Vejetråd 70 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: av
sommer: Jeg krydser fingre for at det kommer til at gå godt med jeres hus trods alt :) og i den sidste ende vil det jo løse sig på den en eller den anden måde.. men det er virkelig trist når ens økonomi hænger i en tynd tråd :(

Men godt vi har fået gang i vægttabet herinde igen :) så flot Christine at du ikke har taget på selvom du har været på tur :)
Jeg håber virkelig der er opgang for os alle sammen nu :) jeg er med på at prøve at få tabt noget til på torsdag :) jeg er begyndt igen at skrive alt ned jeg spiser det er lidt hårdt men jeg må sande at jeg ikke kan styre det på den anden måde, hvor end jeg gerne vil. Så hellere få lidt styr på det på denne måde... Et kilo er nok for meget som i skriver men vil satse på at komme så tæt på de 79 som muligt.. den sagde jo 79,6 i sidste uge men har ikke vejet mig siden og ved ikke om der er røget mere på...

Men ser frem til på torsdag og håber på vi alle har lidt godt tal med os :)
12 år21. oktober 2012 kl. 14:31
re: av
Ja vi er et par kønne høns hihi.

Jeg startede ellers godt med min kur og den holdte helt til i går aftes 10 min før spisetid. Så gik jeg lige agurk i 1/4 pizza + aftensmad eller den jeg kunne spise fordi der var jeg mæt for hulen da!!!!

Har besluttet mig for at prøve en kur jeg fandt via google hvor man spiser bønner til alt og kød det er det. Så jeg har smagt kidneybønner, brune bønner osv allerede og de smager faktisk godt. Det skulle være en god kickstarter og man må spise alt det man kan så mæt bliver man. Jeg starter bare for at få smidt de første kg og finde motivationen igen fordi jeg vil jo gerne tabe mig men bliver også stresset over alt det der sker i mit liv.

Chokbølge igår morges!!!! 76,4 avs!!! men jeg har jo sagt 1 kg inden torsdag og det gør jeg så (positiv tankegang ;-) )

Så glæder mig til at høre hvor I er torsdag på vægtscalaen.

God vægtuge piger
12 år23. oktober 2012 kl. 05:48
Positive tanker :-)
Ja vi skal tænke positive tanker så istedet for at sige øv siger jeg jubii ;-)

Målet var jo 1 kg men nåede 700 g i minus så det er da ok.

Hvordan går det med jer andre??
12 år25. oktober 2012 kl. 11:45
re: Positive tanker :-)
det gik ikke godt har bare ædt og ædt og ædt.. har været så nervøs havdefundet en knude :S men har så været til læge i dag og det var heldigvis ingenting..

så nu kommer jeg tilbage på hesten.. min vægt var ikke for god i morges 55 kg så den er gået op..
12 år25. oktober 2012 kl. 15:42
re: Positive tanker :-)
Hold da op minus 20 kg på en uge hihi nej ved godt der skulle stå 75 kg. :-)

Jeg ved nøjagtig hvordan du har haft det fordi for 3 år siden fandt jeg 2 knuder i mit bryst og lægen var ikke sikker på hvad det var så jeg blev sendt til mamagrafi og den ventetid var helt ulideligt. Det viste sig blot at være fedtknuder så kender også den lettelse man får bagefter.

Dejligt at det ikke var noget alvorligt. Det er jeg glad for at høre.

Sjovt som vi alle 3 reagere ved at spise ekstra når vi løber ind i problemer. For mit vedkommen så er det sådan at kommer der en virkelig krise så taber jeg mig i lynfart og har ingen appetit men de her hverdagsproblemer de gør bare mit spisegen bliver aktiveret.

Jeg er slet ikke i tvivl om du kommer op på hesten igen Christine så hvad er dit mål til næste uge.? Mit er at komme under 75,5 kg
12 år26. oktober 2012 kl. 05:45
re: Vejetråd 70 kg
Heej piger.. Kan se at i har været i gang et godt stykke tid, men i skulle vel ikk ha plads til en ekstra en? :) jeg er en kvinde på 21 år der har en drøm om at komme ned på 60 kg, men da vægten lige pt siger 76,6 kg er der et godt stykke vej igen og håbede på at vi kunne støtte hinanden på vores fælles kamp mod kiloene :)
12 år26. oktober 2012 kl. 19:36
Hej swetiepiien du er velkommen i tråden. :-)

Hvor høj er du? Bare så vi kan samligne lidt med os selv :-)
Jeg er selv 170 cm høj og drømmer og de 70 kg men som du nok også kan se i tråden har vi 3 der er ramt af lidt yoyovægt så du er hjertelig velkommen så vi kan få lidt kærlige spark :-)
12 år27. oktober 2012 kl. 08:24
hej sommer det var vidst en lille skrivefejl ups :P

Det var en stor lettelse da lægen sagde det ikke var noget slemt..

mit mål er at nærme mig mig de 74,5 så meget som muligt..

velkommen til gruppen Sweetiepigen.. :)
12 år27. oktober 2012 kl. 10:12
Dejligt at i vil ha mig med :).. Jamen jeg er 164 cm høj og høj og har mig jo en drøm om at komme ned på 60 kg (kan slet ikk huske hvornår jeg sidst har været dernede). Men for at jeg ikk skal hører alt for surt i alle de kilo, har jeg lavet mig nogle delmål:

D. 24/12-2012 skal vægten sige 70 kg
D. 03/03-/2013 (min fødselsdag) skal vægten sige 65 kg
Og inden sommerferien skal jeg ned på de 60 kg

Hvad syntes i om min plan? Er den realistisk? De første par kilo går altid lidt stærkt, derfor syntes jeg at nå 70 kg inden juleaften ikke er urealistisk :)

12 år27. oktober 2012 kl. 13:50
Sweetipiien jeg syntes det lyder fornuftigt din plan.

Så glæder mig til at støtte dig gennem din nye livsstil :-)
12 år28. oktober 2012 kl. 07:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });