#2 af juliedea
Vejetråd 70 kg
Du læser en tråd i debat > vægttabjuliedea
re: Vejetråd 70 kg
Jeg springer med herover og håber der kommer lidt mere gang i den igen, tråden var gået lidt død...
Mit endemål er 65, men har sat mig nogle del mål på vejen. Jeg vejer 76,8 nu og første mål er 75 omking 15/5 og 70 omkring 15/7... Håber det holder :)
Mit endemål er 65, men har sat mig nogle del mål på vejen. Jeg vejer 76,8 nu og første mål er 75 omking 15/5 og 70 omkring 15/7... Håber det holder :)
12 år25. april 2012 kl. 09:50
sommer75
velkommen
Dejligt julidea du er med.
Jeg håber også at der hopper nogle flere med herover.
Målet er at støtte hinanden og sammen nå vores mål for vi vil jo alle gerne se godt ud og af med de ekstra kilo der irritere os :-)
Så alle der er med på en kigger kom og deltag i vores gruppe.
Jeg håber også at der hopper nogle flere med herover.
Målet er at støtte hinanden og sammen nå vores mål for vi vil jo alle gerne se godt ud og af med de ekstra kilo der irritere os :-)
Så alle der er med på en kigger kom og deltag i vores gruppe.
12 år25. april 2012 kl. 10:52
juliedea
re: velkommen
Jeg syntes i hvert falde det er rart med noget dialog herinde :) det gør det hele lidt nemmere... Holder vi stadig fast i vores vejedag, som er tirsdag?
Jeg syntes det har fungeret fint indtil nu.
Jeg syntes det har fungeret fint indtil nu.
12 år26. april 2012 kl. 14:25
PFuglsang
Hej..
Jeg vil meget gerne være med her, hvis der er plads til mig? Hvilke 'aftaler' har i? Det ser ud til i har veje dag om tirsdagen? Jeg plejer at veje mig om torsdagen, da jeg er med i torsdags vejningen, men jeg har ikke noget problem med også at veje mig om tirsdagen også.. :D
Min vægt er på 73,5kg lige nu, og målet er at komme ned på 68kg. Måske vil jeg længere ned, men jeg tager kiloene af små mål af gangen.. Da jeg startede herinde var min vægt på 90kg, så indtil nu har jeg tabt mig 16,5kg og er bare så glad for det.. Mit problem er motionen, jeg er ikke god til at tage mig sammen og få dyrket motion.. Men hvad angår mad, her har jeg ingen problemer, her syntes jeg det går fint.. :D
Jeg vil meget gerne være med her, hvis der er plads til mig? Hvilke 'aftaler' har i? Det ser ud til i har veje dag om tirsdagen? Jeg plejer at veje mig om torsdagen, da jeg er med i torsdags vejningen, men jeg har ikke noget problem med også at veje mig om tirsdagen også.. :D
Min vægt er på 73,5kg lige nu, og målet er at komme ned på 68kg. Måske vil jeg længere ned, men jeg tager kiloene af små mål af gangen.. Da jeg startede herinde var min vægt på 90kg, så indtil nu har jeg tabt mig 16,5kg og er bare så glad for det.. Mit problem er motionen, jeg er ikke god til at tage mig sammen og få dyrket motion.. Men hvad angår mad, her har jeg ingen problemer, her syntes jeg det går fint.. :D
12 år26. april 2012 kl. 21:13
sommer75
PFuglsang - du er hjertelig velkommen her i tråden.
Super flot med dit vægttab godt gået.;-)
Mit mål er 70 kg inden 1.10.12 men står stille pt og skulle efter målstregen herinde være på 73,2 nu så begynder at føle mig lidt presset.
Vi plejer at have vejedag tirsdag men jeg syntes vi skal veje os den dag der passer os bedst og så melde ind. Personlig er jeg på hver dag og taster det herinde men skriver kun tirsdag i tråden hvad vægten var.
Juliedea - Jeg syntes også det er med til at holde humøret oppe at vi har den her tråd så giver man den lige en ekstra skalle for at kunne sige man har tabt sig.
God vind til jeres vejedag.
Super flot med dit vægttab godt gået.;-)
Mit mål er 70 kg inden 1.10.12 men står stille pt og skulle efter målstregen herinde være på 73,2 nu så begynder at føle mig lidt presset.
