#372 af Christinej91 (slettet)
Vejetråd 70 kg
Du læser en tråd i debat > vægttabChristinej91 (slettet)
re: vejetråd 70 kg
min vægt sagde her til morgen 73,8 taget en lille smule på siden igår
12 år22. november 2012 kl. 13:53
Christinej91 (slettet)
men tabt 400 gram siden sidste torsdag.. håber det er gået godt med jer andre..
12 år22. november 2012 kl. 13:57
VEGANER (slettet)
77,6 i dag på min mors vægt, 76,9 i går på min søsters vægt (min mors vejer mere end min og min søsters mindre).Så uanset hvad har jeg nået mit mål, at tabe mig 600 gram fra de 78,2 jeg vejede sidste uge (på min egen vægt). Spørgsmålet er bare hvor meget 'ekstra' jeg har tabt mig.
Til næste uge er mit mål også at tabe mig 600 gram.
Til næste uge er mit mål også at tabe mig 600 gram.
12 år22. november 2012 kl. 16:02
TiBrMa (slettet)
Tillykke til jer Veganer og Christine :) SKØNT med vægttab!
Men det lyder som en grim omgang I har været igennem Christine. Håber I er kommet jer ovenpå forskrækkelsen.
Jeg hopper også selv med på "taber"-vognen i denne uge. Vægten her til aften sagde 70,3 :) Wuhuuu!!! Jeg har også været dygtig hele denne uge, så jeg havde også håbet på, at jeg ville tabe mig. I lørdags vejede jeg 70,8 (jeg ser lige bort fra menstruationsvægten fra først på ugen) så jeg har tabt 500 gram på en uges tid. Dejlig dejligt dejligt!
Men det lyder som en grim omgang I har været igennem Christine. Håber I er kommet jer ovenpå forskrækkelsen.
Jeg hopper også selv med på "taber"-vognen i denne uge. Vægten her til aften sagde 70,3 :) Wuhuuu!!! Jeg har også været dygtig hele denne uge, så jeg havde også håbet på, at jeg ville tabe mig. I lørdags vejede jeg 70,8 (jeg ser lige bort fra menstruationsvægten fra først på ugen) så jeg har tabt 500 gram på en uges tid. Dejlig dejligt dejligt!
12 år22. november 2012 kl. 20:02
Christinej91 (slettet)
Hej allesammen vægten sagde idag 74,0 kg ligeud så har taget 200 gram på..
Held og lykke til jer andre
Held og lykke til jer andre
11 år29. november 2012 kl. 11:54
VEGANER (slettet)
Har ikke nået mit mål, da jeg har taget voldsomt på i løbet af ugen. Både fordi jeg har spist for meget, men har også haft mild forstoppelse. Nu er jeg nede på 77,5 igen,ca samme som sidste uge. Målet til næste uge er 76,9.
11 år29. november 2012 kl. 14:29
TiBrMa (slettet)
Min vægt siger 70,4 her til aften. Så +100g siden i sidste uge. Men med den forgangne weekend taget i betragtning (julefrokost/æbleskivehygge osv.) er det okay.
Jeg er ret godt tilfreds, selvom det ikke er blevet til vægttab i denne uge :)
Jeg er ret godt tilfreds, selvom det ikke er blevet til vægttab i denne uge :)
11 år29. november 2012 kl. 19:35
VEGANER (slettet)
Redigerer mit mål til næste vejning, da jeg i dag vejer 76,9, som jeg i går havde tænkt som mit mål. Vil næste torsdag gerne veje 76,4, og så er jeg faktisk tilbage på at følge min oprindelige målsætning, med at smide 600 gram om ugen.
11 år30. november 2012 kl. 07:15
sommer75
Hej Piger
Der er godt nok stille herinde for tiden. Er der slet ingen der skal støttes :-)
Jeg har lige haft en øv periode. Skulle jo på sygehuset med min mave og røg igennem en kikkertundersøgelse og den tog godt nok pippet fra mig. Så vægten har svinget meget.
Til morgen stod den på 75,1 kg så det er ok. Men har været nede på 74,8 mens det stod på. Men fik dianose og det er det vigtigste. Jeg lider af kronisk forstoppelse så vil have en vægt der svinger meget alt afhængig af toiletbesøg. jo tak!!!!
Men de slipper mig ikke og forsøger med medicin at styre det så er optimistisk endnu.
Der er godt nok stille herinde for tiden. Er der slet ingen der skal støttes :-)
Jeg har lige haft en øv periode. Skulle jo på sygehuset med min mave og røg igennem en kikkertundersøgelse og den tog godt nok pippet fra mig. Så vægten har svinget meget.
Til morgen stod den på 75,1 kg så det er ok. Men har været nede på 74,8 mens det stod på. Men fik dianose og det er det vigtigste. Jeg lider af kronisk forstoppelse så vil have en vægt der svinger meget alt afhængig af toiletbesøg. jo tak!!!!
Men de slipper mig ikke og forsøger med medicin at styre det så er optimistisk endnu.
11 år3. december 2012 kl. 16:33
min kæreste blev indlagt i weekenden med asmatiske anfald(han har haft astma siden han var 8, men aldrig generet ham så meget) men i stedet for at trøstespise, glemte jeg at spise i farten hvilket er meget underligt for mig, for jeg plejer altid at trøste spise.. men han er kommet hjem igen og har det fint og jeg er begyndt at spise igen..
min vægt er siger idag 73,4. men ville lige skrive men vægt idag, da min mestruation er lige om hjørnet og forventer nok at jeg tager lidt på..