#222 af Christinej91 (slettet)
Vejetråd 70 kg
Du læser en tråd i debat > vægttabChristinej91 (slettet)
re: sørgeligt
den gik okay.. tror jeg har overskredet kalorierne lidt..
12 år13. august 2012 kl. 11:37
juliedea
Det går af h til her :( min søde tand har virkelig fået taget i mig :( jeg har holdt vægten de sidste dage, så har ikke taget mere på men hvor det dog bare belastende :(
Syntes det lyder spændene med det der bodyrock, har da overvejet det... selvom min erfaring er at det er svært at komme i gang herhjemme...
Ha ha scwicky, håber du kan se frem til en ny mascara snart :) måske det er en god ide med sådan nogle små beløninger :)
Syntes det lyder spændene med det der bodyrock, har da overvejet det... selvom min erfaring er at det er svært at komme i gang herhjemme...
Ha ha scwicky, håber du kan se frem til en ny mascara snart :) måske det er en god ide med sådan nogle små beløninger :)
12 år14. august 2012 kl. 09:59
sommer75
Sig mig engang juliedea skulle vi ikke have maraton?????????
Chistine og juliedea kom så igang skal vi ikke ned på tallet 74 og lege lidt???
Swicky det var da en motivationsfaktor - tænk sig at skulle gå uden mascara hihi så ville jeg være meget syg så ingen skulle se mig hihi
Så kommer med meget små bogstaver så små i faktisk ikke kan læse det.
Her går det også a h til. Får alt for mange kcal i form af små godbidder. Og jeg er så gal på mig selv for jeg vil det her men når de forbistrede smerter kommer så går jeg lige i madfælden.
For første gang i ½ år var jeg oppe i nat og i datterens slikskål så desperat var jeg. Det skal stoppe nu fordi jeg vil ikke tage mere på.
Jeg vil ned i 74 og kæmpe med at komme i 73 osv. Så giv mig en opsang der hjælper så jeg kan få fut i kg nedad.
Chistine og juliedea kom så igang skal vi ikke ned på tallet 74 og lege lidt???
Swicky det var da en motivationsfaktor - tænk sig at skulle gå uden mascara hihi så ville jeg være meget syg så ingen skulle se mig hihi
Så kommer med meget små bogstaver så små i faktisk ikke kan læse det.
Her går det også a h til. Får alt for mange kcal i form af små godbidder. Og jeg er så gal på mig selv for jeg vil det her men når de forbistrede smerter kommer så går jeg lige i madfælden.
For første gang i ½ år var jeg oppe i nat og i datterens slikskål så desperat var jeg. Det skal stoppe nu fordi jeg vil ikke tage mere på.
Jeg vil ned i 74 og kæmpe med at komme i 73 osv. Så giv mig en opsang der hjælper så jeg kan få fut i kg nedad.
12 år14. august 2012 kl. 14:56
Christinej91 (slettet)
Sommer vi må til at komme igang,, vi skal havde det til at blive virkeligt i stedet for bare at snakke om det, som alle de der diatister osv. siger..
Jeg har ikke børn, men det har du sommer og mange taber sig er ikke kun for deres egen skyld men også for sine børns skyld... Men jeg ved ikke om det kan være en motivation for jer..
Men ellers må vi jo give os selv en belønning ligesom Scwicky gør..
efter jeg er begyndt på det der bodyrock er jeg begyndt at kunne se det lidt og har tabt en cm nogle steder på min krop godt nok ikke alle steder men der sker noget :) men glæder mig til torsdag for der begynder jeg i praktik og kan begynde at få en hverdag, men glæder mig også til at se om bodyrock kan ses på vægten:)
Jeg har ikke børn, men det har du sommer og mange taber sig er ikke kun for deres egen skyld men også for sine børns skyld... Men jeg ved ikke om det kan være en motivation for jer..
Men ellers må vi jo give os selv en belønning ligesom Scwicky gør..
