Vejetråd 70 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: av
mit trænningsprogram har stået lidt stille efter jeg er begyndt på arbejde men er sikker på når jeg er blevet vandt til at arbejde at jeg nok skal komme igang igen..

ved ikke helt mit mål til næste uge er at holde vægten, da jeg havde fødselsdag igår og ikke holdte mig for meget tilbage og idag skal jeg til 2x40 års fødselsdag med hele familien og der tror jeg ikke der kommer noget sundt mad på bordet.. så jeg vil bare være glad hvis den står på det samme..
12 år8. september 2012 kl. 11:24
og tillykke med vægttabet..
12 år8. september 2012 kl. 11:26
hvordan går det med jer andre herinde.. syntes der er blevet meget stille herinde..
12 år11. september 2012 kl. 17:14
Jeg tænkte lige det samme. :-)

Jeg holder mig stadig i 74 kilozonen så godt tilfreds.

Hvor er I andre henne??? Juliedea du læser vel stadig med???????????? Ved du er irriteret over vægten men for pokker brug os. Det plejer jo at hjælpe når du først får fortalt vægten. Så kom ind i kampen
12 år11. september 2012 kl. 18:33
JEg følte mig lii pludselig lidt alene da der ikke rigtig skete noget herinde..

og for søren juliedea vi er her for dig.. du skal bruge os så meget du kan nu hvor du hat mest brug for det..

12 år11. september 2012 kl. 20:18
Ja jeg var også ved at føle mig alene :-)

Hvor er alle henne??? Husk vi skal bruge hinanden i medgang og modgang så har I modvind så brug os. Og kører det bare ja så vil vi gerne høre hvad der kører fordi personligt lære jeg meget af jer andre.

Så i morgen er det torsdag og vejedag så glæder mig til at se en masse tal herinde :-)
12 år12. september 2012 kl. 21:00
jeg glæder mig også til at hører om jeres uge i morgen alemsammen..
12 år12. september 2012 kl. 22:18
Jo jo Jeg er her skam stadig :) dejligt i tænker på mig :) Jeg har bare haft en sindsyg uge, der har virkelig været meget at se til med alle ungerne herhjemme... Kommunen har nu taget den endelige beslutning om at lukke den skole min børn går på.. De to store når heldigvis at blive færdig og skal rykke videre men min den mindste kommer lidt i klemme så har rendt til møder og sådan...

Så bare rolig mig slipper I ikke af med :)
Nå men har haft en yoyo vægt den sidste uge som altid... vægten har været oppe og ramme de 80 øv...
Men har så været til læge (i forbindelse med graviditeten) og jeg har en meget direkte læge som spurgte mig hvad jeg havde tænkt mig med den vægt :( av lige i ansigtet! Hun mener så at jeg sagtens kan tabe mig ned til de 65 kilo under graviditeten, så længe jeg bare spiser det jeg skal... TAG DEN!
Så hun syntes bare jeg skulle se at komme i gang... og det gjorde jeg så og har faktisk været ved godt mod og til morgen sagde vægten 78,3 ved godt det er alt for højt og det gør ondt at være tilbage lige på samme vægt som da jeg startede herinde...
Men jeg har tabt mig og er ved godt mod og sikker på at det nok skal lykkes og har jo jer to som støtter mig så meget...
Så er positiv :)

Hvordan går det med jer? har i styr på vægten?
Det er vist kun os 3 der er tilbage igen, vi må være den hårde kerne :)
12 år13. september 2012 kl. 09:53
Av tag den juliedea. Den gjorde ondt!!!!!!!!!!! Uha kan mærke hvordan den besked ramte dig.

Men op på hesten ingen undskyldninger mere ;-)

Her sagde den 73,7 til morgen så er godt tilfreds.

Ved også at jeg taber mig lige nu pga appetiten ikke er så stor pga alt det stress og jag og det at være såret over en eller flere kollegaer har klaget over mig. Så jeg er indkaldt til samtale omkring min adfærd og holdning. Tag den.

Ingen er så ærlige at de siger hvem det er fordi jeg har direkte spurgt. Men av hvor gør det ondt alligevel.

Men op på hesten igen
12 år13. september 2012 kl. 11:48
det er da træls Sommer75, håber det går den anden vej og dem der klager bliver gode igen..

træls juliedea alt det med skolelukning vi har været igennem det samme herude.. jeg kommer fra nabobyen som har fået lukket deres skoler og er flyttet sammen i den her by vi bor nu, og der er nogle stykker der er meget imod nabobyen, så jeg or i en by jeg ikke er velkommen i.. men der er nogle stykker som så heldigvis har taget mig til sig eller hvad man nu siger.. men det er bare ikke sjovt at der bliver sådan en kri mellem byerne herude.. det er ikke dejligt..

min vægt sagde det samme som i sidste uge 75,7 så alt vel her :) det var mit mål til den her uge.. men jeg ved ikke jeg er begyndt at få smerter om aftenen, når jeg trækker vejret og bevæger mig..
12 år13. september 2012 kl. 18:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });