine! Det er sejt.
12 år17. november 2012 kl. 11:16
Okay fik lige læst mit seneste indlæg igennem og kunne se, at jeg faktisk har tabt mig 100 gram siden da :) Ved ikke lig hvorfor jeg havde fået ind i hovedet, at det var 70,7, jeg vejede sidst. Men det er da fedt, egentlig.

Sommer, du er da også på rette spor igen :) Da jeg var gravid hoppede og dansede min vægt. Den ene uge tog jeg 1 kg på, uden jeg egentlig syntes, jeg havde gjort noget "forkert", Og den næste ugen havde jeg tabt mig 300 gram selvom jeg havde frådet ostepops og kiks i rå mængder. Tror kroppen er lidt et kapitel for sig selv i den periode. Men derfor kan man selvfølgelig godt selv gøre, hvad man kan for at fastholde de sunde vaner. Under alle omstændigheder er det jo det bedste for en selv og barnet.
12 år17. november 2012 kl. 11:22
vejetråd 70 kg
tibrma :-) Nu er jeg jo ikke gravid så den undskyldning kan jeg ikke bruge. Det er juliedea der er gravid!!!

Så mit er sløseri og ja det er sku da ikke sjovt :-) Så jeg må op på hesten igen. Det er denne gang vildt svært at finde motivationen til at komme igang. Sidst sparkede Juliedea og christine jo ret hårdt til med at sætte ord på nøjagtig problemet med småspiseri så der hjalp det MEN jeg er jo voksen og burde kunne tage mig sammen selvom ryggen går ondt og der er problemer på mange fronter i mit liv så er det jo bare dårlige undskyldninger og dem har jeg ikke brug for så jeg skal finde op på hesten igen.

Håber jeg kan få lidt svar og ro på maven når jeg har været på sygehuset på onsdag. Det bliver spændende.

God vind til på torsdag
12 år18. november 2012 kl. 08:12
Er her stadig :) har bare været gravet ned nogle dage :)
TiBrMa: Du har virkelig så meget ret i det du skriver, min vægt suser mere end nogensinde op og ned, selvom jeg spiser sundt og kun det jeg må hopper vægten stadig rundt :( det er altså ret frusterende :(
Jeg har ikke tabt modet endnu og prøver stadig at se om jeg kan nå at rede min vægt inden den går helt amok, men uden at det lyder helt forkert håber jeg I stadig er her når jeg har født :) (håber selvfølgelig at I taber jer)
Vi skal bare sparke røv og dig sommer kan du så komme op på den hest :)

I øvrigt for jer som er interesseret så skal jeg have en lille pige (ser det ud til) hvilket jeg glæder mig meget til :) jeg har i forvejen 3 børn, 2 drenge og 1 pige så der bliver ligevægt :)
Min baby vejer 300 g så dem trækker jeg lige fra i mit lille hoved :)
12 år20. november 2012 kl. 15:27
Tillykke med at have fået en indikation af kønnet - det kan jo være, at det er en drilagtig dreng som ligger og gemmer på en hemmelighed ;)

Hvor må det bare være helt fantastisk sådan at fornemme, at man er del af noget større, at man giver liv videre. Selvom jeg ikke er afklaret med, om jeg selv ønsker børn, så er jeg dog fascineret af tanken :)
12 år20. november 2012 kl. 15:33
Haha jeg roder stadig rundt i hvem der er hvem. Pinligt... Undskyld sommer75. Graviditet er ellers en god undskyldning for alverdens ting. Men det nytter jo selvfølgelig ikke så meget, hvis man ikke er gravid ;)

Jeg havde en god weekend med kun ganske lidt udfald i form af en pose Matadormix. Til gengæld blev det til hele to løbeture + en masse julegaveindkøb. Så jeg fik ihvert fald masser af motion og frisk luft både lørdag og søndag.

Nu er jeg så løbet ind i menstruation igen og traditionen tro siger min vægt nu +1 kg i forhold til i lørdags. Heldigvis plejer det at forsvinde igen af sig selv, så jeg tager det ikke så tungt. Meeen det er lidt træls at min mand nu kun er 2,3 kg fra sit jule-mål og jeg er sendt tilbage på næsten fire kg endnu. Især fordi han er så pokkers kæk at høre på... Suk.
12 år20. november 2012 kl. 20:18
He he kender godt det med når manden tror han er konge, det er nederen, men du skal nok nå det :)

Ja der er ingen garanti for kønnet men bare den er rask er det, det vigtigste... Det er også en stor beslutning om man vil have børn det kræver både tid, penge og overskud men man får så meget igen :)

Jeg har prøvet at sætte mig et nyt mål, vil gerne være under 80 inden juleaften så har sgu lidt travlt eftersom vægten på nuværende tidspunkt stiger stødt hele tiden, og baby tager også på nu så det er lidt svært at se hvad der er hvad?
12 år21. november 2012 kl. 09:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });