#262 af Christinej91 (slettet)
Vejetråd 70 kg
Du læser en tråd i debat > vægttabChristinej91 (slettet)
re: av
jeg tror samlet det hedder 2 kg
12 år2. september 2012 kl. 16:40
Linevaleur (slettet)
re: Vejetråd 70 kg
Hej alle. Er nyankommen herinde og får sikkert brug for lidt hjælp af jer erfarne brugere. Begynder min madindtastninger i morgen og er klar på at bakke jer op med jeres vægttab så vi kan nå vores mål.
Mange hilsner Line
Mange hilsner Line
12 år2. september 2012 kl. 17:50
sommer75
Line du er hjertelig velkommen. Det er nok godt med lidt nye spark for vi er nok gået lidt i stå nogen af os. :-)
12 år2. september 2012 kl. 18:29
Linevaleur (slettet)
Glæder mig meget til at komme igang. Nogle regler eller aftaler herinde som jeg lige skal kende til? Har skrevet et indlæg vedr opdatering af aftensmad. Måske du kunne hjælpe mig lidt igang.
12 år2. september 2012 kl. 21:21
sommer75
Den eneste aftale er vi torsdag skriver vægt + hvor meget vi har tabt os :-)
Ellers så bruger vi tråden som støtte og et sted hvor det er tilladt at være ærlig og hvor vi støtter hinanden på godt og ondt.
Jeg glæder mig til at støtte dig og dejligt med lidt ny indspark i gruppen :-)
Ellers så bruger vi tråden som støtte og et sted hvor det er tilladt at være ærlig og hvor vi støtter hinanden på godt og ondt.
Jeg glæder mig til at støtte dig og dejligt med lidt ny indspark i gruppen :-)
12 år3. september 2012 kl. 05:30
Linevaleur (slettet)
Må lige høre kort, når nu jeg spiser havregryn til morgenmad taster man så også mælken ind bagefter eller er den medregnet? Har lidt svært ved at finde ud af dette system.
12 år3. september 2012 kl. 08:14
Ablanu
Havregryn er rene havregryn - Altså skal du også taste mælken ind :)
Hvis du tjekker fødevaregruppen (under navnet, efter hvor oplysningerne stammer fra), kan det være lidt nemmere at finde ud af, hvad der er hvad :)
Hvis du tjekker fødevaregruppen (under navnet, efter hvor oplysningerne stammer fra), kan det være lidt nemmere at finde ud af, hvad der er hvad :)
12 år3. september 2012 kl. 08:26
fedania
Du taster alt det ind du spiser - så hvis du spiser 50g havregryn og 1,5 dl mælk, så taster du 50g havregryn og 150g mælk ind :)
Hvis du har nogle opskrifter som du ofte bruger, så kan du (under "disketten" oppe i menuen) oprette opskrifter med det du putter i, så du bare skal vælge hvor mange gram du ialt har spist. Det kunne fx. være pandekager, lasagne eller noget helt andet :)
Hvis du har nogle opskrifter som du ofte bruger, så kan du (under "disketten" oppe i menuen) oprette opskrifter med det du putter i, så du bare skal vælge hvor mange gram du ialt har spist. Det kunne fx. være pandekager, lasagne eller noget helt andet :)
12 år3. september 2012 kl. 08:27
juliedea
re: av
Har overvejet om jeg bare burde prøve at holde vægten som I skriver men syntes virkelig den er for høj og det burde være muligt for mig at tabe lidt selvom jeg er gravid.. Håber det hjælper lidt når kvalmen bliver bedre.. Jeg har det virkeligt skidt med hvor høj min vægt er blevet, er så flov at jeg ikke kan få mig selv til at skrive det herinde :(
Men nu er det mandag og vi har nye kræfter så Sommer er du klar til at komme op i gear? Vi to har haft lidt rigeligt ondt af os selv det sidste stykke tid... Vi skal tabe os :)
Velkommen til Line, håber du bliver glad for det herinde, hvad er din vægt og dit mål?
Håber på en god uge for alle :)
Men nu er det mandag og vi har nye kræfter så Sommer er du klar til at komme op i gear? Vi to har haft lidt rigeligt ondt af os selv det sidste stykke tid... Vi skal tabe os :)
Velkommen til Line, håber du bliver glad for det herinde, hvad er din vægt og dit mål?
Håber på en god uge for alle :)
12 år3. september 2012 kl. 08:46
Så jeg er enig med fedania måske skal du bare have et mål der hedder holde vægten.
Bagefter kan du så smide alle de kg du vil. (sikkert sammen med mig igen ;-) )
Her syntes jeg nemlig alt den stress sætter sig på vægten.
Igår hånden på hjertet gav jeg fa.... i det hele og fik 2 glas rødvin og en lille håndfuld chips og de smagte pragtfuldt. Dejlig rejecocktal uden dressing det i sig selv feder ikke men kunne jo ikke lade være med at spise flutes til og ja jeg spiste ½ flutes så ved vægten ikke er med mig i morgen tidlig. Jeg ved jeg bliver ked af det men jeg må op på hesten igen. æv.
Swicky og Christine flot gået af jer. Fortsæt bare samme vej så er I snart i mål. Hvad er jeres samlet vægttab nu?