#32 af Christinej91 (slettet)
Vejetråd 70 kg
Du læser en tråd i debat > vægttabChristinej91 (slettet)
re: Fandt jer :)
Hej :) jeg var med på den tidligere tråd :) jeg har simpelthen faret vild herinde.. kunne ikke finde jer :S
Men jeg er selvfølgelig stadig med :P
Jeg ligger på de 75 kg og vil meget gerne ned på normalvægt som er 64..
Men jeg er selvfølgelig stadig med :P
Jeg ligger på de 75 kg og vil meget gerne ned på normalvægt som er 64..
12 år14. maj 2012 kl. 21:45
Christinej91 (slettet)
re: Fandt jer :)
hov der skulle have stået om jeg stadig måtte være med ;s
12 år14. maj 2012 kl. 21:56
bruger slettet
re: Vejetråd 70 kg
Heej piger. I må undskylde jeg ikke har givet lyd fra mig den sidste uges tid, men er virkelig kørt surt i det - tør slet ikke at gå op på vægten! Det er nu ikke fordi jeg har syndet sådan rigtig, har bare ikke fået rørt mig og overholdt måltiderne... Jeg har været hjemme og besøge mine bedsteforældre i weekenden, hvor min mormor havde noget tøj til mig. Hun strakte tøjet ud og sagde enten "den er jo kæmpe stor, så mon ikke du kan passe den" eller "det er en STOR L, så den burte du kunne passe" efter jeg fik elevatorblikket ... Hun mener det helt sikkert ikke som hun får det til at lyde, hun er verdens dejligste menneske - MEN hold da op hvor kan hendes ord dog såre en! Hun er selv en meget spinkel dame på 48 kg., så selvfølgelig er en L stor for hende, men alligevel. Jeg var begyndt at have det okay med mig selv, men de bemærkninger har bare ødelagt alt igen. Har før lidt en del af bulimi og er desværre begyndt lidt på det igen de sidste to dage og der vil jeg bare ikke ud igen!!! Syntes det er noget rigtig lort lige nu og jeg syntes ellers det gik så godt
12 år14. maj 2012 kl. 22:54
juliedea
sommer75: Du har fuldstændig ret ved ikke hvad der sker, bare fordi det er weekend, det er bare en dårlig undskyldning og den skal stoppe NU!! Jeg har det på sammen måde, jeg bliver også ked af det når jeg stiller mig på vægten og kan se at den bare står stille og kun fordi jeg ikke kan tage mig sammen :( Rigtig god ferie og så tager vi lige tyren ved hornene :)
Christinej91: Dejligt at se dig herovre, du er mere end velkommen :)
sweetypiien: Du skal ikke undskylde, vi alle har det svært herinde! og det er netop derfor du skal skrive med herinde især når du har det skidt, så vi har en mulighed for at støtte dig :) Jeg er helt sikker på at din mormor har ment det godt, men du er nødt til at fortælle hende at det gør dig ked af det og at du rent faktisk kæmper meget for det. Det er dine følelser og dem har du ret til at have. Jeg ved ikke ret meget om bulimi, jeg ved bare at du for alt i verden ikke skal gå den vej! Kig i spejlet og smil og værd glad for det du ser, sig til dig selv at du kæmper og det er sgu da mega sejt :) og du er ikke alene, vi er mange herinde! Prøv at være mere på herinde måske hjælper det :)
Christinej91: Dejligt at se dig herovre, du er mere end velkommen :)
sweetypiien: Du skal ikke undskylde, vi alle har det svært herinde! og det er netop derfor du skal skrive med herinde især når du har det skidt, så vi har en mulighed for at støtte dig :) Jeg er helt sikker på at din mormor har ment det godt, men du er nødt til at fortælle hende at det gør dig ked af det og at du rent faktisk kæmper meget for det. Det er dine følelser og dem har du ret til at have. Jeg ved ikke ret meget om bulimi, jeg ved bare at du for alt i verden ikke skal gå den vej! Kig i spejlet og smil og værd glad for det du ser, sig til dig selv at du kæmper og det er sgu da mega sejt :) og du er ikke alene, vi er mange herinde! Prøv at være mere på herinde måske hjælper det :)
12 år15. maj 2012 kl. 08:28
juliedea
Jeg tænkte i øvrigt på om vi alle skulle skrive vores nuværende vægt, højde og mål herinde så vi ligesom alle er med igen... jeg gerne samle dem alle sammen og skrive dem i en besked for sig selv så vi ligesom har sådan en oversigt..
Hvad siger I til det?
Hvad siger I til det?
12 år15. maj 2012 kl. 08:31
bruger slettet
Tusinde taak Juliedea og ved det jo egentlig også godt, tror bare at følelserne har fået frit løb den sidste uges tid :-) Men tog mig mod til at gå op på vægten her til morgen, og kan se jeg faktisk har tabt 0,7 kg. siden torsdag, hvilke kommer SÅ meget bag på mig. Havde forberedt mig på at der nok var røget nogle kg. på, så er bare glad!
Så som tingende ser ud lige nu:
Højde: 164 cm.
Startvægt (11-04-2012): 76,7 kg
Nuværende vægt (15-5-2012): 71,7 kg.
Delmål (29-7-2012): 65 kg.
Endelige mål (?): 60 kg.
12 år15. maj 2012 kl. 10:18
PFuglsang
Åh ja, de kære weekender. Det er som regel der alle fristelserne er, eller faktisk er der hver dag nye fristelser, hvis altså man vælger at se dem. Jeg er begyndt at se det mere som et valg, altså jeg siger til mig selv at der er sundhed og så er der livskvalitet, og så skal jeg tage valget derudfra.. For mig virker det, men derfor er det ikke sikkert det virker ved jer, men måske skal i overveje hvad det er der får jer til at spise fristelserne? Ved ikke om det måske kan hjælpe jer? For lige nu ser jeg det som at i bliver ved med at køre rundt i den samme sorte ring, den ring skal brydes NU, som juliedea siger :-)
Jeg har lavet mig et mål der hedder at d. 1. Juni, da skal jeg være nede i 60’erne, min vægt i torsdags sagde 72,4 og derfra er 3 uger til d. 31 – så på de tre uger skal jeg gerne komme ned på minimum 69,9kg – jeg ved godt at det er et stramt mål, men jeg har brug for et lille spark, og jeg vælger at tro på at jeg kan nå det!! Hep på mig ;-)
Hej til Christinej91, det lyder som et godt mål, kan se at vi er næsten lige så høje (eller lave, hehe), hvordan vil du nå målet?
Sweetypiigen, åh den er svær den der, kender godt det der med at man selv syntes det går godt, og pludselig er der en der siger noget, uden det var meningen at det var sådan det skulle opfattes, som så slår en ud! .. Syntes at juliedae har fat i noget rigtig godt, måske skulle du prøve at snakke med din bedstemor om det, og måske kan hun så støtte og hjælpe dig? Jeg kender heller ikke særlig meget til bulimi, men jeg ved at det ikke er noget godt noget..
Juliedea, ja det lyder super godt, så har man også et bedre overblik, du kan se min vægt og mit mål i denne besked, og jeg er 164cm høj eller lav ;-)
Jeg har lavet mig et mål der hedder at d. 1. Juni, da skal jeg være nede i 60’erne, min vægt i torsdags sagde 72,4 og derfra er 3 uger til d. 31 – så på de tre uger skal jeg gerne komme ned på minimum 69,9kg – jeg ved godt at det er et stramt mål, men jeg har brug for et lille spark, og jeg vælger at tro på at jeg kan nå det!! Hep på mig ;-)
Hej til Christinej91, det lyder som et godt mål, kan se at vi er næsten lige så høje (eller lave, hehe), hvordan vil du nå målet?
Sweetypiigen, åh den er svær den der, kender godt det der med at man selv syntes det går godt, og pludselig er der en der siger noget, uden det var meningen at det var sådan det skulle opfattes, som så slår en ud! .. Syntes at juliedae har fat i noget rigtig godt, måske skulle du prøve at snakke med din bedstemor om det, og måske kan hun så støtte og hjælpe dig? Jeg kender heller ikke særlig meget til bulimi, men jeg ved at det ikke er noget godt noget..
Juliedea, ja det lyder super godt, så har man også et bedre overblik, du kan se min vægt og mit mål i denne besked, og jeg er 164cm høj eller lav ;-)
12 år15. maj 2012 kl. 10:28
sommer75
sweetypiien - Du skal altså ikke undskylde.......................... Du skal bruge os. Vi skal jo ikke kun være der i medgang og vi vil alle gerne være der når det er svært det er jo derfor vi har truffet et valg om at vi er åbne om vores problem nemlig vægten og vores lidt manglende selvværd. Personligt er jeg slem til at sætte fokus på mit hængende mavesskind istedet for jeg faktisk har fået stramme baller og tabt mig nogle cm. Bulimi må ophøre med det samme - det er en dårlig cirkel at komme i. Jeg har selv lidt af bulimi og ved at når vægten driller eller en dum kommentar fra andre kommer så kommer trangen til igen at stikke en finger i halsen MEN vi gør det ikke VEL ;-) Du skal bruge os også på en lortedag. Det er jo netop der du skal bruge søde ord.
Og se lige dit store vægttab på en måned. 4,9 kg det er s.... flot gået. Kom med ombord her og vi er der for dig.
Juliedea godt ide. og ja nu er det nok med de fristelser. Her er det der går galt at jeg spiser rugbrød til middag plejer jeg jo ikke til dagligt. Og så får man lidt god mad og et glas vin og ja stivelse er en meget dårlig cooktail for mig.
PFfuglsang selvfølgelig kan du nå dit mål. Jeg hepper på dig.
Christina undrede mig også over hvor du blev af ;-) Så du er hjertelig velkommen.
Nå start i januar 76,7 kg
vægt til morgen 74,6 kg
vægt 1.10.12 72,3 kg ( så er jeg normalvægtig hihi)
højde 170 cm
Pas godt på hinanden til jeg er back på mandag så følger jeg lige med og juliedea vi modstår fristelserne her i miniferien ikke???? ;-)
Og se lige dit store vægttab på en måned. 4,9 kg det er s.... flot gået. Kom med ombord her og vi er der for dig.
Juliedea godt ide. og ja nu er det nok med de fristelser. Her er det der går galt at jeg spiser rugbrød til middag plejer jeg jo ikke til dagligt. Og så får man lidt god mad og et glas vin og ja stivelse er en meget dårlig cooktail for mig.
PFfuglsang selvfølgelig kan du nå dit mål. Jeg hepper på dig.
Christina undrede mig også over hvor du blev af ;-) Så du er hjertelig velkommen.
Nå start i januar 76,7 kg
vægt til morgen 74,6 kg
vægt 1.10.12 72,3 kg ( så er jeg normalvægtig hihi)
højde 170 cm
Pas godt på hinanden til jeg er back på mandag så følger jeg lige med og juliedea vi modstår fristelserne her i miniferien ikke???? ;-)
12 år15. maj 2012 kl. 16:13
juliedea
Så kom der da ellers gang i tråden her :) det er dejligt at se.. jeg har noteret alles mål og alt det ned men der mangler lige en herinde så jeg venter lige lidt med at taste det ind.
PFuglsang: Du har fat i noget der, ved sgu ikke helt hvad det er, der gør det... ved bare at jeg har en meget sød tand og at den har det med at bestemme over mig :( nogen dage har jeg ikke problemer med det andre er det slemt :(
Jeg taber mig heller ikke super hurtigt men det går fremad og det er det vigtigste :)
sweetpiien: Det er jo rigtigt meget du har tabt på kort tid, det er rigtigt flot :) så du kan tage det helt roligt...
sommer75: Rigtig god ferie :) håber du klare den. Jeg skal nok prøve at gøre mit for ikke at falde i :) nu må det sgu stoppe! Hvor svært kan det være ;)
PFuglsang: Du har fat i noget der, ved sgu ikke helt hvad det er, der gør det... ved bare at jeg har en meget sød tand og at den har det med at bestemme over mig :( nogen dage har jeg ikke problemer med det andre er det slemt :(
Jeg taber mig heller ikke super hurtigt men det går fremad og det er det vigtigste :)
sweetpiien: Det er jo rigtigt meget du har tabt på kort tid, det er rigtigt flot :) så du kan tage det helt roligt...
sommer75: Rigtig god ferie :) håber du klare den. Jeg skal nok prøve at gøre mit for ikke at falde i :) nu må det sgu stoppe! Hvor svært kan det være ;)
12 år15. maj 2012 kl. 18:56
Jeg er ikke med på torsdag for vi er på ferie - der kan det jo rigtig gå galt men forsøger at være positiv omkring det.
Rigtig god vind til jer begge for der er åbenbart kun os 3 der skriver og så alle dem der lurer ;-)