Vi plejer at have vejedag tirsdag men jeg syntes vi skal veje os den dag der passer os bedst og så melde ind. Personlig er jeg på hver dag og taster det herinde men skriver kun tirsdag i tråden hvad vægten var.
Juliedea - Jeg syntes også det er med til at holde humøret oppe at vi har den her tråd så giver man den lige en ekstra skalle for at kunne sige man har tabt sig.
God vind til jeres vejedag.
12 år27. april 2012 kl. 07:59
juliedea
PFuglesang: Velkommen til tråden :) super flot med dit vægt tab det kan du kun være stolt over :) Jeg har selv tabt mange kilo men det ligger år tilbage nu... Jeg har været oppe på 106 kilo (godt nok under graviditet) og har så stået stille på de omkring 78 kilo nogle år. Nu må det være nok!! Af med de kilo :)
Jeg vejer mig også hver dag men syntes stadig vi skal lave en fast dag hvor vi skriver det herinde sammen, hvad siger I?
Jeg vejer mig også hver dag men syntes stadig vi skal lave en fast dag hvor vi skriver det herinde sammen, hvad siger I?
12 år27. april 2012 kl. 09:18
PFuglsang
Ja, nu skal de kilo væk!
Ja, jeg er også lidt bagud med mit mål, 300g, jeg har sagt at d. 31.05 skal jeg veje 70kg, ved ikke om jeg når det, det kommer an på så meget. For mig betyder det ikke så meget med datoerne, men det betyder noget med vægten, jeg er ligeglad med hvor lang tid det tager, bare jeg når mine mål.. Og det har virket indtil nu :-)
Men det ville da være fedt hvis jeg kommer ned på 70kg til d. 31.05
Jeg har tænkt mig at fortsætte med at være med i torsdags vejningen, fordi torsdag er en super veje dag, så hvis man har en vild weekend kan man nå at rette op på det inden vægten tæller.. Men jeg vil også gerne veje mig tirsdag.. I bestemmer :-)
Ja, jeg er også lidt bagud med mit mål, 300g, jeg har sagt at d. 31.05 skal jeg veje 70kg, ved ikke om jeg når det, det kommer an på så meget. For mig betyder det ikke så meget med datoerne, men det betyder noget med vægten, jeg er ligeglad med hvor lang tid det tager, bare jeg når mine mål.. Og det har virket indtil nu :-)
Men det ville da være fedt hvis jeg kommer ned på 70kg til d. 31.05
Jeg har tænkt mig at fortsætte med at være med i torsdags vejningen, fordi torsdag er en super veje dag, så hvis man har en vild weekend kan man nå at rette op på det inden vægten tæller.. Men jeg vil også gerne veje mig tirsdag.. I bestemmer :-)
12 år27. april 2012 kl. 13:36
bruger slettet
Hvis der er plads til en til, vil jeg da også meget gerne være med på tråden :) Jeg har ikke fået vejet mig i denne uge, men vil skyde på jeg vejer imellem 74-73 kg. og mit mål er at nå ned på 65 kg. inden d. 29 Juli. Vil dog gerne ende ned på 60 kg., men den tager jeg til den tid.
Lige pt. har jeg fast vejedag om søndagen, da det er slutningen på en uge og man kan starte frisk op på en ny. Derudover har jeg også meldt mig på torsdagsvejningen, dette bruger jeg mere for at se om vægten går i den rigtige retning til om søndagen.
Rigtig God Weekend
Sweetypiien
12 år27. april 2012 kl. 19:12
juliedea
Velkommen til sweetypiien :) der er altid plads til flere :)
Jeg syntes vi skal den vejedag fast. Jeg foreslår at vi tager den torsdag, der er i forvejen nogen der vejer sig så er det hele samlet på en dag. Hvad siger I til det?
Jeg er spændt på vægten da jeg har syndet på fredag og lørdag :( men krydser finger for at der er sket lidt alligevel.
Forsat god weekend :)
Jeg syntes vi skal den vejedag fast. Jeg foreslår at vi tager den torsdag, der er i forvejen nogen der vejer sig så er det hele samlet på en dag. Hvad siger I til det?
Jeg er spændt på vægten da jeg har syndet på fredag og lørdag :( men krydser finger for at der er sket lidt alligevel.
Forsat god weekend :)
12 år29. april 2012 kl. 09:36
Mit mål er at ende på 70 kg 1.10.12 så har lidt småtravlt da vægt idag er 74 kg.