efter jeg er begyndt på det der bodyrock er jeg begyndt at kunne se det lidt og har tabt en cm nogle steder på min krop godt nok ikke alle steder men der sker noget :) men glæder mig til torsdag for der begynder jeg i praktik og kan begynde at få en hverdag, men glæder mig også til at se om bodyrock kan ses på vægten:)
12 år14. august 2012 kl. 18:28
juliedea
Je det er bare pisse meget for dårligt (undskyld sproget) men det er jo ikke andet end dårlige undskyldninger :( jeg havde en god mad dag i går og spiste kun hvad jeg måtte :)
Jeg håber på det ændre sig for mig nu for da vægten ramte 76 igen blev jeg grebet lidt af panik, for jeg ved hvor jeg kan ende henne med den vægt, og det skal bare ikke ske det er jeg trods alt kommet for langt til :)
sommer: hvad hvis du giver dig selv lov til spise lidt slik? jeg giver mig slev lov hver dag og har altså tabt mig samtidig.. jeg køber mørkt chokolade, dem fra Toms med jordbær og brombær, de hjælper, et lille stykke det tager meget af trængen... Det der med at nægte dig slev det hele og at du ikke må røre noget, det duer ikke.. lidt er ok, bare skriv det ind så kan du selv styre hvor meget der er plads til :)
christinej91: Er rigitigt spændt på at se om du kan se det på vægten med det der bodyrock :) jeg må virkelig igang med det der altså :)
Jeg håber på det ændre sig for mig nu for da vægten ramte 76 igen blev jeg grebet lidt af panik, for jeg ved hvor jeg kan ende henne med den vægt, og det skal bare ikke ske det er jeg trods alt kommet for langt til :)
sommer: hvad hvis du giver dig selv lov til spise lidt slik? jeg giver mig slev lov hver dag og har altså tabt mig samtidig.. jeg køber mørkt chokolade, dem fra Toms med jordbær og brombær, de hjælper, et lille stykke det tager meget af trængen... Det der med at nægte dig slev det hele og at du ikke må røre noget, det duer ikke.. lidt er ok, bare skriv det ind så kan du selv styre hvor meget der er plads til :)
christinej91: Er rigitigt spændt på at se om du kan se det på vægten med det der bodyrock :) jeg må virkelig igang med det der altså :)
12 år15. august 2012 kl. 09:32
sommer75
Nå ingen byder vægt ind før mig så må jeg være den første :-)
Uha gik total i panik til morgen 76,6 kg avavav så skeen i den anden hånd. Idag kcal 1200 nøje afmålt. Ofrede middagsmaden før en bountybar. Idag var det vigtigst. Og nej hvor smagte den godt :-)
Hvordan med jer andres vægt.
Uha gik total i panik til morgen 76,6 kg avavav så skeen i den anden hånd. Idag kcal 1200 nøje afmålt. Ofrede middagsmaden før en bountybar. Idag var det vigtigst. Og nej hvor smagte den godt :-)
Hvordan med jer andres vægt.
12 år16. august 2012 kl. 17:32
scwicky
Hov ja det glemte jeg da helt:) vægten sagde 73,6 i går, i dag 73,2 så den må i også gerne skrive ind :b
Det er dejligt at vægten falder, men jeg spiser godt nok heller ikke ret meget synes jeg, hvis jeg spiser mere end de 1400 kcal så tager jeg på :S
Skal gerne ligge under de1200 kcal for at der skal ryge noget af, plus motion.
Jeg må se at få nogen flere muskler så jeg kan spise noget mere ;)
Håber også det går okay for jer andre, nu vil jeg smutte i bad :)
Det er dejligt at vægten falder, men jeg spiser godt nok heller ikke ret meget synes jeg, hvis jeg spiser mere end de 1400 kcal så tager jeg på :S
Skal gerne ligge under de1200 kcal for at der skal ryge noget af, plus motion.
Jeg må se at få nogen flere muskler så jeg kan spise noget mere ;)
Håber også det går okay for jer andre, nu vil jeg smutte i bad :)
12 år17. august 2012 kl. 09:38
juliedea
Nå ja hov altså jeg glemte da også helt det med vægten i går... Men den er sgu heller ikke noget at prale med :( desværre..
Den 76,2 :( men har dog holdt den de sidste 5 dage faktisk, så det er da en begyndelse... Vil sætte mig det lille mål at jeg bare skal være under 76,0 til næste torsdag :) det må sgu være realistisk :)
sommer75: hmm erstatte mad med chokolade er vist ikke i rette ånd :( men så prøver du måske det jeg skrev med at stadig at lave plads til slik, bare man holder kalorierne...
God weekend til alle håber virkelig vi alle har tabt os til næste uge :)
Den 76,2 :( men har dog holdt den de sidste 5 dage faktisk, så det er da en begyndelse... Vil sætte mig det lille mål at jeg bare skal være under 76,0 til næste torsdag :) det må sgu være realistisk :)
sommer75: hmm erstatte mad med chokolade er vist ikke i rette ånd :( men så prøver du måske det jeg skrev med at stadig at lave plads til slik, bare man holder kalorierne...
God weekend til alle håber virkelig vi alle har tabt os til næste uge :)
12 år17. august 2012 kl. 11:31
sommer75
Lige nøjagtig jeg prøver at lave plads til slikket for jeg skal ikke over 1200 kcal så tager jeg på.
Mit mål er som dit juliedea under 76 kg til torsdag.
Er lidt stolt købte en mørk bounty idag men spiste den ikke. Den ligger bare i handskerummet til en dag jeg virkelig har fortjent det halve af den. dvs under 76 kg. Ser om det kan motivere mig endnu mere til at knokle :-)
God weekend til alle
Mit mål er som dit juliedea under 76 kg til torsdag.
Er lidt stolt købte en mørk bounty idag men spiste den ikke. Den ligger bare i handskerummet til en dag jeg virkelig har fortjent det halve af den. dvs under 76 kg. Ser om det kan motivere mig endnu mere til at knokle :-)
God weekend til alle
12 år17. august 2012 kl. 14:27
Hvordan er jeres weekend gået? har i kunnet beherske jer i det dejlige vejr? :)
Her er det gået okay, har ikke overskredet kalorier, og var til stram op i lørdags, men vægten holder sig på de 73,9 kg. den må gerne komme længere ned, for ved 72 kg. må jeg købe en ny mascara, og den gamle er ved at løbe tør ;)
Håber det går godt for jer :)