Vejetråd 70 kg
Du læser en tråd i debat > vægttabsommer75
re: sørgeligt
Jeg ved ikke hvor mange kcal jeg spiser. Det er efterhånden meget lang tid siden jeg har talt. Jeg ved ca hvad der er i mine madvarer så et skud er 1300-1400 kcal.
Lever lidt efter DDV´s principper hvor man ikke tæller kcal.
Sorry havde ikke set du spurgte om kcal :-)
Lever lidt efter DDV´s principper hvor man ikke tæller kcal.
Sorry havde ikke set du spurgte om kcal :-)
12 år18. juli 2012 kl. 06:50
scwicky
hej alle sammen
jeg tænkte på om jeg må være med, da jeg omsider har fundet motivationen igen efter lang tids sygdom og dermed medicin.
Jeg er 21 år og vejede i går 74,4 kg.
mit endelige mål er 64,9 kg. ca. kommer an på hvordan jeg ser ud.
Jeg er 167 cm. høj
Jeg prøver at komme til fitness hver dag mandag til torsdag, da min kæreste er inde og afsone sin værnepligt så han er kun hjemme i weekenden, og motion er en herlig måde at få tiden til at gå på :)
Jeg håber må være med til at give og få støtte herinde, da min vægt tit laver store udsving og dermed mister jeg motivationen :)
god dag til alle :)
jeg tænkte på om jeg må være med, da jeg omsider har fundet motivationen igen efter lang tids sygdom og dermed medicin.
Jeg er 21 år og vejede i går 74,4 kg.
mit endelige mål er 64,9 kg. ca. kommer an på hvordan jeg ser ud.
Jeg er 167 cm. høj
Jeg prøver at komme til fitness hver dag mandag til torsdag, da min kæreste er inde og afsone sin værnepligt så han er kun hjemme i weekenden, og motion er en herlig måde at få tiden til at gå på :)
Jeg håber må være med til at give og få støtte herinde, da min vægt tit laver store udsving og dermed mister jeg motivationen :)
god dag til alle :)
12 år18. juli 2012 kl. 08:53
juliedea
sommer75: Det var sådan generalt jeg mente det følte lige et øjeblik, at jeg skrev i øst og I svarede i vest :)
Ville det ikke være nemmere for dig at styre hvis du talte kalorier? Der er jo stadig plads til at man viger lidt og det ikke er så hårdt - jeg mener det er ikke efter en stram plan :) siger det kun fordi jeg også har levet efter det andet og det hjalp kun da jeg vejede meget for meget :)
scwicky: Du skal være velkommen :) godt du har fået det godt :) Jamen det lyder som om du hører til her vi suser også lidt op og ned :)
Ville det ikke være nemmere for dig at styre hvis du talte kalorier? Der er jo stadig plads til at man viger lidt og det ikke er så hårdt - jeg mener det er ikke efter en stram plan :) siger det kun fordi jeg også har levet efter det andet og det hjalp kun da jeg vejede meget for meget :)
scwicky: Du skal være velkommen :) godt du har fået det godt :) Jamen det lyder som om du hører til her vi suser også lidt op og ned :)
12 år18. juli 2012 kl. 09:48
juliedea
I øvrigt med kalorierne tror jeg du har ret man må ikke komme under 1200... Jeg spiser også mellem 1200 - 1400 men enten lyver vi for os selv eller også er der noget galt et sted for vi burde tabe os hvis vi kun spiser de kalorier ifølge programmet her??
12 år18. juli 2012 kl. 09:51
scwicky
tak for velkomsten juliedea, håber det vil hjælpe lidt på kuren at der er nogen der holder øje, min kæreste er desværre ikke så god til at spørge ind til det.
Jeg spiser i øvrigt også de 1200-1400 kcal om dagen.
i weekenderne ligger de nok lidt højere :)
Jeg spiser i øvrigt også de 1200-1400 kcal om dagen.
i weekenderne ligger de nok lidt højere :)
12 år18. juli 2012 kl. 10:05
sommer75
Scwicky du er velkommen herinde.
Jeg ved ikke juliedea for da jeg talte kcal kørte jeg helt surt i det fordi der blev for meget fokus på vægten og da jeg havde medvind talte jeg ikke men levede fornuftigt. Men noget skal der ske for du har helt ret juliedea enten lyver vi om kcal eller glemmer vi at taste alt for med de kcal burde vi tabe os også uden motion :-)
Jeg ved ikke juliedea for da jeg talte kcal kørte jeg helt surt i det fordi der blev for meget fokus på vægten og da jeg havde medvind talte jeg ikke men levede fornuftigt. Men noget skal der ske for du har helt ret juliedea enten lyver vi om kcal eller glemmer vi at taste alt for med de kcal burde vi tabe os også uden motion :-)
12 år18. juli 2012 kl. 12:45
juliedea
scwicky: det er vigtigt at din kæreste følger med og spørg ind til dig, man har brug for al den støtte man kan få :) og nu har du så også fået os :)
Nemlig sommer75, vi må lige være lidt mere ærlige over for os selv og tage os lidt sammen :)
Det vigtigtste er jo at du finder noget som virker for dig og som du har det godt med :) syntes det er imponerende at du kan tabe dig uden at føre det helt store regnskab :)
Uha det er vejedag i morgen, tror nu ikke jeg har tabt mig men har fået vægten under kontrol og tabt det væske som havde sat sig, så det er fint nok :)
Nemlig sommer75, vi må lige være lidt mere ærlige over for os selv og tage os lidt sammen :)
Det vigtigtste er jo at du finder noget som virker for dig og som du har det godt med :) syntes det er imponerende at du kan tabe dig uden at føre det helt store regnskab :)
Uha det er vejedag i morgen, tror nu ikke jeg har tabt mig men har fået vægten under kontrol og tabt det væske som havde sat sig, så det er fint nok :)
12 år18. juli 2012 kl. 20:53
sommer75
74,9 siger vægten til morgen så lidt æv :-)
12 år19. juli 2012 kl. 08:01
scwicky
Juliedea: Ja det er vigtigt med støtte og opbakning, også fra kæresten. Men han er jo helt ovre på sjælland (vi bor i Horsens) og vi kommunikerer kun på sms, og han er tit så træt at han går i seng kl. 21, så snakker ikke ret meget sammen.
Og i weekenderne vil han bare gerne slappe af og have junk hele tiden. Det er svært at være den sure der siger nej hele tiden :)
Min vægt i dag siger 75,2
Ved ikke hvad der er sket. Godt nok havde jeg mine søskende på besøg og vi fik lidt guf, men jeg er sikker på jeg ikke fik mere end de 1400 kcal. Håber det er en kombi af spinning og væske i benene og pms :(
da jeg ikke var til fitness i går, tager jeg da bare to timer i dag, da det lige passer med tiden i dag, så må vi se hvordan benene har det i morgen :D
Håber det går bedre med vægten for jer andre :)
Og i weekenderne vil han bare gerne slappe af og have junk hele tiden. Det er svært at være den sure der siger nej hele tiden :)
Min vægt i dag siger 75,2
Ved ikke hvad der er sket. Godt nok havde jeg mine søskende på besøg og vi fik lidt guf, men jeg er sikker på jeg ikke fik mere end de 1400 kcal. Håber det er en kombi af spinning og væske i benene og pms :(
da jeg ikke var til fitness i går, tager jeg da bare to timer i dag, da det lige passer med tiden i dag, så må vi se hvordan benene har det i morgen :D
Håber det går bedre med vægten for jer andre :)
12 år19. juli 2012 kl. 08:09
ca. 1200-1400 kcal