Vejetråd 70 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: yes
det er da en god ide.. Sankte hans var ikke så slem for mig men børnefødselsdag igår var lidt svært da min der var 3-4 forskellige kager der blev sendt rundt..

men jeg har tænkt mig virkelig at kæmpe med ikke at der skal være nogle søde sager og lidt ekstra motion i den her uge, for at vise sommer75 at det går godt og for at vise mig selv at jeg godt kan :)
12 år25. juni 2012 kl. 09:43
Ja det kan godt være svært når der er lækre sager på bordet :( det kan nogen dage virkelig kræve styrke at sige nej og andre dage er det nemt..
Jeg kunne ikke dy mig og hoppede på vægten i dag og det var nok meget godt for har ikke tabt mig, jeg står totalt stille :( undre mig nu lidt for har trænet og ikke rigtigt spist noget men skal så lige være lidt opmærksom nu..

Altså hvor er alle blevet af herinde? vi er kun 3 tilbage... det bliver godt når sommer er hjemme igen så vi kan få lidt gang i den herinde :)
12 år26. juni 2012 kl. 21:29
det er træls med at vægten står stille.. men man kan godt få nogle døde perioder hvor man ikke rigtig taber sig men man skal bare kæmpe..

Det er godt nok blevet tom herinde.. håber der kommer flere efter sommerferien..

12 år26. juni 2012 kl. 21:39
Nå altså så blev det veje dag igen igen :)
Men det er en dårlig ide for mig med ikke at veje mig hver dag.. Har desværre taget 300 g på :( men sådan er det.. så vægt i dag 73,7... men er sgu klar til at give den en skalle nu.. Min datter har godt nok fødselsdag i weekendene men den klare jeg også :)
12 år28. juni 2012 kl. 08:37
Det er godt juliedea bare vær positiv :) og du skal også nok klare weekenden :)

min vægt har sagt 74,4 det vil sige -100 g :)

Den står på Thy Rock i weekenden, glæder mig til at hygge med vennerne :) men jeg mit mål til næste uge er bare at den er det samme :)
12 år28. juni 2012 kl. 12:13
Hejsa.

Når nu du synes der er så tomt herinde, vil jeg da gerne melde mig på banen. Jeg er ny bruger herinde - startede først mandag i sidste uge.

Jeg vejede her til morgen 80,9 kg. og mit første delmål er 75 kg., inden jeg den 1. september skal til bryllup og gerne vil have kjole på. Jeg vejede 84 da jeg startede mandag i sidste uge, men det går jo altid hurtigt i starten. (jeg er 176 høj)

Håber der er plads til mig i jeres lille gruppe :-)

12 år28. juni 2012 kl. 15:26
Nåh ja forresten, efter de 75 er nået, er målet 70.... derfor jeg "faldt" over jeres gruppe.
12 år28. juni 2012 kl. 17:26
Hej, er ny og vil høre, om man godt kan være med nu, selvom jeg ikke har været med fra begyndelsen. Jeg vejer aktuelt 75,6 kg og vil også gerne nå ned på de 70 kg....
God dag herfra
S
12 år28. juni 2012 kl. 17:40
Det er dejligt at se flere folk komme til :)

i er meget velkommen til at være med i vores lille gruppe :)

Soulfood: man behøver ikke at være med fra starten, det var jeg heller ikke.

Vi vejer os hver torsdag.. eller er der en anden dag der passer jer bedre kan vi nok godt flytte den.. for os tre der er tilbage vejer os vist hver dag :)
12 år28. juni 2012 kl. 18:06
Til de to nye, I er mere end velkomne herinde det ville kun være dejligt med lidt mere dialog herinde :)
Som Christinej91 lige har skrevet vejer vi os vist hver dag men herinde om torsdagen, men hvis I er på en anden dag så finder vi også ud af det :)
Vi ligger på nogenlunde på samme vægt alle sammen så kan vi følges ad :)
12 år28. juni 2012 kl. 18:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });