Vejetråd 70 kg
Du læser en tråd i debat > vægttabsommer75
re: av
Ja det må man sige at det er en at få over nakken og hold kæft hvor en spand lort.
Det det hele drejer sig om er at der skal skabes resultater og jeg er sygemeldt (mangler 4 timer for min normal) det skal jeg op på her og nu og så er der klaget over at jeg har ringet til lægen i min arbejdstid. total sindsyg men igen viser igen hvor presset kommunerne er og så fik jeg som sidebemærkning at jeg jo lader mit hus gå på tvang og det er ikke velset i min stilling. Så total dårligt møde. De sluttede med at sige jeg jo måtte sige hvad jeg ville men det jeg sagde var at de havde jo sagt det der skulle siges. Så jeg gad ikke engang forsvare mig. De bad mig undlade at snakke privat i arbejdstiden altså ikke fortælle kollegaer om mit liv.
Så havde lyst til at smide min opsigelse. Men hvor finder man idag et fleksjob. Så må jeg jo gå på min fulde tid og så tage en masse sygedage så må jeg overleve med det indtil jeg har noget andet.
Tillykke juliedea med de under 78 weee det hjalp med lægens opsang
Det det hele drejer sig om er at der skal skabes resultater og jeg er sygemeldt (mangler 4 timer for min normal) det skal jeg op på her og nu og så er der klaget over at jeg har ringet til lægen i min arbejdstid. total sindsyg men igen viser igen hvor presset kommunerne er og så fik jeg som sidebemærkning at jeg jo lader mit hus gå på tvang og det er ikke velset i min stilling. Så total dårligt møde. De sluttede med at sige jeg jo måtte sige hvad jeg ville men det jeg sagde var at de havde jo sagt det der skulle siges. Så jeg gad ikke engang forsvare mig. De bad mig undlade at snakke privat i arbejdstiden altså ikke fortælle kollegaer om mit liv.
Så havde lyst til at smide min opsigelse. Men hvor finder man idag et fleksjob. Så må jeg jo gå på min fulde tid og så tage en masse sygedage så må jeg overleve med det indtil jeg har noget andet.
Tillykke juliedea med de under 78 weee det hjalp med lægens opsang
12 år14. september 2012 kl. 19:17
Christinej91 (slettet)
Ej det syntes jeg ikke dine kolegaer kan være bekendt, jeg syntes de burde skamme sig at blande sig i.. jeg syntes det med dit hus er privat og det burde de slet ikke blande sig i..
kan virkelig godt forstå at du havde lyst til at smide din opsigelse.. med mit temperament havde jeg gjort det og sagt, at det var at overtræde nogle private linjer.. det er på sådanne tidspunkter man havde lyst til at der var en advokat i famillien der kunne rådgive en.. for det er da noget rimelig privat de går ind og råder med..
ej undskyld jeg bliver bare så irriteret når folk blander sig for meget..
kan virkelig godt forstå at du havde lyst til at smide din opsigelse.. med mit temperament havde jeg gjort det og sagt, at det var at overtræde nogle private linjer.. det er på sådanne tidspunkter man havde lyst til at der var en advokat i famillien der kunne rådgive en.. for det er da noget rimelig privat de går ind og råder med..
ej undskyld jeg bliver bare så irriteret når folk blander sig for meget..
12 år15. september 2012 kl. 08:39
sommer75
Hallo er der nogen med på linien??????????
12 år18. september 2012 kl. 05:27
Christinej91 (slettet)
jeg er her..
12 år19. september 2012 kl. 15:09
Christinej91 (slettet)
min uge har indtil videre været meget hektisk og stresset og tror derfor ikke jeg har tabt mig.. hvad med jer andre hvordan har jeres uger været..
12 år19. september 2012 kl. 15:18
sommer75
Nå vægt 74,5 så er godt tilfreds for har syndet lidt fordi det er SÅ synd for mig ;-)
Men savner jer herinde så hvor er I alle.
