Vejetråd 70 kg
Du læser en tråd i debat > vægttabsommer75
re: Hre: yes
juliedea jeg tager også på når det er den tid på måneden.
Jeg er også stolt over vægten for fik vin hver aften og pommes til min mad - spiser jo aldrig kartofler så det er godt gået at vægten er 74,4 :)
Find de positive tanker frem så taber du dig igen :-)
Jeg er også stolt over vægten for fik vin hver aften og pommes til min mad - spiser jo aldrig kartofler så det er godt gået at vægten er 74,4 :)
Find de positive tanker frem så taber du dig igen :-)
12 år3. juli 2012 kl. 14:32
juliedea
Det er altså det mest irriterende ved at være kvinde.. min kærestes vægt står bare stille uanset hvad han putter i munden :(
Hvad er det med de kartofler? Hvorfor er der ingen af jer der spiser dem? I den periode hvor jeg tabte mig hver uge herinde spiste jeg også kartofler, ikke mange af gangen men tit??
Feder de eller hvad?
Hvad er det med de kartofler? Hvorfor er der ingen af jer der spiser dem? I den periode hvor jeg tabte mig hver uge herinde spiste jeg også kartofler, ikke mange af gangen men tit??
Feder de eller hvad?
12 år4. juli 2012 kl. 09:36
SannieB (slettet)
Ja jeg tager op til 2 kg på lige inden og de første par dage i perioden.
Sommer75. Velkommen hjem, super flot at vægten ikke er højere. Gætter på at gejsten nu er helt tilbage efter en god ferie.
JulieDea: kartofler feder ikke som sådan, men de indeholder det man kalder langsomme kulhydrater. dvs. at kroppen er lang tid om at forbrænde dem. og det man indtager skal jo forbrændes inden kroppen går i gang med at forbrænde overskudslageret :-) Derfor vælger jeg at holde mig fra kartofler, hvidt brød, hvide ris og hvis pasta. generelt spiser jeg hverken brød, pasta, kartofler eller ris. og i de tilfælde hvor jeg gør, er det altid fuldkorn.
glæder mig til at have vejedag i morgen, det kommer vist til at se rigtig godt ud!
Sommer75. Velkommen hjem, super flot at vægten ikke er højere. Gætter på at gejsten nu er helt tilbage efter en god ferie.
JulieDea: kartofler feder ikke som sådan, men de indeholder det man kalder langsomme kulhydrater. dvs. at kroppen er lang tid om at forbrænde dem. og det man indtager skal jo forbrændes inden kroppen går i gang med at forbrænde overskudslageret :-) Derfor vælger jeg at holde mig fra kartofler, hvidt brød, hvide ris og hvis pasta. generelt spiser jeg hverken brød, pasta, kartofler eller ris. og i de tilfælde hvor jeg gør, er det altid fuldkorn.
glæder mig til at have vejedag i morgen, det kommer vist til at se rigtig godt ud!
12 år4. juli 2012 kl. 13:40
sommer75
Jeg spiser ikke kartofler for meget brød, pasta fordi jeg har opdaget at jeg bliver oppustet af stivelse og tager på.
Kender godt det med at kæresten bare kan spise og spise uden vægten rokker sig. Pisseirriterende.
Jeg skal nå mit mål denne gang med BMI på 25 så jeg kan sige til mig selv at jeg er normalvægtig så det bliver fedt men der skal hænges i for at nå målet.
Kender godt det med at kæresten bare kan spise og spise uden vægten rokker sig. Pisseirriterende.
Jeg skal nå mit mål denne gang med BMI på 25 så jeg kan sige til mig selv at jeg er normalvægtig så det bliver fedt men der skal hænges i for at nå målet.
12 år4. juli 2012 kl. 15:10
Christinej91 (slettet)
Jeg har haft den mest underlige følelse idag.. jeg har hele dagen gået og troet det er tirsdag :S
Kender også alt for godt det med kæresten..
juliedea jeg spiser kartofler, jeg kan ikke rigtig leve uden dem syntes jeg,, og da jeg gik til diatist sagde hun at man sagtens måtte spise 120 gram til sin aftensmad og hvis du spiser ris og pasta må du kun få 100 gram.. jeg spiser kartofler næsten hver dag og får meget sjældent pasta og ris..
Kender også alt for godt det med kæresten..
juliedea jeg spiser kartofler, jeg kan ikke rigtig leve uden dem syntes jeg,, og da jeg gik til diatist sagde hun at man sagtens måtte spise 120 gram til sin aftensmad og hvis du spiser ris og pasta må du kun få 100 gram.. jeg spiser kartofler næsten hver dag og får meget sjældent pasta og ris..
12 år4. juli 2012 kl. 22:26
Christinej91 (slettet)
og da jeg fuldte diatistens plan til punkt og prikke tabte jeg mig 10 kg på 3 måneder..
12 år4. juli 2012 kl. 22:29
SannieB (slettet)
Vejedag...... Hold da op. Ved ikke lige hvad der er sket i denne uge. Men vægten stod "kun" på 78 i dag. Vejede mig flere gange for at være sikker. Så et vægttab på hele 2,9. Er mega glad, men ved jo også godt at jeg kun har været i gang 2,5 uge, så derfor det stadig går lidt hurtigt.
Mit mål til næste uge er bare et kg. Det vil jeg nok generelt satse på ugentligt.
Håber det er gået godt for jer! Og god dag...
Mit mål til næste uge er bare et kg. Det vil jeg nok generelt satse på ugentligt.
Håber det er gået godt for jer! Og god dag...
12 år5. juli 2012 kl. 07:05
juliedea
Tak for forklaringen om kartoflerne :) Jeg spiser slet ikke hvidt brød, pasta og ris.. og aldrig over 100 g kartofler om dagen så tror det er rigtigt nok det jeg gør når jeg ser hvad I skriver :)
sanneB: Tillykke med det store vægttab, super fedt :) men ja du har ret det bliver svært at tabe så meget hver uge frem over jo længere ned man kommer jo langsommere går det :(
Mig og min vægt er altså ikke helt enige om tingene, den er fast besluttet på at stå stille, FULDSTÆNDIG STILLE!! men okay hellere det end at den går op.. så 73,7 til mig :)
sanneB: Tillykke med det store vægttab, super fedt :) men ja du har ret det bliver svært at tabe så meget hver uge frem over jo længere ned man kommer jo langsommere går det :(
Mig og min vægt er altså ikke helt enige om tingene, den er fast besluttet på at stå stille, FULDSTÆNDIG STILLE!! men okay hellere det end at den går op.. så 73,7 til mig :)
12 år5. juli 2012 kl. 09:30
Christinej91 (slettet)
min vægt siger 74,2 så minus 200 gram.. :)
tillykke med det store vægttab sannieB..
Juliedea, som du skrev den anden dag.. at det var den tid på måneden syntes jeg det er flot den ikke har flyttet sig..
held og lykke til jer andre..
tillykke med det store vægttab sannieB..
Juliedea, som du skrev den anden dag.. at det var den tid på måneden syntes jeg det er flot den ikke har flyttet sig..
held og lykke til jer andre..
12 år5. juli 2012 kl. 09:40
sommer75: velkommen tilbage fra ferie :) skønt at høre du har haft en dejlig ferie og vægten syntes jeg virkelig godt du kan være stolt af :) det kunne da have været meget værre..
Jeg har taget lidt på ved ikke om det hænger sammen med at det er den tid på måneden :(