#62 af Christinej91 (slettet)
Vejetråd 70 kg
Du læser en tråd i debat > vægttabChristinej91 (slettet)
re: velkommen
Juliedea: du er meget velkommen til at være med :)
12 år25. maj 2012 kl. 09:08
sommer75
ja selvfølgelig må du være med :-)
12 år25. maj 2012 kl. 13:33
PFuglsang
Mange tak, det er helt vildt så meget jeg fik tabt i den uge.. men nå nu er vi igang med næste uge, og da har jeg ikke de store forventninger, da jeg har mange planer de næste par dage og skal spise ude mange gange..
Det lyder som et super mål i har sat jer.. :-)
Det lyder som et super mål i har sat jer.. :-)
12 år26. maj 2012 kl. 12:35
juliedea
Er glad for jeg må være med :) tror nu heller ikke det bliver til mere end det for det har godt nok været noget af en weekend :( med middage og konfirmation... og man laver jo bare intet, sidder bare og fylder mad i hovedet :( men men tror stadig på det nok skal komme... der vil altid være perioder hvor det kan være svært også fordi omgivelserne jo også har en indflydelse...
Håber på en god uge :)
Håber på en god uge :)
12 år27. maj 2012 kl. 18:30
bruger slettet
Heej Piger. Ja jeg har heller ikke været herinde den sidste uges tid, men er flyttet hjem til mine forældre midlertidig, så syntes der har været så meget om ørnene på mig... Men sidste weekend da jeg var på besøg hos mine forældre overholdte jeg det med at spise min egen morgenmad og frokost, så jeg kunne nøjes med at spise deres aftensmad, som jeg skrev, men tog alligevel 1 kg på, så det tog gejsten lidt fra mig, for havde jo et mål med at nå under de 70 kg inden d. 1 Juni ligesom PFuglsang. Men dem har jeg så KÆMPET med at komme af med hele ugen og til morgen sagde vægten 69,6 :O .... Kunne slet ikke tro mine øjne på nogen måde :D har tabt mig 2,9 kg på en uge!!!! Det er bare super fedt, havde på ingen måde troet på at jeg kunne nå målet inden d. 1 Juni efter bummerten i weekenden - så er bare super glad :D... Så mangler der bare 4,6 kg inden uge 30, så er første delmål nået :)
PFuglsang: Super godt gået!!! :D så nåede vi det sku alligevel :)
12 år28. maj 2012 kl. 13:17
juliedea
sweet: FLOT med vægttabet, det kan du godt være stolt af, tillykke :)
Ja jeg står fuldstændig stille :( det lykkes slet ikke i denne tid.. Der sker ogdå en masse ting i omkring mig og det påvirker mig rigtigt meget.. bla har jeg en veninde og hendes børn og dyr boende i en periode, jeg syntes godt det kan være stressende at bo mange sammen.. især når man ikke er enige om rengøring og den slags..
Nå men det er jo en helt anden snak!!
Jeg når i hvert fald overhovedet ikke nogen af mine mål, håber det går meget bedre for jer andre :)
Ja jeg står fuldstændig stille :( det lykkes slet ikke i denne tid.. Der sker ogdå en masse ting i omkring mig og det påvirker mig rigtigt meget.. bla har jeg en veninde og hendes børn og dyr boende i en periode, jeg syntes godt det kan være stressende at bo mange sammen.. især når man ikke er enige om rengøring og den slags..
Nå men det er jo en helt anden snak!!
Jeg når i hvert fald overhovedet ikke nogen af mine mål, håber det går meget bedre for jer andre :)
12 år30. maj 2012 kl. 07:55
PFuglsang
Wow hvor flot, tillykke med det, det er fantastisk...
Ja, der er rigtig mange ting der spiller ind på ens vægttab.. Stress har meget at sige i den sammenhæng.. Det mærker jeg rigtig disse dage, jeg er igang med den sidste eksamen, og jeg stresser total .. glæder mig til det er overstået :)
Så er det i morgen vægten tæller, bliver spændende at se hvad vægten siger, jeg har slet ikke været på den endnu..
Ja, der er rigtig mange ting der spiller ind på ens vægttab.. Stress har meget at sige i den sammenhæng.. Det mærker jeg rigtig disse dage, jeg er igang med den sidste eksamen, og jeg stresser total .. glæder mig til det er overstået :)
Så er det i morgen vægten tæller, bliver spændende at se hvad vægten siger, jeg har slet ikke været på den endnu..
12 år30. maj 2012 kl. 14:50
sommer75
Så er det torsdag og hold da op jeg var spændt på vægten. Men jeg nåede lige nøjagtig 500 g i minus så blev bare SÅ glad. så 74,1 sagde den til morgen. jeg er stolt af mig selv :-) For har virkelig haft en uge hvor jeg havde lyst til direkte sagt at æde og æde og så æde lidt mere men er kun faldet i et par gange med alt for mange kcal.
Er så spændt på I andre der er med på 500 g´s vognen og høre hvordan det er gået med jer. :-)
PF du har så ret i at der er meget der spiller ind på vægten - derfor er det vigtigt vi bruger hinanden i de perioder så fokus ikke kun er på "problemet" men også på vægten.
Mål til næste uge er minus 300 g for mit vedkommende så torsdag ville jeg gerne stå på 73,8 kg.
Er så spændt på I andre der er med på 500 g´s vognen og høre hvordan det er gået med jer. :-)
PF du har så ret i at der er meget der spiller ind på vægten - derfor er det vigtigt vi bruger hinanden i de perioder så fokus ikke kun er på "problemet" men også på vægten.
Mål til næste uge er minus 300 g for mit vedkommende så torsdag ville jeg gerne stå på 73,8 kg.
12 år31. maj 2012 kl. 13:58
Christinej91 (slettet)
Hej.. :) min vægt sagde 74,7 kun -300 gram.. så nåede ikke helt målet..
Tilykke til jer andre med jeres vægttab..
Tilykke til jer andre med jeres vægttab..
12 år31. maj 2012 kl. 14:19
Hey I to må jeg lige være med på den der med at tabe 500 gram til næste gang? For min vægt har fuldstændig misforstået hvad det her går ud på :( så den besluttede at jeg har taget 400 gram på. Armen den er helt væk, vi er overhovedet ikke enige om tingene! så sidste torsdag 74,4 i dag 74,8.. Det er bare ikke godt nok!!