Vejetråd 70 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: velkommen

Takker mange gange :)
Jeg syntes også at torsdag virker som en fin vejedag, så den er jeg med på!
12 år29. april 2012 kl. 10:07
torsdag fint med mig :-)
12 år30. april 2012 kl. 14:51
Torsdag er også fint med mig..

Jeg er også rigtig spændt på at se hvad vægten siger, og i morges ville jeg lige tjekke op på at jeg er på rette vej, og da viste det sig at jeg allerede har tabt 1 kg! Og der er 3 hele dage endnu før den rigtige veje dag.. Wow det er vildt, jeg har ikke engang gjort noget ekstra for det.. Men det er dejligt.. Hvordan går det jer andre?

Juliedea, jeg er sikker på at du kan nå at forbrænde det slik du fik spist i weekenden :-)
12 år30. april 2012 kl. 15:11
PFuglesang:
Tillykke med vægttabet, det er godt gået, og dejligt når det kommer bag på en :)

Jeg er desværre ikke så heldig, det kostede at synde i weekenden og har næsten taget det på jeg havde tabt :( men heldigvis har vi jo så rykket vejedagen så har et par dage endnu :)
12 år30. april 2012 kl. 19:27
Nå piger så er det i morgen :)
Håber I alle er klar og at vægten er gået ned.
Jeg er spændt på hvad min siger, syntes det har været en hård uge oven på weekenden :( '

God vind til alle :)
12 år2. maj 2012 kl. 09:18
Nå 74,2 her så det er minus 200 g ikke meget men har også forkælet mig selv med et glas hvidvin til maden de sidste par dage.

Dog stresser det at jeg skulle være på 73,3 idag for at nå mit mål.

Det gode er dog at det træning jeg laver gør at man kan se kilone er fordelt anderledes så det er positivt :-)

God vind på vægten
12 år3. maj 2012 kl. 06:40
Nå så er det op på vægten :) Sidste tirsdag sagde vægten 76,8 i dag 75,7 så der er 1,1 kg på 9 dage jeg er godt tilfreds, især da jeg synede i weekenden..

sommer75: Tillykke med vægttabet :) jo længere ned du kommer jo mindre har du også at tabe. Så bare hæng i :)
12 år3. maj 2012 kl. 07:49
tak ja det har du jo nok ret i juliedea :-)

Tillykke med dit vægttab
12 år3. maj 2012 kl. 14:33
Jeg havde så travlt i går, så jeg kom slet ikke herind, men jeg var dog på vægten, og 1kg er tabt i denne uge, så nu er vægten på 72,5kg.. Jeg er super stolt.. Og tillykke til jer andre der også har tabt sig, super flot gået :D

12 år4. maj 2012 kl. 09:42
Ja jeg kunne desværre heller ikke nå det i går, men nåede dog på vægten... 1,4 kg. tabt, så det er super lækkert! Dog har jeg ikke store forventninger til næste uge, da vægten ikke har rykket sig ud af stedet fra i søndags - men så længe det ikke går en anden vej er jeg glad :)

Men super godt gået piger med det flotte vægttab!!! :D
12 år4. maj 2012 kl. 12:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });