Vejetråd 70 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: av
samlet samlet, som i fra start feb. 2010 er der røget 5 kg. vil jeg tro. siden jeg tog mig sammen igen for et par måneder siden er der røget 2 kg.

Det er ikke det vilde, men jeg har været nede og veje 65 kg. så jeg skal bare blive ved :)

I dag står den på både spinning og stram op, puh jeg tror jeg bliver træt i aften. har ikke været til stram op i flere uger, så nu må jeg i gang igen :)

Vægten er steget lidt igen, og jeg ved ikke helt hvorfor. Måske jeg igen spiser for lidt, det må jeg gøre noget ved i aften. :)

Jeg synes i andre hænger lidt i bremsen ;) Træls for dig juliedea at din graviditet forhindrer dig i at spise sundt, jeg håber det bliver bedre, og som de andre skriver så synes jeg også du skal fokusere på at holde vægten, og så hold op med at slå dig selv i hovedet hele tiden og tag en dag ad gangen :)
12 år3. september 2012 kl. 13:59
Jeg er på.

Skal stoppe med det ynk og tabe mig så er helt klart med.

Juliedea overvind dig selv og skriv din vægt ;_)
12 år3. september 2012 kl. 16:32
scwicky: min graviditet forhindre mig ikke i at spise sundt det kan jegsagtens og gør det også... Der er ryger bare en masse andet med ind plus at min appetit er blevet større og bliver dårlig hvis jeg ikke spiser...
Men jeg tror jeg måske bare skal ind i rytme, så håber det kommer...

Jamen sommer for fanden, det ser skidt ud :( lørdag græd jeg hele formiddagen (godt mine børn var hos deres far) vægten sagde 79,0 i dag her til morgen 77,7 jeg har holdt hårdt og er kommet lidt tilbage på det gamle spor... men jeg er så flov!
12 år4. september 2012 kl. 07:54
Rolig nu, Julie!
Du er gravid, okay? Du bliver lidt mere sindsoprevet end normalt, men hvad mere er: du SKAL tage på. Muligvis ikke kilovis endnu, men hvad er vigtigst, at du får et dejligt barn med en god start på livet og tager på i samme omgang eller at du ikke tager på og får et (stadig dejligt, men) næsten underernæret barn fra start af?
Jeg ved godt, at du ikke vil tage på, men det kommer du til! Ikke at det er undskyldning for at kaste dig over fire kilo chokolade, men hvis du spiser sundt, men lidt mere end du plejer, er det jo perfekt :)

Lad være med at slå dig så meget i hovedet over det! Du skal nok klare det, og de ekstra kilo ryger af igen :)
12 år4. september 2012 kl. 08:32
Ablanu: Jeg er helt med på at jeg skal spise og tage på, det er den naturlige del i det at være gravid.. Men men jeg har taget for meget på her i starten og det er heller ikke sundt for barnet.
Jeg har prøvet at stå efter fødsel og veje over 90 kilo og det er en lang hård kamp bagefter.
Så ja har bestemt tænkt mig at passe meget på hvad jeg spiser denne gang og skulle jeg tabe mig samtidig så ville det bare være en bonus :)
12 år4. september 2012 kl. 11:07
Juliedea kun 90 kg hihi jeg vejede 107 kg og hold kæft jeg græd.

Jeg forstår godt dig og fordi vi minder så meget om hinanden så ved jeg godt hvad du mener.

Nu tænker jeg højt (gør jeg ret tit ;-) ) Du skriver appetiten er stor og der kommer mange ups ind kunne du skælle en masse gulerødder evt prøve at når skrællen er skrællet af så blive ved med at skrælle dem 4 gange hver side til hele gulerodden er skrællet og så marinere med citronsaft. Det holder 4 dage og en ordentlig portion så er der til mange ups´er. Og så smager det godt eller andet grønt som kan holde flere dage så du ikke hele tiden skal lave det men at det er klart.

79 kg nå ikke mere jeg troede du var over de 80 kg ;-) Så op på hesten og stop det ynk hihi Nej det er svært men jeg ved du kan. Til morgen er du jo nede på tallet 77 så kunne målet ikke bare være at holde den der længst muligt? Du venter jo et skønt barn så det er okay du bliver på de 77 men når du har født så får du lige en omgang hvis den ikke falder ;-)

Min vægt er til morgen god ved mig 74,9 så kan jeg bare blive i 74 så er jeg tilfreds. Jeg kan ikke nå mit mål med 70 kg inden 1.11.12 men jeg er ved godt mod. Jeg er jo udsat for stort pres lige nu med at få økonomi til at hænge sammen men piger jeg er og det lyder skørt når jeg lever af at rådgive folk ud af gæld jeg er ligeglad med det tab jeg får ved huset fordi jeg skal væk hurtigst muligt.
Huset er forfulgt af uheld:
da vi købte lagde vi ikke mærke til tidligere ejer var ramt af uheld men 3 mrd efter vi købte begyndte det. manden blev alvorlig syg, vi begyndte alle at skrænte fysisk, alt gik i stykker omkring os og sådan har det været lige siden og til morgen da jeg stod op var opvaskemaskinen brændt sammen. Total død. Ind og finde kvittering og om 14 dage er den 2 år gammel så hold k... hvor var vi heldige her :-) Nu står den så bare på opvask i hånden indtil reperatøren gider kontakte mig og komme og se på den.

Men jeg er ved godt mod men har sat mit gamle mål tilbage med bare jeg får et BMI på 25 så er jeg glad fordi så er jeg ikke overvægtig mere.

Skal vi ikke lige give den en skalle alle piger og så se hvor meget vi kan smide inden torsdag og juliedea du skal bare holde den på de 77 så får du en kæmpe krammer ;-)
12 år4. september 2012 kl. 16:08
Tak for de søde ord sommer :) det varmer trods alt.. Er faktisk helt begyndte at håbe på du stadig er her når jeg har født og klar til en ordenlig omgang kur :) lidt strengt ved det godt :( men jeg håber samtidig også at du taber dig :)
Hvem ved når du slipper ud af dit "dårlige" hus så kan det jo være tingenen ændre sig :)
Vi skal også flytte ud i vores drømme hus og glæder os bare så meget, det bliver rigtigt godt og en masse plads til alle ungerne :) og jeg har mange snart...
Jeg har prøvet at være over de 100 kilo under en graviditet og nok også derfor jeg bliver så skræmt når jeg ser vægten går op, jeg skal ikke derop!! Jeg var virkelig så glad da min vægt nåede 73 og kunne faktisk se på min krop den blev pænere :) glæder mig til den dag kommer igen :)

Hvornår skal I flytte så?

Nå men nu frem til den alvorlige del med vægten.. uha men selvom min vægt stadig er høj har jeg tabt mig :) juhu 77,5 sagde den her til morgen, er virkelig glad :) så kom til at stille mig et lille mål alligevel, prøver at se om jeg kan ramme 77.0 inden næste vejedag :) sæt nu jeg kunne...

Er spændt på at høre jer andre, men hvor mange er efterhånden med herinde?
12 år6. september 2012 kl. 08:02
juliedea - vi flytter den 28.9.12. Jeg har det virkelig også ligesom dig at hvis du bare er ved min side så kan jeg tabe mig fordi det er rigtig svært for andre at sætte sig ind i det med at vi virkelig gerne vil motionere helt vildt men at vores kroppe bare ikke kan af den ene eller anden grund. Så er det lige meget hvor meget man presser sig selv så kan kroppen ikke fysisk være med. Det gør jo vægttabet endnu svære og så fordi vi elsker mad og har samme "fejl" at putte så bidder ind hele tiden. :-)

Men jeg er så glad for din vægt er i 77 kg. Det er sku da også flot (sorry sproget) men virkelig flot kæmpet. Du får en kæmpe cyberkrammer :-)

Vægt til morgen 74,2 kg. Så dejligt

Håber at høre fra jer andre også :-)
12 år6. september 2012 kl. 14:13
min vægt står stille den siger det samme som i sidste uge 75,7.. men dejligt den ikke er gået op..
12 år6. september 2012 kl. 16:57
Flot christine. Ved godt man gerne vil den går nedad men jeg har det sådan at hvis den bare ikke stiger så kan man forsøge til næste uge at den skal falde.

Hvordan går det med dit træningsprogram ?
12 år7. september 2012 kl. 06:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });