Vejetråd 70 kg
Du læser en tråd i debat > vægttabsommer75
re: Vejetråd 70 kg
hold da op tibrma du er sej og hvor er det godt med job også selvom det kun er 7 uger. De finder ud af at de ikke kan undvære dig så da da du er med job hihi. Det er sejt gået og stort tillykke
Jeg var tilbage hvor jeg startede sidste torsdag så 75,9 til mig. Æv ¨
Men helt min egen skyld for jeg har småspist og gør det stadig selvom det ikke er meget men lidt hist og pist betyder jo ret mange kcal som ikke er talt med.
Jeg tror også jeg har svær ved at tabe mig fordi jeg bøvler meget med maven. Faktisk så meget at jeg skal op på sygehuset og tjekkes fordi som lægen siger det kan ikke være rigtigt at jeg skal bøvle så meget så er lidt spændt på og nervøs for det men igen kan man finde en forklaring vil det jo være fedt :-)
Syntes ikke der er mange andre der har tastet vægt er det fordi det er gået skidt?????
God weekend piger
Jeg var tilbage hvor jeg startede sidste torsdag så 75,9 til mig. Æv ¨
Men helt min egen skyld for jeg har småspist og gør det stadig selvom det ikke er meget men lidt hist og pist betyder jo ret mange kcal som ikke er talt med.
Jeg tror også jeg har svær ved at tabe mig fordi jeg bøvler meget med maven. Faktisk så meget at jeg skal op på sygehuset og tjekkes fordi som lægen siger det kan ikke være rigtigt at jeg skal bøvle så meget så er lidt spændt på og nervøs for det men igen kan man finde en forklaring vil det jo være fedt :-)
Syntes ikke der er mange andre der har tastet vægt er det fordi det er gået skidt?????
God weekend piger
12 år2. november 2012 kl. 05:22
juliedea
TiBrMa: stort tillykke med alt det positive i dit liv det er da dejligt :) og heldigt med job i disse tider det er ikke nemt :)
Og endnu større tillykke med vægten - altså bare det var mig :)
Hmm sommer jeg er vist ikke den eneste med dårlige undskyldninger her hva? Du skal stoppe med alt det småspiseri ;) det nytter ikke!!
Men håber der gemmer sig en forklaring i din mave, det er aldrig rart hvis der er noget galt :(
Jeg fik macdonalds mad i går til aften da vi flyttede for min søster :( hmm altså syntes faktisk ikke det er den helt store oplevelse så hvorfor spise det............. Nå men det har ikke påvirket min vægt - endnu!
Har faktisk tabt mig igen her til morgen :)
Nå men vægt i går sagde 80,7 så det er da - 700 g det er fint nok... jeg håber lidt på at jeg kan nå ned omkring de 80 måske 79,9 til næste gang men baby begynder jo også at tage på så skal jo tabe dens vægt også selvom det ikke er meget endnu...
God Weekend ;)
Og endnu større tillykke med vægten - altså bare det var mig :)
Hmm sommer jeg er vist ikke den eneste med dårlige undskyldninger her hva? Du skal stoppe med alt det småspiseri ;) det nytter ikke!!
Men håber der gemmer sig en forklaring i din mave, det er aldrig rart hvis der er noget galt :(
Jeg fik macdonalds mad i går til aften da vi flyttede for min søster :( hmm altså syntes faktisk ikke det er den helt store oplevelse så hvorfor spise det............. Nå men det har ikke påvirket min vægt - endnu!
Har faktisk tabt mig igen her til morgen :)
Nå men vægt i går sagde 80,7 så det er da - 700 g det er fint nok... jeg håber lidt på at jeg kan nå ned omkring de 80 måske 79,9 til næste gang men baby begynder jo også at tage på så skal jo tabe dens vægt også selvom det ikke er meget endnu...
God Weekend ;)
12 år2. november 2012 kl. 09:09
Christinej91 (slettet)
Hej alle sammen, undskyld jeg er lidt forsinket min vægt sagdedet samme i torsdags som det gjorde sidste torsdag... har været en okay uge.. Fredag en meget sørgelig dag skulle nmelig sige farvel til alle dem i børnehaven også har jeg været syg det meste af weekenden så her til morgen sagde vægten jeg havde tabt mig 100 gram..
Tilykke til jer der har tabt jer.. :) flot klaret :)
Tilykke til jer der har tabt jer.. :) flot klaret :)
12 år5. november 2012 kl. 12:21
Christinej91 (slettet)
Min vægt sagde idag 74,7, så det er et tab på 300 gram.. har været syg g har derfor ikke kunne få så meget ind da jeg har haft så ondt i halsen så jeg er spændt på om det siger booom på vægten i næste uge..
Held og lykke til jer andre :)
Held og lykke til jer andre :)
12 år8. november 2012 kl. 18:07
sommer75
vejetråd 70 kg
Jeg kunne ikke lige finde tiden til at skrive igår men vejede 75,7 så det var 200 g. Helt selvforskyldt det ikke er mere men ingen dårlige undskyldninger for det :-)
Syntes vores nye piger er faldet fra! Selvom I ikke har tabt jer må I gerne skrive vi støtter jer jo også når det går den forkerte vej :-)
God weekend til alle og god vind til næste uge.
Mål er 75,4 kg fordi skal ud og spise i morgen så er nok bedst ikke at satse det helt store :-)
Syntes vores nye piger er faldet fra! Selvom I ikke har tabt jer må I gerne skrive vi støtter jer jo også når det går den forkerte vej :-)
God weekend til alle og god vind til næste uge.
Mål er 75,4 kg fordi skal ud og spise i morgen så er nok bedst ikke at satse det helt store :-)
12 år9. november 2012 kl. 05:34
bruger slettet
re: vejetråd 70 kg
Heej piger. I må undskylde at jeg ikk har givet lyd fra mig i små to uger, men min far er lige blevet slemt syg, så det har slået mig lidt ud af kurs. Men jeg er med igen, kan jeg mærke jeg har brug for, for at mit vægttab ikke skal stige helt til vejrs :) .. Jeg har ikke været på vægten de sidste to uger, men regner med at der er røget nogle kg på, da jeg ikke har haft så meget fokus på sundheden de sidste par uger, men det nytter intet, så skal stoppe nu!!! Men vil nu alligevel vente med at veje mig til på torsdag, selvom jeg starter på en frisk fra nu af :) .. Håber i har haft en god weekend! Og fortsat god kamp mod kiloene derude :)
12 år11. november 2012 kl. 23:21
Christinej91 (slettet)
Hej sweetypigen.. er ked af at høre det med din far.. håber han får det bedere igen..
12 år14. november 2012 kl. 13:47
sommer75
Så er det vejedag gad vide om der er nogen på vægten idag og taster eller det bare er mig :-)
Her er det den tid på måneden og så har jeg spist ude og brød så mandag stod den på 76,6 kg men idag 76 så har tabt mig men også taget på.
Jeg taster igen mad men ville ønske at madital virkede på min mobil så jeg kan taste alt jeg indtager men den vil ikke søge maden ud når jeg prøver øv
Håber I er med og giver lidt opbakning for jeg trænger till spark og støtte
Her er det den tid på måneden og så har jeg spist ude og brød så mandag stod den på 76,6 kg men idag 76 så har tabt mig men også taget på.
Jeg taster igen mad men ville ønske at madital virkede på min mobil så jeg kan taste alt jeg indtager men den vil ikke søge maden ud når jeg prøver øv
Håber I er med og giver lidt opbakning for jeg trænger till spark og støtte
12 år15. november 2012 kl. 07:04
Christinej91 (slettet)
Hej allesammen min vægt sagde 74,2 fra morgenen af det er et ½ kg siden siden sidste torsdag.. :)
Sommer du skal til og op på hesten igen, du kan sagtens det ved jeg for det har du bevidst herinde.. du skal bare i gang igen.. hvergang du tager en bid af et eller andet så tænk på at i næste uge vil du have nogle fremskridt.. og når du så pludselig ser fremskridt så vil du pludselig der her mer og mer fordi du ser fremskridt.. men det bliver hårde og hårde mentalt for dig hvis du bliver ved med at blive i den onde cirkel du er i lige nu..
Der er godt nok lidt stille herinde..
Sommer du skal til og op på hesten igen, du kan sagtens det ved jeg for det har du bevidst herinde.. du skal bare i gang igen.. hvergang du tager en bid af et eller andet så tænk på at i næste uge vil du have nogle fremskridt.. og når du så pludselig ser fremskridt så vil du pludselig der her mer og mer fordi du ser fremskridt.. men det bliver hårde og hårde mentalt for dig hvis du bliver ved med at blive i den onde cirkel du er i lige nu..
Der er godt nok lidt stille herinde..
12 år15. november 2012 kl. 13:47
Sagen er nemlig, at jeg i tirsdags fik mit første job efter jeg blev færdig med min uddannelse sidste efterår og efter overstået barsel (det er godt nok kun en 7 ugers projektansættelse - men stadigvæk). I dag startede jeg så på det ny arbejde - samme dag som vi kunne fejre vores lille drengs 1 års fødselsdag. Og i morges hoppede jeg også lige på vægten og blev temmelig forbavset over, at den viste 70,9 kg :D 2 kg mindre end i fredags!
Ca. det ene kg der er røget af er det ekstra menstruations-kilo jeg altid tager på i dagene omkring og taber igen, når det er overstået. Men omkring 1 kg "rigtigt" vægttab på et uge :) Yay!
Jeg håber I har kunnet holde fast i den positive stemning igen d'damer. Jeg kender alt for godt den der "så-kan-det-sgu-også-være-ligemeget" fonemmelse man kan få, når vægten er steget (især hvis man selv synes, man har gjort det rimelig fornuftigt). Men sejt at I er kommet tilbage på sporet!