Vejetråd 70 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: yes
Juliedea - Du vil det her ikke? Så begyndt at læsse lortet af enten på en blog hvor kun du kan se det du skriver eller herinde. (jeg har en blog når alt er noget lort så er det ligesom det hjælper lidt at skrive det ud)

Ved godt hvad du gennemgår når du er sygemeldt. Nu ved jeg ikke hvad du er sygemeldt med men kunne du måske begynde at gå tur eller komme i motionscenter mens børnene er i skole eller daginstitution? Jeg gik hjemme fra februar til maj og er stadig delvis sygemeldt så jeg ved godt at humøret svinger men det jeg oplevede var at kom jeg først ud gav jeg den så meget gas jeg kunne og fik mere positiv indstilling til tingene. MEN det er svært og kender det med trøstespise men begyndt at vælge et glas vand eller en sukkerfri sodavand. Jeg er begyndt på dansk vand med jordbær og det hjælper mig faktisk og så er jeg blevet enorm god til at sige nej tak. F.eks idag stod der de lækreste berlinere foran mig i butikken og hvad gjorde jeg? Købte 2 en til manden og en til datteren. Og det eneste jeg fik var en lille bid af datterens. Det var faktisk nok for mig fordi jeg har i hvert fald været god til at dunke mig i hovedet hver gang jeg faldt i men Juliedea - det er okay vi falder i og det er okay vi bliver irriteret på os selv men selvmedlidenhed kan vi ikke bruge (undskyld jeg er direkte nu) du skal finde din kampgrejst og så får lidt luft og begynd at bare smage de andres (det er pissesvært) men bagefter er du stolt det lover jeg dig.

Jeg har jo været hele møllen igennem. Har vejet 77 kg og har lovet mig jeg ALDRIG mere skal det. Nu går det langsomt nedad men det er bedre end alt for meget yoyo vægt. Fortæl dig selv du kan. Og så gør det.

Jeg glæder mig til at komme hjem fra varmen og høre om du har fundet gejsten igen. Det har du bare at gøre ellers kommer jeg efter dig. Du kan jo godt og du vil også. Du skal bare bryde lidt vaner nu og tænke anderledes. Vil du blive fed eller vil du nøjes med at smage og så blive en lækker sild ;-)

Nok opsang for denne gang. Jeg er her og støtter dig det skal du vide og er jeg for direkte så sig det til mig.

Vægt idag )hvis jeg ikke når at taste i morgen 73,3 kg så er glad men sikke en kamp for at beholde den der :-)

Nu overlader jeg roret til Christine og få sparket til dig juliedea :) I må altså støtte hinanden mens jeg er væk så I begge kan tabe jer.

Pas på jer selv og sender jer et cyberknus
12 år20. juni 2012 kl. 17:07
jeg skal nok holde hende lidt i ørene sommer :)

du er bare så sød cyberknu tilbage..

Juliedea - prøv at sige til dig selv at der er en ting eller to du gerne vil gøre i løbet af dagen eller over flere dage..

Jeg har gennem flere år haft en stor træng til cola, har haft svært ved at slippe af med den dumme vane.. nu har jeg gennem de sidste uger næsten fået det skiftet ud med vand.. og fra for en uge siden gjorde jeg det løfte til mig selv at jeg skulle begynde at gå en tur med hunden.. til at starte med var det kun en rundte i haven og går blev det så til en gå tur i hunde skoven.. så kan man langsomt bygge på det.. og når jeg har haft dårlige dage har det altid hjulpet med en gåtur til at tænke over tingene..
12 år20. juni 2012 kl. 22:09
Vægten sagde 74,5. -200 gram :)
12 år21. juni 2012 kl. 07:36
73,3 så er tilfreds.

Mål max 74 når jeg er hjemme igen fra ferie :-)
12 år21. juni 2012 kl. 17:52
hvordan er det gået med dig julidea?
12 år21. juni 2012 kl. 19:04
Der skal ikke herske nogen tvivl om, om jeg vil det her! Det vil jeg gerne har bare svært ved sat komme ud af de dårlige perioder med at trøstespise når jeg lander i dem.
Men tak for opsangen begge to, det hjælper lidt da nu jeg nu tænker jeg skal fandme vise jer :)
Men jeg går sygemeldt pga af en betændelsestilstand i mine led, det betyder mange smerter i perioder. Jeg træner tre gange om ugen sammen med fysioterapeuter. Jeg er begrænset i mange funktioner pga mine led og da jeg oveni er hybermobil gør det kun tingene værre. Grundet mine smerter sover jeg meget dårligt i perioder og det har stor indflydelse på mit overskud. (håber det forklare det lidt)

Og det skal ikke opfattes som selvmedlidenhed :) Jeg håber da også at finde gejsten igen og med jer to tror jeg nok det skal lykkes :)

sommer75 håber du får alle tiders ferie og at du kan hollde dit mål :)

christinej91: så er det kun os to herinde :) tillykke med vægt tabet :) dejligt det går nedad..
det er da lykkes lidt for mig men er sgu ikke tilfreds med mig selv sidst 73,7 i dag 73,4 - 300 gram :(
12 år21. juni 2012 kl. 21:40
Juliedea.. det er da flot med -300 gram :) det går ned af og det er det går ud på og man siger jo langsommere man taber sig jo større chance er der for at man bliver ved med at have tabt de kilo..

ognu skal vi to bare vise sommer når hun kommer tilbage at vi har klaret det :)
12 år22. juni 2012 kl. 13:58
Sommer hvor lang tid er du egentlig væk?
12 år22. juni 2012 kl. 14:18
Hvaså juliedea :) hvordan går det ?
12 år24. juni 2012 kl. 11:04
Ja der er ingen tvivl om at det er de svære kilo vi går i gang med nu...
Jamen jeg synede lidt i går, da det var sankt hans og vi var ude og spise...
Men vil prøve noget nyt i denne uge, jeg vil ikke veje mig som jeg plejer hver dag men først på torsdag, når det er vejedag, for at se om det kan hjælpe mig lidt til at holde mig fra de søde sager :)
Hvordan går det hos dig?
12 år24. juni 2012 kl. 14:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });