Sommer75 - jeg har det på samme måde lige for tiden med at det er nemmere at proppe chips i munden.. God bedring til din datter...
Kan du ikke lave nogle grønsager eller tage noget frugt sammen med rugbrødet, så ser det ud som om du spiser mere..
#152 af Christinej91 (slettet)
Kender det med vægten for uha det går slet ikke her. Jeg kan mærke at selvom det ikke er en alvorlig sygdom min datter har fået så påvirker den mig og tager en del af mit overskud så det er nemmere at proppe chips og andre lækre sager indenbords for så at have det dårligt bagefter.
Jeg skal have vendt vognen NU for går på ferie næste fredag og ja der ved jeg at den står på rugbrød ommiddagen og det kan jeg jo ikke med men min datter SKAL spise det så bliver jeg også nød til det. Vil forsøge med taktikken at dele rugbrødet i mange små stykker så der ser ud som om jeg spiser et helt rugbrød men vil se om jeg kan nøjes med ½ rugbrød.
Jeg har købt min nye bikini for den anden var blevet for stor men som det går nu kommer den nye ikke i brug så kommer jeg til at passe den gamle ÆV.
Så jeg skal op på hesten igen.
Håber I andre også kommer med på hesten så vi kan nå vores mål