Christine godt du er her. :-) Held og lykke med vægttabet
Men savner jer herinde så hvor er I alle.
Christine godt du er her. :-) Held og lykke med vægttabet
12 år20. september 2012 kl. 12:17
Christinej91 (slettet)
det er godt nok blevet meget stille herinde..
min vægt sagde 76 øv øv øv +300 gram...
min vægt sagde 76 øv øv øv +300 gram...
12 år20. september 2012 kl. 18:39
sommer75
Øv Christine. Op på hesten igen.
Jeg glemte at skrive +600 g men mit er selvforskyldt :-)
Ja det er helt vildt hvor stille der er herinde for tiden.
Jeg glemte at skrive +600 g men mit er selvforskyldt :-)
Ja det er helt vildt hvor stille der er herinde for tiden.
12 år21. september 2012 kl. 05:22
juliedea
Ja ved godt det er skide for dårligt :( men der har bare været så meget men det er jo en dårlig undskyldning... vi fik nøglen til vores hus i mandags og vi havde jo bare glædet os så meget men der har været det ene problem efter det andet..
Nu er der så kommet lidt styr på det men der er helt ekstremt beskidt derude har aldrig oplevet noget ligende :( de sidste der boede der er bare stukket af og det har stået tomt et stykke tid..
Nå men alt dette gør jo så også at jeg ikke får overholdt den rigtige måde at spise på.. Jeg har ikke vejet mig men kan se det på min krop især på maven og benene øv øv for der burde jo ikke være noget at se på maven endnu...
Men jeg savner også jer herinde og har brug for jer hvis det skal gå den rigtige vej :) så skal nok tage mig sammen igen og komme mere på også med vægt og maden skal i den grad styres!!!!
Sommer: Hvordan står det til på jobbet? er der kommet mere ro på eller er det stadig det samme? De virker ikke så forstående dine kollegaer, fordi du arbejder med rådgivning betyder det jo ikke at man ikke kan ende i situationen selv og især i jeres tilfælde hvor der er tale om sygdom, det er man jo på ingen måde herre over selv... og et arbejdspres er det sidste du har brug for lige nu...
christine: op på hesten igen :) vi have gang i den hårde kerne igen :)
Nu er der så kommet lidt styr på det men der er helt ekstremt beskidt derude har aldrig oplevet noget ligende :( de sidste der boede der er bare stukket af og det har stået tomt et stykke tid..
Nå men alt dette gør jo så også at jeg ikke får overholdt den rigtige måde at spise på.. Jeg har ikke vejet mig men kan se det på min krop især på maven og benene øv øv for der burde jo ikke være noget at se på maven endnu...
Men jeg savner også jer herinde og har brug for jer hvis det skal gå den rigtige vej :) så skal nok tage mig sammen igen og komme mere på også med vægt og maden skal i den grad styres!!!!
Sommer: Hvordan står det til på jobbet? er der kommet mere ro på eller er det stadig det samme? De virker ikke så forstående dine kollegaer, fordi du arbejder med rådgivning betyder det jo ikke at man ikke kan ende i situationen selv og især i jeres tilfælde hvor der er tale om sygdom, det er man jo på ingen måde herre over selv... og et arbejdspres er det sidste du har brug for lige nu...
christine: op på hesten igen :) vi have gang i den hårde kerne igen :)
12 år21. september 2012 kl. 08:03
Christine: Js det kan nemlig skabe meget splid mellem mennesker når sådan noget sker... Men jeg håber på det bedste for alle ungerne på skolen og må jo desværre også indrømme at jeg godt kan se det fra bestyrelsens side... Der er så forfærdeligt meget at tage hensyn til i de forbindelser :(
Måske du skulle blive tjekket hos din læge det lyder ikke helt godt at du har ondt :(
Nå men trods alt lader det til at det går godt med vores vægte herinde :) det er da dejligt :) min vægt røg under 78 her til morgen JUUUBIIIII skal bare tage mig sammen i weekenden for skal til fødselsdag :(
God weekend :)