Vejetråd 70 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: sørgeligt
sommer75: glemte sgu helt dit råd om kun at spise en børnemenu på mac D, det skulle jeg have gjort :) det er jo tit sådan når der er noget man virkelig ønsker sig, så bliver man jo lidt forblendet, og inderst inde ønsker du det jo ikke :) men er ked af at i ikke fik den :(
Du har helt ret med hensyn til mig i hvert fald for jeg synder mere end jeg vil indrømme, men for pokker altså det smager jo bare så godt det skidt :)
Men grunden til vi synder er vel også at man bruger undskyldningen at det går nok, og det er jo ikke så meget og i den stil... men men vi klare det :)

christinej91: det lyder som om du har haft godt styr på tingene trods alt :) det er da i den rigtige retning :)
12 år23. juli 2012 kl. 16:06
ja.. weekenden gik rigtig godt.. men så kom jeg til at sidde alene hjemme igår.. og ups så røg der lidt chips ned.. :S

Men idag har jeg motioneret meget og puhha syntes det var hårdt..
12 år24. juli 2012 kl. 13:27
Jeg bliver sindsyg af den vægt.....

Den har ikke rokket sig ud af stedet siden fredag og jeg har virkelig hånden på hjertet kun syndet i weekenden.
Den er over min tilladte grænse på 75 kg så bliver vanvittig og rigtig ked af det. 75,1 siger den dumme dumme vægt :-(

Nå så kom spøgelserne ud af skabet piger ;-) vi spiser i smug og tæller ikke alt med i regnskabet :-) Jeg har bare aldrig tænkt over at det kunne give så meget den chips i ny og næ eller et par nødder mens jeg laver mad. Men det gør det æv.
I næste uge er jeg ikke så aktiv herinde for vi er på ferie fra på fredag og til mandag i uge 32 så er vildt spændt på om vægten løber helt af med mig. Vi skal gå en masse km så håber på vægten bare er det samme som da jeg tog afsted og SÅ skal den have en ordentlig skalle. Nu har jeg jo lige købt ny bikini og den skal jeg kunne passe så den gamle kan komme ud.

Christine - har du tænkt over hvorfor du lige da du var alene tog lidt chips :-)

Juliedea - det er dig velondt at du gik amok på MC D ;-) Vi skal på jensens i vores ferie og der er mit valg igen grillede grønsager til min bøf eller endnu bedre hvis jeg kan overtale dem til at give mig en skål salat til bøffen istedet men det er ikke alle jensens der er fleksible på det punkt. Men ok grønsager er bedre end kartofler og whiskeysauce så det er ok.

Nå i morgen store vejedag. Husk det nu piger så jeg kan se jeres vægt inden jeg tager på ferie. :-)
12 år25. juli 2012 kl. 07:29
Jeg bliver mindst lige så sindsyg som dig sommer75..

Min vægt den rykker sig til gengæld men det er rigtigt meget i den forkerte retning :( 75,1 det gør mig ked af det når den har været meget længere nede :(
Men du har helt ret vi syndet alt for meget og det er jo der det ligger, jeg kan gå hele dagen uden det er et problem eller jeg spiser noget men men så bliver det eftermiddag og aften og så går det galt for mig :(
Vi må forsøge at få det under kontrol og nu for det her går ikke... Jeg spekulere rigtigt meget for tiden, vi har fået tilbudt en bolig, som er rigtigt fed og dobbelt så stor som den vi har, men beliggenheden skaber lidt problemer... I virkeligheden en møg dårlig undskyldning :(

Er sikker på du nok skal klare din ferie, det gik jo fint sidste gang, der tog du ikke så meget på :)
12 år25. juli 2012 kl. 08:37
Nej kan ikke lige forklare hvorfor det var da jeg var alene hjemme..

