Vejetråd 70 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: vejetråd 70 kg
Dejligt at der omsider er kommet et svar på det Sommer. Selvom det selvfølgelig er træls, at der er noget i vejen, så må det være en lettelse at få lidt afklaring. Det forklarer jo også, hvorfor det har været ekstra svært for dig at få et godt flow i vægttabet.

Jeg har selv haft en helt igennem elendig weekend... Vores søn kom hjem fra vuggestue torsdag med omgangssyge (igen...) og det lykkedes ham at få smittet både min mand og mig. Så vi har løbet om kap på vej til toilettet hele weekenden - samtidig med at vi har passet en syg dreng. Hold nu op det var hårdt...
Jeg vejede 66,2 kg søndag morgen, så jeg havde tabt mig godt fire kg på to dage og var fuldkommen slap og afkræftet. Jeg fik krampe af at gå op ad trappen herhjemme (vi bor godt nok på fjerde sal men alligevel...) Men nu er kroppen vist nogenlunde ved at virke igen. Jeg har efterhånden fået appettitten tilbage (sådan i det små) og jeg har også lyst til at drikke noget igen; og min vægt her til aften sagde 68,9.

Men jeg ville godt nok hellere have taget et kilo på end at gå igennem sådan en omgang igen. Puha...
11 år3. december 2012 kl. 19:14
Åh Sommer da har været savnet :P Det er da godt du har fået stillet en dianose og de vil gøre noget ved det..

Det er da træls TiBrMa det var også et voldsomt dyk nedad.. men godt du er begyndt at få det bedere..
11 år3. december 2012 kl. 22:37
vejetråd 70 kg
Æv tibrma der er ikke noget der dræner mere end sådan en omgang og så med et sygt barn. Jeg prøvede det jo op til jeg skulle have den kikkertundersøgelse. pyha jeg var træt i kroppen.

Godt det er vendt. :-)
11 år4. december 2012 kl. 05:24
Vi har også haft en omgang herhjemme og er stadig i gang det er lidt hårdt når det bare bliver ved og ved :( men det kan desværre ikke ses på min vægt der bare stiger og stiger, har sådan ca regnet ud at jeg tager 100 g på om dagen HOLD NU KÆFT!!!

Jeg ved ikke helt hvor jeg står føler ikke jeg har tabt modet men alligevel får jeg heller ikke gjort noget ved det og hold da op der må være mange af de små måltider :( Har pt opgivet målet med min vægt, lige nu er mit mål bare at få skrevet ind hvad jeg spiser og sørge for at holde det nede så håber jeg at følge med, med vægten på et tidspunkt.

Dejligt for dig sommer at få lidt svar, du har jo længe gået med fornemmelsen af at der var noget galt. Så rasler de sidste kilo af :)

Jeg tænkte på om vi skulle starte en ny tråd op? Den er blevet meget lang og det kunne måske puste lidt frisk blod i årene :)
11 år4. december 2012 kl. 08:39
Juliedea er også tilbage :) hehe

Det er da træls i alle har været syge.. håber da i er ved at være raske allesammen igen..

Det kan være det er en god ide med en ny tråd..
11 år4. december 2012 kl. 08:46
I har ret. Jeg opretter en ny tråd der hedder vejetråd 70 kg del 2 :-)

Dejligt du er m ed endnu juliedea :-) Tror det er fornuftig bare at skrive ind men endnu mere fornuftig at du gør den synlig på den måde holder du dig selv mere i ørene og vi andre kan også ;-)
11 år5. december 2012 kl. 05:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });