#52 af Christinej91 (slettet)
Vejetråd 70 kg
Du læser en tråd i debat > vægttabChristinej91 (slettet)
re: velkommen
Tillykke til jeg med de flotte vægttab.. :)
12 år17. maj 2012 kl. 21:27
juliedea
Jeg måler mig også og kan da også se at der er sket noget ville nok bare have det til at gå hurtigere :(
Siger jeg som ikke har haft den mest heldige weekend indtil nu :( fødselsdag i går ,det gik okay sagde nej til det meste :) i dag var så lidt værre :( var til brunch og det var svært for der var ikke så meget frugt men meget lyst brød og den slags, så de to dage her bliver lige hevet ud og så ligger jeg lige hårdt ud fra søndag :)
Håber det går fint for jer andre :) og forsat god weekwnd :)
Siger jeg som ikke har haft den mest heldige weekend indtil nu :( fødselsdag i går ,det gik okay sagde nej til det meste :) i dag var så lidt værre :( var til brunch og det var svært for der var ikke så meget frugt men meget lyst brød og den slags, så de to dage her bliver lige hevet ud og så ligger jeg lige hårdt ud fra søndag :)
Håber det går fint for jer andre :) og forsat god weekwnd :)
12 år19. maj 2012 kl. 16:19
juliedea
Halløj er i blevet væk alle sammen herinde??
Hvordan er jeres weekend gået? Forhåbenligt bedre end min, jeg kæmper så lige med de gram jeg har taget på i weekenden :( det er sgu bare så pisse irriterende og jeg har ikke rigtigt syndet.. ØV
Hvordan er jeres weekend gået? Forhåbenligt bedre end min, jeg kæmper så lige med de gram jeg har taget på i weekenden :( det er sgu bare så pisse irriterende og jeg har ikke rigtigt syndet.. ØV
12 år22. maj 2012 kl. 12:48
sommer75
Jeg er her endnu men kæmper også for at vise jeg har tabt mig det jeg tog på :-)
Så er jeg desværre begyndt at sløje lidt af på motionen - syntes det er svært at finde overskuddet til at træne.
Så er jeg desværre begyndt at sløje lidt af på motionen - syntes det er svært at finde overskuddet til at træne.
12 år23. maj 2012 kl. 20:01
juliedea
Dejligt du stadig er her :)
Det er rigtigt svært at finde tid og overskud til motion :( i en travl hverdag med børn og job og den slags...
Jeg har endda en masikne herhjemme men den får jeg ikke brugt :( bliver trods alt mere motiveret af at komme ud af døren :)
Det er rigtigt svært at finde tid og overskud til motion :( i en travl hverdag med børn og job og den slags...
Jeg har endda en masikne herhjemme men den får jeg ikke brugt :( bliver trods alt mere motiveret af at komme ud af døren :)
12 år23. maj 2012 kl. 22:14
PFuglsang
OMG!!!! Nej hold nu op... ved ikke om jeg tør tro på det her, men her til morgen sagde vægten 69,7 og i torsdags sagde den 71,8!!!!!!!! Så hvis min vægt viser rigtig så har jeg tabt mig 2,1kg i denne uge... Jeg var oppe på vægten 7 gange i morges, 6 gange viste den 69,7 og en gang viste den 69,8.. Forstår det virkelig ikke, for jeg har ikke gjort det store for det i denne uge, jeg er vrikket om på min fod og derfor har jeg ikke dyrket motion, og jeg læser til eksamen, så sidder stille det meste af dagen...
Så jeg tænker at enten har jeg en heldig dag hvor jeg 'flyver' lidt, eller også vejede jeg mig forkert i sidste uge.. Tænker også at hvis min vægt vejer forkert i dag, så går det helt galt i næste uge.. Men jeg har noteret de 69,7kg for denne uge, og så må jeg se hvad vægten siger i næste uge..
For hvis det her er rigtig så har jeg nået mit mål med at komme ned i 60'erne, og så har jeg tabt mig 20,3kg alt i alt, det er jo helt vildt..
Undskyld jeg ikke har været herinde så meget, jeg har bare været begravet i eksamensopgaver og forberedelse til eksamen..
Glæder mig til at høre hvordan det er gået jer andre..
Så jeg tænker at enten har jeg en heldig dag hvor jeg 'flyver' lidt, eller også vejede jeg mig forkert i sidste uge.. Tænker også at hvis min vægt vejer forkert i dag, så går det helt galt i næste uge.. Men jeg har noteret de 69,7kg for denne uge, og så må jeg se hvad vægten siger i næste uge..
For hvis det her er rigtig så har jeg nået mit mål med at komme ned i 60'erne, og så har jeg tabt mig 20,3kg alt i alt, det er jo helt vildt..
Undskyld jeg ikke har været herinde så meget, jeg har bare været begravet i eksamensopgaver og forberedelse til eksamen..
Glæder mig til at høre hvordan det er gået jer andre..
12 år24. maj 2012 kl. 08:04
Christinej91 (slettet)
Min vægt står stille :S på de 75 kg.. jeg har heller ikke rigtig været herinde.. men det har simpelthen været så godt vejr.. men nu syntes jeg snart der må ske noget så vil virkelig kæmpe så jeg kan se en ændring til næste torsdag..
Tillykke til dig PFuglsang..
Tillykke til dig PFuglsang..
12 år24. maj 2012 kl. 14:03
sommer75
tja +0,1 i forhold til for 14 dage siden. ÆV men op igen
Mandag var vi ikke gode venner 75,7 avs det var vist lidt for godt miniferie. Så er lidt stolt over det ikke er gået værre end at jeg er tilbage igen så hurtigt MEN nu skal den altså nedad vægten.
flot PF - er stolt af dig.
Christine91 kom med i k ampen skal vi 2 ikke rykke mindst 500 g til næste uge??? eller er det urealistisk?
Mandag var vi ikke gode venner 75,7 avs det var vist lidt for godt miniferie. Så er lidt stolt over det ikke er gået værre end at jeg er tilbage igen så hurtigt MEN nu skal den altså nedad vægten.
flot PF - er stolt af dig.
Christine91 kom med i k ampen skal vi 2 ikke rykke mindst 500 g til næste uge??? eller er det urealistisk?
12 år24. maj 2012 kl. 16:09
Christinej91 (slettet)
Sommer75: det kan vi godt sige :) den vil jeg godt være med på :)
12 år24. maj 2012 kl. 22:37
PFuglsang: jeg håber også det bliver mere naturligt for mig så jeg heller ikke behøver at veje det på et tidspunkt. det virker som en meget simpel kur og virker til at virke.. emn tager langsomme skridt så jeg ikke falder i igen..