#152 af Christinej91 (slettet)
Vejetråd 70 kg
Du læser en tråd i debat > vægttabChristinej91 (slettet)
re: sørgeligt
Sommer75 - jeg har det på samme måde lige for tiden med at det er nemmere at proppe chips i munden.. God bedring til din datter...
Kan du ikke lave nogle grønsager eller tage noget frugt sammen med rugbrødet, så ser det ud som om du spiser mere..
Kan du ikke lave nogle grønsager eller tage noget frugt sammen med rugbrødet, så ser det ud som om du spiser mere..
12 år15. juli 2012 kl. 09:38
juliedea
Også tanker herfra til dig og den lille pige og ikke mindst hendes familie :( det er virkelig trist...
Ja vi er da gået helt over i dan anden vogn alle sammen, det er for dårligt vi må virkelig gøre noget ved det!! NU!! Har været på mac d i dag med ungerne og intet spist selv er virkelig stolt :)
sommer: nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er, men kan du ikke forklare hende at du ikke kan spise rugbrød, fordi du ikke kan tåle det. Jeg spiser jo heller ikke altid det samme som de andre herhjemme og det forstår de både de store og de små. Måske er det snyd at du ikke spise rugbrød til gengæld må hun spise kage og andre søde sager :)
jeg har startet min uge godt håber det varer ved og at I andre kommer med, jeg bliver virkelig sp ked af det når jeg stiller mig på vægten og ser jeg nu igen skal tabe de samme kilo, der er kun en der kan ændre det, og det er mig!
Ja vi er da gået helt over i dan anden vogn alle sammen, det er for dårligt vi må virkelig gøre noget ved det!! NU!! Har været på mac d i dag med ungerne og intet spist selv er virkelig stolt :)
sommer: nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er, men kan du ikke forklare hende at du ikke kan spise rugbrød, fordi du ikke kan tåle det. Jeg spiser jo heller ikke altid det samme som de andre herhjemme og det forstår de både de store og de små. Måske er det snyd at du ikke spise rugbrød til gengæld må hun spise kage og andre søde sager :)
jeg har startet min uge godt håber det varer ved og at I andre kommer med, jeg bliver virkelig sp ked af det når jeg stiller mig på vægten og ser jeg nu igen skal tabe de samme kilo, der er kun en der kan ændre det, og det er mig!
12 år16. juli 2012 kl. 16:31
karin1 (slettet)
Hej Med jer,
Er der mon plads til en ny herinde hos jer?
Jeg er i øjeblikket på ferie, og det lige efter en omgang roskilde festival, så ved ikke helt hvad jeg vejer... bortset fra at jeg med sikkerhed har taget på.
Vil tro at jeg er et eller andet sted midt i 70'erne og målet er at ramme 70 sådan inden for rimelig overskuelig fremtid (må jo lige se hvor slemt det står til når jeg kommer hjem).
-jeg er i øjeblikket i Korea og spiser ris morgen, middag og aften -det er sindssygt lækkert, men ved jo også godt at stivelse og hurtige kulhydrater ikke lige er det smarteste for min vægt -der er bare ikke så meget at gøre ved det... andet end at jeg prøver at optimere min motivation ved at sidde og læse her... så jeg er KLAR når jeg kommer hjem.
Hav en rigtig dejlig dag :)
Karin
Er der mon plads til en ny herinde hos jer?
Jeg er i øjeblikket på ferie, og det lige efter en omgang roskilde festival, så ved ikke helt hvad jeg vejer... bortset fra at jeg med sikkerhed har taget på.
Vil tro at jeg er et eller andet sted midt i 70'erne og målet er at ramme 70 sådan inden for rimelig overskuelig fremtid (må jo lige se hvor slemt det står til når jeg kommer hjem).
-jeg er i øjeblikket i Korea og spiser ris morgen, middag og aften -det er sindssygt lækkert, men ved jo også godt at stivelse og hurtige kulhydrater ikke lige er det smarteste for min vægt -der er bare ikke så meget at gøre ved det... andet end at jeg prøver at optimere min motivation ved at sidde og læse her... så jeg er KLAR når jeg kommer hjem.
Hav en rigtig dejlig dag :)
Karin
12 år16. juli 2012 kl. 16:57
Christinej91 (slettet)
Karin du er meget velkommen :) vi glæder os til du kommer hjem fra korea og hopper med på vognen.. :)
Jeg har taget mig lidt sammen, og startet hårdt ud den her uge.. min mor har været forbi så det har stået på hård oprydning og rengøring af huset plus jeg har lavet lidt styrketrænning eller øvelser (eller hvad det hedder) herhjemme.
og det er rigtig flot juliedea :) nu skal vi virkelig igang igen så vi kan komme af med det lidt ekstra der sidder på sidebenene.. :)
Jeg har taget mig lidt sammen, og startet hårdt ud den her uge.. min mor har været forbi så det har stået på hård oprydning og rengøring af huset plus jeg har lavet lidt styrketrænning eller øvelser (eller hvad det hedder) herhjemme.
og det er rigtig flot juliedea :) nu skal vi virkelig igang igen så vi kan komme af med det lidt ekstra der sidder på sidebenene.. :)
12 år16. juli 2012 kl. 17:19
karin1 (slettet)
Super, tak skal i ha :)
Rigtig god vind ugen ud!!
Rigtig god vind ugen ud!!
12 år16. juli 2012 kl. 17:58
juliedea
Velkommen karin1 :) håber du bliver glad for det herinde... Det lyder dejligt med din ferie, jeg elsker ris og det er bare overhovedet ikke i orden at spise når man er på kur :(
ØV ØV
Vi skal bare op på hesten nu :)
ØV ØV
Vi skal bare op på hesten nu :)
12 år16. juli 2012 kl. 22:09
sommer75
velkommen karin1. Du er meget velkommen :-)
Jeg ved jo godt piger hvad der skal til men har bare en fase nu hvor jeg simpelthen ikke kan få det til at fungere.
Idag sagde jeg nej til at spise med familien men lavede mig en lækker ½ rugbrød som jeg spiste stående fordi sad jeg ved jeg at jeg spiste mere end ½ rugbrød. De var lidt skuffet men jeg skal have styr på vægten inden vi tager på ferie i uge 31.
Vægten tør jeg slet ikke skrive så undlader ;-)
Jeg ved jo godt piger hvad der skal til men har bare en fase nu hvor jeg simpelthen ikke kan få det til at fungere.
Idag sagde jeg nej til at spise med familien men lavede mig en lækker ½ rugbrød som jeg spiste stående fordi sad jeg ved jeg at jeg spiste mere end ½ rugbrød. De var lidt skuffet men jeg skal have styr på vægten inden vi tager på ferie i uge 31.
Vægten tør jeg slet ikke skrive så undlader ;-)
12 år17. juli 2012 kl. 16:37
juliedea
Taler jeg for døve øre her??
sommer75: Godt du tager kampen op nu :)
Hvor mange kalorier spiser I andre om dagen?
sommer75: Godt du tager kampen op nu :)
Hvor mange kalorier spiser I andre om dagen?
12 år17. juli 2012 kl. 19:31
Christinej91 (slettet)
Jeg ved ikke helt præcis hvad jeg spiser..
men tror det er mellem ca. 1200 kcal om dagen.. det hat jeg fået at vide man ikke må gå under.. nogen gange tror jeg godt den kan komme lidt over..
men tror det er mellem ca. 1200 kcal om dagen.. det hat jeg fået at vide man ikke må gå under.. nogen gange tror jeg godt den kan komme lidt over..
12 år17. juli 2012 kl. 19:47
Kender det med vægten for uha det går slet ikke her. Jeg kan mærke at selvom det ikke er en alvorlig sygdom min datter har fået så påvirker den mig og tager en del af mit overskud så det er nemmere at proppe chips og andre lækre sager indenbords for så at have det dårligt bagefter.
Jeg skal have vendt vognen NU for går på ferie næste fredag og ja der ved jeg at den står på rugbrød ommiddagen og det kan jeg jo ikke med men min datter SKAL spise det så bliver jeg også nød til det. Vil forsøge med taktikken at dele rugbrødet i mange små stykker så der ser ud som om jeg spiser et helt rugbrød men vil se om jeg kan nøjes med ½ rugbrød.
Jeg har købt min nye bikini for den anden var blevet for stor men som det går nu kommer den nye ikke i brug så kommer jeg til at passe den gamle ÆV.
Så jeg skal op på hesten igen.
Håber I andre også kommer med på hesten så vi kan nå vores mål