#212 af Christinej91 (slettet)
Vejetråd 70 kg
Du læser en tråd i debat > vægttabChristinej91 (slettet)
re: sørgeligt
Bodyrock er interval trænning.. nogle af øvelserne er simple knæløft mens andre er lidt sværre og de slapper ikke meget af.. der er ikke ret meget tid til at få vejret i.. men man kan mærke det og man sveder meget.. men har ikke set nogen video derinde endnu der varer i over 25 min..
12 år8. august 2012 kl. 14:22
juliedea
Nå Nå Nå den store vejedag... Min vægt har været som en gyngehest hele ugen, vildt irriterende :( den startede på 76,2 og var ned og ramme 75,1 men her til morgen sagde den så 75,7 er slet ikke tilfreds :( men tænker at min krop lige nu er i gang med at rydde ud for den lange periode hvor jeg har syndet og jo taget en masse på, for har holdt det siden jeg tog min beslutning...
Håber det ser bedre ud for jer andre :)
Håber det ser bedre ud for jer andre :)
12 år9. august 2012 kl. 09:02
scwicky
Christine: det lyder da spændende, koster det noget?
Dagens vægt er på 74,5, så 100 gram siden i går og nu skrev jeg jo ikke min vægt ind i sidste uge, men vil tro den stod på 75,6 der, så 1,5 kg er der røget :)
Dagens vægt er på 74,5, så 100 gram siden i går og nu skrev jeg jo ikke min vægt ind i sidste uge, men vil tro den stod på 75,6 der, så 1,5 kg er der røget :)
12 år9. august 2012 kl. 09:14
Christinej91 (slettet)
Swicky: det koster ingenting, kun hvis du vil havde nogle af de redskaber de benytter, men jeg finder alternativer, så jeg ikke behøver at købe de ting.. men der er også nogle video'er hvor de slet ikke bruger redskaberne og hvad angår interval tælleren kan du jo bare følge dem i video'en eller ens mobil..
min vægt sagde 75,7 her til morgen :) det vil sige jeg har tabt 700 gram siden i sidste uge.. wii :) det går den rigtige vej :)
min vægt sagde 75,7 her til morgen :) det vil sige jeg har tabt 700 gram siden i sidste uge.. wii :) det går den rigtige vej :)
12 år9. august 2012 kl. 11:22
karin1 (slettet)
Hvor er i seje allesammen.
Ser ud som om alle har tabt sig... eller ihvertfald har taget en beslutning om at nu er det nu!
Flot at i får trænet... især at i kan gøre det hjemme... jeg er nødt til at bevæge mig ned i centeret, ellers laver jeg simpelthen ikke nok. Det er super gået af jer!
min egen uge har været noget skidt. Jeg vejer nu 75,6. nærmest intet vægttab... og problemet er egentlig at jeg godt ved at jeg bør være tilfreds, har været sukkerhungrende og slet ikke kunnet lade være med at spise og spise... måske er det ved at være tid til mens.
-får I andre også hunger op til menstruation? -og kan i tøjle den? for det kniber virkelig for mig.
Nå op på den berømte hest igen... tager til sverige til en veninde her i weekenden. Tror ikke det blir vanvittig usundt, men drinks og desserter kommer nok til at dominere lidt..
Rigtig god weekend til alle. :)
Ser ud som om alle har tabt sig... eller ihvertfald har taget en beslutning om at nu er det nu!
Flot at i får trænet... især at i kan gøre det hjemme... jeg er nødt til at bevæge mig ned i centeret, ellers laver jeg simpelthen ikke nok. Det er super gået af jer!
min egen uge har været noget skidt. Jeg vejer nu 75,6. nærmest intet vægttab... og problemet er egentlig at jeg godt ved at jeg bør være tilfreds, har været sukkerhungrende og slet ikke kunnet lade være med at spise og spise... måske er det ved at være tid til mens.
-får I andre også hunger op til menstruation? -og kan i tøjle den? for det kniber virkelig for mig.
Nå op på den berømte hest igen... tager til sverige til en veninde her i weekenden. Tror ikke det blir vanvittig usundt, men drinks og desserter kommer nok til at dominere lidt..
Rigtig god weekend til alle. :)
12 år9. august 2012 kl. 12:06
Christinej91 (slettet)
Hej Karin jeg får også det sådan når det er ved at være den tid.. og jeg syntes det er mega svært at holde sig fra det usunde..
og de fleste gange går det galt for mig..
og de fleste gange går det galt for mig..
12 år9. august 2012 kl. 14:24
juliedea
Jeg syntes ikke jeg mærker noget om det er den på måneden eller ej, det er ens for mig...
Men det går helt galt for mig den søde tand har virkelig fat i mig :( jeg er så ked af det for kan slet ikke styre det.. og vægten stiger :(
Men det går helt galt for mig den søde tand har virkelig fat i mig :( jeg er så ked af det for kan slet ikke styre det.. og vægten stiger :(
12 år11. august 2012 kl. 13:49
sommer75
juliedea kan du så komme tilbage på sporet ;-)
Jeg har altid en sød tand så jeg "nøjes" med at stjæle datterens slik fy slemme mor :-)
Jeg har altid en sød tand så jeg "nøjes" med at stjæle datterens slik fy slemme mor :-)
12 år11. august 2012 kl. 16:02
Store_Michael (slettet)
Kan varmt anbefale BodyRock.
Det er en "hjemmetrænings-bevæglese" som har aktive medlemer over hele verden.
Der er megen motivation og inspiration at hente på deres FB side. Vi snakker 12 min om dagen, det lyder ikke af meget, men tro mig, man tigger og beder stopuret sige bip inden de 12 min er gået ;-)
Har selv brugt det det sidste halve år, desværre ikke konsekvent, men er nu med igen..
Jeg har downloadet en del af deres instruktionerinden ejg mønstrede ud, og bruger dem som inspiration til at sammensætte egne sekvenser i løbet af ugen. Virker fint for mig herude.. Det er en dårlig dag hvis ikke det gør ondt et eler andet sted ;-)
God fornøgelse.. alle kan være med, det gælder blot om at gøre noget. Alt er bedre end ingen ting, og glæd digiver det du kan, og de forbedringer du gør dig.. det er esensen i det hele..
Knus
Micahel (med tråden Sømand i knibe)
Det er en "hjemmetrænings-bevæglese" som har aktive medlemer over hele verden.
Der er megen motivation og inspiration at hente på deres FB side. Vi snakker 12 min om dagen, det lyder ikke af meget, men tro mig, man tigger og beder stopuret sige bip inden de 12 min er gået ;-)
Har selv brugt det det sidste halve år, desværre ikke konsekvent, men er nu med igen..
Jeg har downloadet en del af deres instruktionerinden ejg mønstrede ud, og bruger dem som inspiration til at sammensætte egne sekvenser i løbet af ugen. Virker fint for mig herude.. Det er en dårlig dag hvis ikke det gør ondt et eler andet sted ;-)
God fornøgelse.. alle kan være med, det gælder blot om at gøre noget. Alt er bedre end ingen ting, og glæd digiver det du kan, og de forbedringer du gør dig.. det er esensen i det hele..
Knus
Micahel (med tråden Sømand i knibe)
12 år11. august 2012 kl. 20:03
Da min veninde som er meget veltrænet og slank i forhold til mig sagde at hun havde ondt bagefter blev jeg nødt til at prøve..
bodyrock.tv/category/daily-workouts/all-workouts/
(Hjemmesiden kan godt være forvirrende) - det var den i hvert fald for mig, de første par gange..