men vægt er sunket lidt selv om jeg har spist lidt chips.. er jeg glad for.. men min er også kommet et godt stykke over de 75 kg jeg heller ikke ville over igen :( men har også motioneret rigtig meget igår og i forgårs og havde beløndet mig selv ved at komme i cirkus og jeg var stolt over jeg ikke købte noget usundt jeg skulle havde med ind og gumle på under showet..
12 år25. juli 2012 kl. 10:35
og av av av jeg kan mærke mine mavemuskler idag..
12 år25. juli 2012 kl. 10:35
Juliedea - hold da op som er det taget ud af min hverdag. Jeg spekulere også alt for meget og når jeg gør det så er det som om jeg slet ikke har kontrol med vægten. Derimod hvis lokummet virkelig brænder eller der slet ingen spekulationer er ja så taber jeg mig også. Jeg har også opdaget at selvom lægen har tjekket mit stofskifte ja så kan jeg ikke tabe mig f.eks 1 kg om ugen som de siger man kan. Jeg har prøvet 110 % at leve efter en kostplan men da ugen var omme havde jeg tabt 400 g. Jeg tror meget mit problem hænger i at jeg fysisk ikke kan holde til hård motion. ½ time hvor jeg både er på cross og styrketræner så er jeg helt færdig og med mange smerter. Derimod var jeg sygemeldt i foråret pga min lidelse og når jeg ikke skal arbejde ja så er overskuddet også til at træne lidt hårdere men igen ½-1 time så måtte jeg stoppe og jeg træner vel og mærket med en fysioterapeut ved siden af mig. Det hun siger jeg skal lære er at sige det er okay. Det er bare fan... svært når man gerne vil træne og meget gerne 2 -3 gange pr uge.
Vi fik igen igår tilbudt en lejlighed MEN måtte sige nej da den lå i den blok der er utæt. Rigtig øv for vi var nr 2 til den. Vi har hus til salg fordi vi begge har fysiske skavanker og ikke kan holde til at lave alt det et hus kræver mere. Det giver nogle spekulationer fordi vi kan jo ende på tvang hvis der ikke sker noget snart og vi så vælger at flytte i lejlighed inden huset er solgt men valget går imellem at forblive en familie og mellem at beholde hus til det er solgt og ja der har vi valgt hinanden og må så tage tingene som de kommer - rigtig svært.

Christinej - sjovt at man bare gør ting når man er alene syntes du ikke. Når jeg er alene hjemme går jeg alle skabe igennem mange gange om dagen. Ofte så tager jeg ikke noget (fordi sørger for ikke at have noget lækkert ) men helt åndsvagt man gør det :-) Super godt med den ekstra motion :-)

Nå så kan jeg vist ikke trække den længere med at fortælle vægten. 75 lige ud ØV.
I morgen står den på ferie og så ryger ærmerne op for alvor når jeg kommer hjem :-)

Hvor blev vores tilløbere af? Karin er du helt væk og swicky vi vil gerne støtte dig så du ikke ender med en masse kg som du ikke har brug for :-)
12 år26. juli 2012 kl. 07:46
Hej igen,

Har lige holdt det sidste af min ferie... eller det vil sige -egentlig er min ferie slut, men jeg har ikke rigtig kunnet overskue at begynde at tælle og gøre ved igen, men nu er jeg på. Jeg har tastet min morgenmad ind og har været på vægten. den sagde 76,5 hvilket nok er nogenlunde det samme som før ferien (selvom mit hovede vil have at jeg vejede 74 dengang -men det gjorde jeg ikke!!) Så det kan jeg ikke være utilfreds med.
-jeg håber at jeg kan stoppe mit colaforbrug og min chokoladetrang... men første skridt er at begynde at taste så kommer det nok.

-jeg har lige læst tråden igennem og kan se at i har nogle ting at gå og bikse med -det er hård og svært og håber for alle og jeg håber virkelig at i kommer godt igenem det hele.

-og så er det en lidt fin erkendelse det der med at man går og spiser en lille smule i smug (for sig selv)... mange bække små; gør mange kilo... men for dælen det er så svært at synes at det gør noget at man lige tager 10 mandler... eller en nektarin (eller en toblerone ;) )

Nå men jeg har sat et mål der hedder 72 kilo per 1 september. lidt optimistisk... men jeg arbejder bedst under pres ;) og jeg skal have nye elever til september så det må kunne motívere noget...

Rigtig god dag til jer alle... og til dem der kæmper ekstra hårdt lige for tiden. I er super seje og i kan helt sikkert gøre det, selvom det er hårdt!

12 år26. juli 2012 kl. 09:11
puhha den ekstra kæmpen har gjort godt :) så vægten siger idag 76,4 altså -600 gram fra i sidste uge.. :) nu mangler jeg bare li et godt stykke igen..

Sommer75: jo det er lidt underligt at det kun er når man er alene, man li finder lidt godt fra skabet også tror jeg bestemt ikke det er positivt vi næsten bor ved siden af købmanden så hvis man lii har lyst til et eller andet er der ikke langt..
12 år26. juli 2012 kl. 10:28
retur fra ferie
Så er jeg kommet hjem fra min ferie i Tjekkiet.

Vægten sagde 75,4 her til morgen og ferien har altså kostet mig 800 gram. helt ok, da jeg glemte at jeg ikke måtte købe slik, og spiste det hver dag. til gengæld har jeg svømmet og gået meget, så er glad for at vægten ikke er højere oppe.

Jeg har også ferie i denne uge, og jeg skal bare trisse rundt herhjemme og ikke lave noget. Var sammen med en veninde i dag og fik kun et glas cola.

Er også lige kommet i tanker om at jeg kun har fået morgenmad i dag, godt der snart er aftensmad :)

I denne her uge vil jeg prøve at komme af sted til fitness hver dag, da jeg jo har masser af tid burde det kunne lade sig gøre :)

Vi har vist alle feriehygget lidt for meget og nu må vi op på hesten igen :)

God mandag til alle :)
12 år30. juli 2012 kl. 19:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });